Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6778 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

כמו שאוראל כתב:H4.

אם אתה רוצה גוון כחלחל-MTEC.

לבן-פיליפס.

בן,אני לא אתווכח ואתנצח איתך בתרד הזה,אצלייך העין פסקה לטובת הפיליפס,אצלי לטובת האוסרם הרגילות,סוף פסוק!

:cry:IBIZA 20vT -נימכרה!:cry:

בחסדך רחם עליי,כוון אותי בצעדיי..

פורסם

ויש את האמטק הזה בארץ?

 

אני רוצה את הדבר הכי טוב שאפשר להשיג בארץ

 

אם יש כחלכח לבן בארץ זה עדיף אם לא נסתפק בפיליפב

 

כמה עולה זוג? לכמה זמן מחזיק? ומי יתקין לי אותם וכמה זה יעלה..?

פורסם

אז למה שלא תביא קיט קסנון מארה"ב וזהו?

 

יצא לך יותר זול מבארץ, ויש לך אפשרות למבחר גדול (ואיכותי) יותר.

 

הנורות האלו נחמדות, אבל שום דבר לא יהווה תחליף לקסנון.

פורסם
אז למה שלא תביא קיט קסנון מארה"ב וזהו?

 

יצא לך יותר זול מבארץ, ויש לך אפשרות למבחר גדול (ואיכותי) יותר.

 

הנורות האלו נחמדות, אבל שום דבר לא יהווה תחליף לקסנון.

 

אחי לא תודה...

 

אני רוצה משהו פה מהארץ שיהיה זול ולא קסנון..אני רוצה את האפשרות שתהיה לי הכי טובה אמינה וקרובה לדבר האמיתי או לפחות שונה מהצהוב הרגיל..

 

תודה

פורסם

נכון אני כרגע בארהב:)

 

אני יכול להביא מכאן קסנון זו לא הבעיה,השאלה אם זה חוקי..הבנתי שהולכים להוציא חוק נגד זה בארץ..

זו הייתה השאלה הראשונה של שכולכם לדעתי התעלמתם ממנה...

כל העסק הזה של להחליך נורות ברכב בגונים שונים עובר על החוק או לא?

אם כן אין על מה לדבר בכלל...אני קונה רכב חדש שאני מגיע לארץ כנראה יונדאי I30 ואני רוצה כבר בארהב לקנות ולהביא לארץ..

 

תודה רבה!

תום

פורסם

תום,

אז מהיכן מגיעים כל הקיטים שנמכרים בארץ?

 

הכל מיוצר בארץ? :D

 

המבחר שם גדול מכאן,

תמצא לעצמך קיט איכותי ותייבא.

 

"הולכים להוציא חוק"?

כרגע אין שום דבר כזה.

 

בעיקרון עדיף שתקנה 6-8KK,

יותר מזה קורץ מדי לשוטרים לעצור אותך

(גוונים של ירוק או סגול), יותר מאשר כחול-בהיר או לבן

(בדומה למכוניות שמגיעות עם קיט מקורי - מרצ', ב.מ.וו).

פורסם

מקדימה מותר אורות צהובים או לבנים, לכן 6000K או 4100K יהיו בסדר מבחינת הגוון.

"החיים הם לא קו ישר" - פיזבן

"If you want to test a man's character, give him power" - Abraham Lincoln

פורסם

אם זה מה שהחוק אומר אני אלך על המנורות הלבנות של פיליפס..זה גם יפה..

בעיקרון אני מתכנן לקנות יונדאי I30 חדשה שאני מגיע לארץ בצבע כחול מטאלי ולהרכיב עליה את הנורות הלבנות...זה יכול להיות גם סבבה..

הנורות האלה מאירות באותה העוצמה כמו אוסרם צהובה רגילה לדוגמא?

×
×
  • תוכן חדש...