Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8265 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בזמן שעשינו טיפול 30K בדקנו את מצבם של הרפידות,יש להם עוד כחצי כסנטימטר בשר,האם זה בסדר?

כמו כן שמתי לב שהרפידות כחולות וכתוב עלהם בקטן MOMO הם מקוריות ועדיין לא הוחלפו עף פעם .האם בזמן החלפת הרפידות שווה להחליף גם כן לאותה חברה? ומה מחירם המשוער(מחיר רפידות מקוריים במוסך עולה כ 400 ש"ח,אך אני לא ממש בוטח שיתקינו של אותה חברה שבה מהיצרן אם הרכב).

תודה.

פורסם

התקנתי אורגינליות

הן לא היו בצבע כחול, והיה רשום עליהם סוזוקי.

והיה מין פלסטיק שחור כזה (לא יודע מה תפקידו)

"במכונית יפנית חדשה, בירידות אני דוהר"

פורסם

אז מה אתם אומרים? שווה ללכת על מקורי או ללכת על אותם מקורי שיש אצלי

(MOMO) :?:

ובקשר לבשר שנשאר לה,האם זה בסדר?

פורסם
אז מה אתם אומרים? שווה ללכת על מקורי או ללכת על אותם מקורי שיש אצלי

(MOMO) :?:

ובקשר לבשר שנשאר לה,האם זה בסדר?

 

לא יודע איזה יד אתה על האוטו , אבל אולי הבעלים הקודמים אם ישנם , שמו את הרפידות הללו...

ולא , תחליף רפידות ומהר.

פורסם
אז מה אתם אומרים? שווה ללכת על מקורי או ללכת על אותם מקורי שיש אצלי

(MOMO) :?:

ובקשר לבשר שנשאר לה,האם זה בסדר?

 

לא יודע איזה יד אתה על האוטו , אבל אולי הבעלים הקודמים אם ישנם , שמו את הרפידות הללו...

ולא , תחליף רפידות ומהר.

יד ראשונה,מהסוכנות ולא הוחלפו עף פעם.

אנשים שראו את הרפידות אמרו שהם מצויינים ושנשאר יותר מחצי! פשוט אני רוצה לקבל דעות נוספות.

×
×
  • תוכן חדש...