Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6437 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם,



אני מעונין להחליף את הרכב הקיים שלי הונדה סיוויק 93 אוטו', לרכב סיאט איביזה שנתון 2000-2002.

רציתי לברר על הדגם טורבו ועל הדגם 100 כוחות סוס הרגיל.

משמועות ששמעתי איביזה רכב לא משהו. אבל שמעתי את זה על השנתון הישן יותר רציתי לדעת מחירוון אם יש, והאם הרכב מומלץ או שישהצעות נגדיות לרכב בסביבות ה 50-60 אלף שקל.

 

תודה ושבוע מצוין!

אור.

  • 11 חודשים מאוחר יותר...
פורסם

הרכב דווקא מאוד מומלץ בשנתונים האלה, יש הרבה הבדל בין הטורבו לרגילות.

המחירון נמוך מהמחיר שציינת , אבל קשה מאוד למצוא איביזה טורבו מהשנתונים האלה במצב טוב.

 

מה הדרישות שלך מהרכב?

ולא לשכוח כמובן שגם משירותים ניתן להדבק באיידס במידה וזה שישב על האסלה לפניך עוד לא קם! :shock::?:shock:
פורסם

ביחס לאיביזה הרגילה, אז היתה לי איביזה 2000 100 כ"ס עם בגאז שנקראת קורדובה.

הרכב מעולה ושרת אותי ואת מי שקנה ממני שנים רבות (עד שהלך טוטל לוסט השנה...).

הרכב שלי היה ידני וברמת גימור גבוהה שנקראת Signo.

אז ככה, ההשתרשמות הכללית היא שהרכב ממש טוב (ועובדה שאחר כך קניתי ברצף שתי קורדובות, 2005, 2007).

אני ממליץ לקנות את הדגם הלא משודרג ("סטלה") כי בסיגנו יש מסך ששולט על הרדיו ועל בקרת האקלים האלקטרונית וזה גם מעצבן וגם לא אמין. בסטלה יש מערכת מיזוג מיכנית אמינה ופשוטה.

שני באגים שהיו אופייניים לתקופה וגם אני סבלתי מהם:

חלונות חשמליים נפלו, אבל אני מניח שכל המכוניות כבר תוקנו במשך הזמן.

כבל מצמד שנוטה להיקרע כל כמה עשרות ק"מ.

צריך לבחור ברכב שהיה מטופל רק במוסך מורשה והעיקר, שברדיאטור יש נוזל ייעודי של פולקסווגן ולא דבר אחר.

 

בסיכום: מומלץ.

אלבום התמוונות של המוסטנג 1966 והפלקון 1960 ושני אוטובוסי הטייגר 1965 ו-1975, ראו כאן:

http://www.flickr.com/photos/benihasp/

פורסם

השאלות שאתה שואל הן מאוד כלליות.

תמקד אותן ואני בטוח שתקבל תשובות.

עידן

צרפתיה שגורמת לך לחייך :-D

סקס סמים ואריה שאוהב סולר

×
×
  • תוכן חדש...