Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

7,000 ש"ח לצילנדר או 100 ק"מ לשנה (CBX אספנות)


barak4*4
שימו לב! השרשור הזה בן 4133 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 60
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

ברק, האם יש שם 1100F ים כמו שלי? אתה זוכר, איך הוא נראה, נכון? והאם יש 1100ES משנות ה-80?:roll:

 

גנאדי, מעולם לא ראיתי את ה-1100 שלך. יש לך F או ES?

האם זה ה-1100 שיש לך?

יש עכשיו למכירה 1100F מדהים, כאילו יצא היום מהחברה, אבל הוא די חדש, כך שהוא לא ממש נכנס לקטגוריה של ענתיקה / קלאסי (עדיין, אבל עוד 10 שנים כן):

 

1100fyc1.jpg

 

 

יש כאן הרבה דיגמי F, FE ו-ES בנפחים של 750 ו 1100.

"קטאנות" יש כאן גם הרבה ובזול; בנפחים של 250, 400, 750 ו-1100.

 

דוגמה לאופנוע בן 22 שנים.

עוד אחד, קצת יותר מודרני, אבל עדיין נחמד.

 

בארץ אופנוע ספורט בן 10-20 שנים הוא לרוב נבלה סרוחה, יד 13 עם עשרות אלפי ק"מ, תיקוני פלסטיק, הלחמות וריתוכים ובסך הכל כלי די עייף. לעומת זאת האופנועים בניו ניו זילנד שמורים מאוד. רובם משמשים ככלי שעשוע בלבד ולא כתחבורה יום יומית. לא נדיר למצוא כאן כלים בני 20 שנה עם כמה אלפי ק"מ בלבד על השעון.

 

אחד החביבים עלי, סוזוקי Waterbus (אוטובוס מים), 3 צילינדרים, 750 סמ"ק 2 פעימות קרור מים, שנתן פייט לטריפלים מבית קוואסקי.

 

עוד סוס ותיק, עם פחות מ-40,000 ק"מ על השעון, אוטוטו בן 23, שמגדיר מחדש את המילה שמור:

 

r1gd6.jpg

 

 

r2wl3.jpg

 

 

r3vz6.jpg

 

 

r4za2.jpg

 

אגב, הוא נמכר בערך ב-14,000 ש"ח :shock: !

 

אם נעלה קצת בנפח, נגיע לחלום אמיתי:R1100, שנת 1988 (שעדיין נחשב "דור ראשון" כי בסוזוקי דגמי ה-1100, תמיד הוצגו שנה אחרי ה-750 והמשיכו עוד שנה אחרי ה-750). האופנוע הזה, אפילו פה (שעוד יש הרבה), כבר הפך למבוקש ומחירו מאמיר בהתאם כל שנה. על הספציפי הזה מבקשים $20,000 (כ-60 אלף ש"ח). רבים מהם נרכשים בחזרה על ידי יפאנים שמייצאים אותם בחזרה ליפאן, איך שכדור מסתובב....

לבחור הזה יש 34,000 ק"מ בלבד על השעון וכנראה שישיג מחיר יפה:

 

r1tj5.jpg

 

 

r2kc9.jpg

 

 

r3nj5.jpg

 

 

 

בקיצור, כמו שאתם רואים, יש הרבה דברים נחמדים כאן, היתרון בדו גלגליים הוא שאין להם הגה ימני :lol: ולכן הם יכולים לעשות עליה לארץ.

שלחת פקס למשרד ממשלתי ואתה רוצה שיענו לך? אתה עולה חדש? אתה לא מכיר איך דברים עובדים פה?
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

גנאדי, מעולם לא ראיתי את ה-1100 שלך. יש לך F או ES?

האם זה ה-1100 שיש לך?

יש עכשיו למכירה 1100F מדהים, כאילו יצא היום מהחברה, אבל הוא די חדש, כך שהוא לא ממש נכנס לקטגוריה של ענתיקה / קלאסי (עדיין, אבל עוד 10 שנים כן):

 

1100fyc1.jpg

 

 

.

 

שלי זה בדיוק כזה- רק בצבע סגול-אפור, וגם הוא שנת 92- לא "אספנות" רשמית, אבל קלאסיקה אמיתית בעיניי. והוא היה במצב לא פחות טוב- לפני התאונה, לצערי... עכשיו חסרים לו חצי מהפלסטיקים (ומה, שעדיין שלם- לא מורכב):cry::? ואני מחפש בשבילו את כל החלק המסכה הקידמית, והמגן רוח ("הזכוכית") העולה-יורד, כי כל זה הלך טוטאלית בתאונה- לא נשאר כלום, אפילו חלק הכי-קטן לתקן...

