Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6795 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום אנשים..

שמחתי לקרוא ולהשכיל מהמידע הרב שיש באתר..

לאחר חיפוש שערכתי באתר לא מצאתי מידע רב לגבי הרכב שברשותי..ולכן אני מעוניין לשאול מספר שאלות..

הרכב מסוג פיאט בראבה שנת 96 מנוע 1.6 V16...עשה כ-277 אלף..עבר טיפול אוברול ב-270 (בעלים קודמים)..

 

1. הייתי מעונין בהמלצה למוסך מורשה/או לא מורשה..שבין היתר יריץ בדיקה על נורית כריות האוויר שלמיטב הבנתי זאת "מחלה"..

2. הצלחתי להשיג את הספר רכב..אך ה"חלקים" השונים הרשומים שם כגון: פלאגים/שמנים וכו לא ממש הצלחתי למצוא..

מכיוון שזהו רכבי האישי איני מעוניין לחסוך (אך גם לא להתפרע סתם :-))..ולכן רציתי לדעת איזה סוג וחברה של שמן מומלץ לרכב זה..כמו כן נוזל קירור למנוע (אני מאמין שזה די כללי ולא נוגע לרכב זה בפרט)..ושאר המלצות יתקבלו בברכה..

 

בתודה מראש לעונים....

פורסם
שלום אנשים..

שמחתי לקרוא ולהשכיל מהמידע הרב שיש באתר..

לאחר חיפוש שערכתי באתר לא מצאתי מידע רב לגבי הרכב שברשותי..ולכן אני מעוניין לשאול מספר שאלות..

הרכב מסוג פיאט בראבה שנת 96 מנוע 1.6 V16...עשה כ-277 אלף..עבר טיפול אוברול ב-270 (בעלים קודמים)..

 

1. הייתי מעונין בהמלצה למוסך מורשה/או לא מורשה..שבין היתר יריץ בדיקה על נורית כריות האוויר שלמיטב הבנתי זאת "מחלה"..

2. הצלחתי להשיג את הספר רכב..אך ה"חלקים" השונים הרשומים שם כגון: פלאגים/שמנים וכו לא ממש הצלחתי למצוא..

מכיוון שזהו רכבי האישי איני מעוניין לחסוך (אך גם לא להתפרע סתם :-))..ולכן רציתי לדעת איזה סוג וחברה של שמן מומלץ לרכב זה..כמו כן נוזל קירור למנוע (אני מאמין שזה די כללי ולא נוגע לרכב זה בפרט)..ושאר המלצות יתקבלו בברכה..

בתודה מראש לעונים....

 

לגבי חלפים לפיאט אתה יכול למצוא חלפים מקוריים אצל מ.י.ר. חלפים ברחוב המסגר בת"א או אצל בעל עסק בשם "סודאי" גם באותו איזור. תוכל לרכוש שם גם פלאגים המתאימים למנוע המסויים שברשותך ומסנן שמן מקורי.

 

בפיאטים יש להקפיד להשתמש אך ורק נוזל קירור מקורי העונה לשם פארפלו - אתה קונה אותו בפחית מרוכז ומוסיף מים מזוקקים ביחס 1:1.

 

לגבי שמן - בדוק הוראות היצרן בספר הרכב וקנה שמן בצמיגות ובתקן המתאימים - שמן של חברה מוכרת כלשהי.

×
×
  • תוכן חדש...