Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6784 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום!

 

אני גולש די הרבה בפורום הזה ומשתדל להשכיל כל יום ממשהו חדש.

התרשמתי מהרמה המקצועית הגבוהה של חברי הפורום ומהנסיון הרב, לכן הייתי מעריך מאוד את עזרתכם לגבי בחירת מערכת לרכב (SUV) מסוג סאנגיונג רקסטון, 5 מקומות.

אני בעיקר אוהב לשמוע סאונד עם דגש על דיוק, איכות שמע ובאסים נעימים (לא פאנצ'י מידי ולא מרוח מדי) ולא בהכרח עוצמה מטורפת שתרים את השכונה.

 

התקציב עומד על 5,000-5,500 ש"ח לרכיבים חדשים (לא יד שנייה) והוא אמור לכלול:

- הד יוניט

- הגברה

- מערכת קומפוננט קדמית 6.5''

- רמקולים אחוריים 6.5''

- סאב וופר 12'' עם תיבה מקורית

- חיווט

- איטום לרמקולים בדלתות (לא איטום מלא של הדלת)

 

לאחר התייעצות עם כמה מקצוענים והמלצות בניתי את המערכת הבאה:

*הד יוניט - Pioneer DEHP6900UB

מאתר היצרן

 

*מערכת קומפוננט קדמית 6.5" - Focal 165V1

מאתר היצרן

 

*זוג רמקולים אחוריים 6.5" - JBL CS2165

מאתר היצרן

 

*סאבוופר כולל תיבה מקורית 12" - Magnat Ultra REFLAX300

מאתר היצרן

 

*מגבר 4 ערוצים - Mac Audio MPX4000

מאתר היצרן

 

*מגבר 2 ערוצים - Mac Audio MPX2500

מאתר היצרן

 

*איטום רמקולים בדלתות - Dynamat Xtreme

מאתר היצרן

 

*חיווט והתקנת מערכת - לחיווט יהיה תקציב עד 500 ש"ח וההרכבה תיהיה ע"י חבר מקצוען.

 

אני יכול להשיג חלקים במחירים טובים בכמה מקומות, כך שאם נראה שיש סטייה במחיר מעל התקציב אני יודע עליה.

 

מה חוות דעתכם לגבי המערכת?

אילו רכיבים מומלץ לשנות / להוסיף?

האם ההגברה מתאימה?

וכו'...

 

תודה רבה מראש!

פורסם

נראה שאתה דיי מעודכן.

רכיבים טובים רק שאני הייתי מחליף את הסאב.ואם אתה רוצה אחד יד שניה אז יש לי חבר שמוכר.

למה מוכר? מהסיבה שאני אומר לך שאני הייתי מחליף לאחר.

לא רוצה ליהיות שליח של פוניקס גולד אז לא ימליץ לך עליו למרות שהוא מעולה .

 

עידן.

HU : Pioneer 770, AMP : Hifonics Titan TX4405

F.Comp : Morel Dotek Ovation+MT22, R.Speaker : Pioneer 450w, Sub : P.Gold ZR12

פורסם

אני בעיקר אוהב לשמוע סאונד עם דגש על דיוק, איכות שמע ובאסים נעימים

 

לכן אמליץ לך על הפוניקס גולד אוקטן R12 או הZR12.

הראשון מוציא 250 וואט RMS והשני 350.

אני מאמין שה-R יספיק לך בהחלט.

http://www.pompa.co.il/Product.asp?Pid=R12&Cat2Cat1ID=61&Cat2ID=408&aff=Zap&lang=HE

 

עידן.

HU : Pioneer 770, AMP : Hifonics Titan TX4405

F.Comp : Morel Dotek Ovation+MT22, R.Speaker : Pioneer 450w, Sub : P.Gold ZR12

פורסם

אני מעדיף סאב שיגיע עם תיבה מקורית, והאפשרות של הרכבת תיבה איכותית תרים את המחיר שלו.

והאם הגברה 240RMSx1 של המק אודיו יספיקו בשבילו?

 

איזה סאבוופר עם תיבה מקורית הכי מומלץ למחיר 800 ש"ח (מתפשר גם על יד שנייה)?

 

תודה רבה מראש!

פורסם

לפי דעתי אחלה מערכת עם רכיבים טובים

אני חושב שתוותר על האחוריים והמגבר 2 ערוצים

ובמקום זה אתה יכול לרכוש מונו של לייגטינג אודיו 250.1 או 350.1

ולשדך לו סאב כמו שהמליצו פה של פיניקס גולד ,רוקפורד P2 או של JBL

כמו כן תוכל למצוא בפורום מכירה מוצרים טובים

המשך יום נעים

×
×
  • תוכן חדש...