י Capri GT 74 MK2 "אספנות", עדיין מחכה לפחחות רצינית.*סוזוקי 1100F (שהפך ל"סטריטפייטר" לצערי :sad: )*GMC וואנדורה 4X4- "לוחם שטח" במנוחה *פורד D שנת78, ש"מת" להפוך ל"אספנות":oops:*פורד פיירמונט 79' :twisted: -חולם להיות שחור:wink: *"משפחת ליילנדים"* *ואסקורט סטיישן שניצלה בדקה ה-91:king::חובב מכוניות, אופנועים, מפלצות למיניהן ומוזיקה, הסובל מחוסר מקום, זמן ותקציב כרוני, להתעסק בכל התחביבים שלו :???:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ואני מחפש בשבילו את כל החלק המסכה הקידמית, והמגן רוח ("הזכוכית") העולה-יורד, כי כל זה הלך טוטאלית בתאונה- לא נשאר כלום, אפילו חלק הכי-קטן לתקן...

 

השרשור הזה כבר סטה מהנושא לשמו הוא נפתח ועכשיו הוא סטה עוד יותר כי התחלנו לדבר על "קלאסיקה מודרנית" ולא על אספנות. אז לפני שינעל או לפני שנרגיז מישהו, אומר כמה מילים על האופנוע שלך ועל סוזוקי בישראל (אחרי זה נחזיר את הדיון לקלאסיות יפאניות :wink:).

 

 

suzuki20gsx201100f20922mi4.jpg

 

 

ה-1100F הוא אחרון בהמות התיור של סוזוקי שעוד יוצר ונמכר בשנות התשעים.

שורשיו הולכים אחורה לשנות ה-80 והבסיס ההיסטורי שלו מרחיק לכת אפילו לשנות ה-70.

האופנוע במתכונתו הנוכחית (הדגם של גנאדי), יוצר ונמכר בין השנים 1988 ל-1997.

במהלך התקופה הזו הוא נמכר במספר דגמים שהיוו התפתחות אבולוציונית של הבסיס, אבל במהות היו אותו האופנוע (J, K, L, M, N, P, R).

הדגם הזה או בשמו המלא Suzuki GSX1100F, הוצג לעולם באוקטובר 1987 כדגם ספורט-תיור גדול, חזק ומפנק.

מנוע 4 צילינדרים רוחבי בעל 16 שסתומים הושאל מה-GSX1100R, אך עבר כיוון וכיול מחדש לטובת מומנט גבוה יותר וזמינות כוח בסל"ד בינוני ונמוך.

התוצאה הייתה אחד האופנועים המהירים לתקופה זו, לעובדה זו תרם גם תיכנון אווירודינאמי מדויק ומשקף קדמי מתכונן בעזרת מנוע חשמלי

(חלון חשמלי באופנוע! ככה קראנו לזה כילדים וההבעה על פנינו הייתה משהו בסיגנון הזה :shock:).

השם האמיתי של אותו "חלון חשמלי" היה SPS שפירושו Suzuki power shield.

את המנוע הזינו ארבע מאיידי מיקוני 34 מ"מ ועל הפליטה היו אמונים שני מפלטים (מערכת 4 ל-2 ולא 4 ל-1 כנהוג בתקופה ההיא. ספורט-תיור כבר אמרנו?).

המשקל היבש העמיד את המאזניים על 248 ק"ג (כבד!) בשנים הראשונות, הדגמים המאוחרים יותר (דגם K ואילך) כבר השמינו לכדי 266 ק"ג יבשים (בקיצור ממוטה).

המנוע הפיק כ-136 כ"ס, שהצליחו להטיס את הממוטה לא רע - 252 קמ"ש מספיק לכם?

בהחלט אופנוע מעניין ובהחלט אחד שיכנס לספרי היסטוריית האופנועים.

היום עוד אפשר למצוא כאלה במצב טוב, זה הזמן לרכוש אחד, לעטוף אותו טוב טוב ולהוציאו מהמחסן עוד 10-15 שנים.

לדעתי - קלאסיקה מודרנית ואספנות עתידית.

 

 

לעניין סוזוקי ישראל, הרבה פעמים אנו קוראים על יבואני רכב בישראל שבמכוון מסרבים לשתף פעולה עם מועדני אספנות או שהם סתם לא מנסים לסייע לאספנים. סוזוקי ישראל (עופר אבניר) היא אחת החברות שעושה בדיוק ההפיך (מניסיון).

תמיד מנסים לעזור באיתור חלפים בארץ ובחו"ל, המחסנאים תמיד מנסים לעזור ולהציע פיתרונות. פעמים רבות, חלקים ששוכבים במחסן הרבה זמן, נמכרים בהנחות מפליגות. זכור לי מחסנאי אחד לטובה, אני חושב ששמו יוסי, שתמיד נובר מוצא לך את החלק לאופנוע הישן, שבדיוק חיפשת. בד"כ גם יותר זול בארץ מאשר לרכוש בחו"ל (אם החלק במלאי).

גנאדי, היות ובזמנו ה-1100F נמכר במספרים יפים, אני דיי משוכנע שאת כל החלקים להם אתה זקוק, תמצא בסוזוקי בארץ. כמו שכבר אמרתי, אני גם מאמין שיעשו לך הנחה רצינית עליהם (מה שנקרא "מלאי מת").

תנסה ותבדוק, אין לך מה להפסיד.

שלחת פקס למשרד ממשלתי ואתה רוצה שיענו לך? אתה עולה חדש? אתה לא מכיר איך דברים עובדים פה?
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

 

אחד החביבים עלי, סוזוקי Waterbus (אוטובוס מים), 3 צילינדרים, 750 סמ"ק 2 פעימות קרור מים, שנתן פייט לטריפלים מבית קוואסקי.

הסוזוקי GT 750 המכונה גם "קומקום" היה אופנוע טורינג כבד משקל ולא התימר להתחרות בKH או ב RD

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אומר מספר דברים:

א. 2 ה CBX'ים נמצאים אצל מוסכניק דרומי יחסית.

ב. גם לי יש 1100F אבל שנת 88 שממתין לתורו

ג. אתה מדבר על יוסי מסוזוקי והוא אכן מלאך אמיתי!(כשאני מגיע לשם, כולם בורחים בזעקות שבר, רק הוא נשאר עם חיוך מבין ומטפל בי :lol:).

ד. תפסיק לעשות לנו דייסה מהמוח עם מה שיש לכם שם!!!:cry::?

ה. תתחיל לחפש בימוטה!

 

ג.

  • נוכחים מושלמים: אלפא 156 +סוזוקי 1990 rgv250 + ימאהה yzf-R1 2001 + הונדה SP-2 2002
    נוכחים לא מושלמים: אלפאסוד TI, קטאנה 1100, 1987 GSXR750, טייפון.
    נוכחים בניכר: בימר F-850-GS, בימר 330i ידנית.
    בקרוב: 997 S, אלפאSZ, בימר E36 M3, דוקאטי 851,916,1098, בימוטה YB6.
     
     
  •  

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אשתי אמרה שיש רק חמור אחד כמוני, אני מסתכל על איך הראש שלך עובד ומבין שיש עוד חמור בדיוק כמוני.

יש לנו כמעט זהות מוחלטת בכלי הרכב האהובים שלנו :shock:.

 

 

אומר מספר דברים:

א. 2 ה CBX'ים נמצאים אצל מוסכניק דרומי יחסית.

ב. גם לי יש 1100F אבל שנת 88 שממתין לתורו טוב לדעת, כל פעם אתה שולף שפן חדש מהכובע.

ג. אתה מדבר על יוסי מסוזוקי והוא אכן מלאך אמיתי!(כשאני מגיע לשם, כולם בורחים בזעקות שבר, רק הוא נשאר עם חיוך מבין ומטפל בי :lol:). כן, יוסי מסוזוקי, בהחלט איש רציני בתחום העזרה לאספנים.

ד. תפסיק לעשות לנו דייסה מהמוח עם מה שיש לכם שם!!!:cry::?כמו שאמרתי, בניגוד למכוניות (המדהימות) שיש כאן, לאופנוע אין הגה שמאלי ולכן כל האופנועים האלו נמצאים במרחק שיחת טלפון (וקצת מזומנים :wink:). אם משהו מחליט להביא מכאן אופנוע לארץ, אעשה כל שבאפשרותי לסייע לו.

ה. תתחיל לחפש בימוטה! כבר חיפשתי, כבר מצאתי ואני עדיין עוקב אחריה (היא ב- watchlist שלי כבר כמה חודשים) . ארחיב מחוץ לציטוט.

 

ג.

 

 

אז לעניין; הבימוטה אחריה אני עוקב כבר מספר חודשים היא זו:

 

 

bimota1zm7.jpg

 

 

bimota2ft8.jpg

 

 

bimota3vu3.jpg

 

 

המדובר הוא על בימוטה YB-8, שנת 1992. האופנוע הספציפי הזה שבתמונות הוא מספר 246 מתוך 252 שאי פעם יוצרו משנה ודגם זה.

האופנוע עלה לכביש בשנת 1994 ועשה מאז 7,500 ק"מ בלבד!

האופנוע מבוסס על YAMAHA FZR1000

185 ק"ג ו-148 כ"ס.

האופנוע הזה מוצע למכירה כבר כמה חודשים, מבקשים עליו $12,500 (כ- 37 אלף ש"ח). הוא לא נמכר. אני מאמין שבסוף הוא ימכר בין 8,000 ל-10,000 $ (24,000-30,000 ש"ח). האמת היא שהוא נמצא רק שעתיים נסיעה ממני ואני כבר הרבה מזמן מתכנן ללכת להעיף מבט. הבעיה שלי כרגע היא תזרים מזומנים, היות ואני מנסה להביא את שני החבר'ה האלה לניו זילנד וזה קצת יקר.

נו ג'ורג', ללכת לשים מקדמה בשימך :twisted: ?

 

הסבר קצר על שם האופנוע ושם הדגם:

חברת בימוטה (BIMOTA) הוקמה בשנת 1974 על ידי שלושה מייסדים; ביאנקי מורי וטמבוריני. השם בימוטה נגזר משתי האותיות הראשנות בשמו של כל אחד מהמייסדים (BI+MO+TA).

החברה לא יצרה אופנועים מאפס, כי אם רכשה מנועים מיצרנים שונים ובנתה סביבם אופנועים עם מיטב המכלולים ושלדות "מהפכניות" ביחס למה שהיה לכל שאר היצרנים בתקופה ההיא.

בשנות השבעים הם רכשו מנועים מסוזוקי, הונדה וקוואסקי, בשנות השמונים הרחיבו את מלאי הספקים שלהם ורכשו גם מימאהא ודוקאטי.

שם הדגם משקף את מוצא המנוע שמותקן באופנוע, במקרה זה YB8, האות Y מעידה על כך שהמנוע הגיע מימאהא.

 

מי זוכר את שתי הבימוטות שהובאו לאחת מתערוכות אוטומוטר הראשונות? (1990 אם אני לא טועה), עמדתי שם כמו מהופנט והזלתי ריר. התמונות שלהן עיטרו את קירות חדרי כילד הרבה שנים.

שלחת פקס למשרד ממשלתי ואתה רוצה שיענו לך? אתה עולה חדש? אתה לא מכיר איך דברים עובדים פה?
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אתה לא מתבייש?! עכשיו אתה רוצה, שגם אני אזיל ריר?!?!!?:shock::twisted: הבעיה, שאי-אפשר בכל מיקרה לייבא את הבימוטה הזו לכאן (לא, שיש לי כסף לזה)- חדשה מדי, וישנה מדי...:?

 

לעניין ה-1100 ומחסני עופיר-אבניר- אז כן, הם נחמדים שם, ובאמת עוזרים עם החלקים מה"מלאי המת"- רק שלדגם שלי כבר לא נשאר כמעט כלום במלאי! בטח לא חלקי הפלסטיקה- יש עדיין לא מעט אופנועים כאלה, וחלק ניכר ממי, שמחזיק אותם- גם אוהב אותם, ומשתדל להחזיקם במצב "מקורי", מה שדורש מדי פעם חלקים חדשים, ומן הסתם- המלאי הולך מהר... וחלקים מפירוק- מה הולך ראשון בתאונה הכי-קלה- נכון, הפלסטיקה, ובמיוחד חלק הקידמי...:?:cry:

י Capri GT 74 MK2 "אספנות", עדיין מחכה לפחחות רצינית.*סוזוקי 1100F (שהפך ל"סטריטפייטר" לצערי :sad: )*GMC וואנדורה 4X4- "לוחם שטח" במנוחה *פורד D שנת78, ש"מת" להפוך ל"אספנות":oops:*פורד פיירמונט 79' :twisted: -חולם להיות שחור:wink: *"משפחת ליילנדים"* *ואסקורט סטיישן שניצלה בדקה ה-91:king::חובב מכוניות, אופנועים, מפלצות למיניהן ומוזיקה, הסובל מחוסר מקום, זמן ותקציב כרוני, להתעסק בכל התחביבים שלו :???:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שמישהו יעצר את הישרשור הזה או האשמה תהיה עליו... ולמרות הכל הפלסטקים יפים נוצצים מהירים אבל...המלך האמיתי היה ונישאר ההארלי ואם כבר יפוני אז רק CBX ניראה כמו אופנוע מתנהג כמו אופנוע ונוסע כמו אופנוע, אם אתה לא ואלנטינו רוסי, אין מה לחפש עליהם-רן

 

 

 

 

 

Valentino-Rossi-748703.jpg

 

 

אופנועניים מכורים לגבס!

 

 

valentino_rossi_ahead.jpg

פעם האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

רנצ'וק!

למה מדליקני, אהה??8)

1. אמנם רחוק מרחק עצום ורב מרוסי אבל גם כאן ועל כבישי הארץ עם יפני אפשר לעשות מעשים...

2. 20 שנה על יפניים, אף פעם לא הייתי בגבס(טפו טפו חימוסים!):lol:

 

ג.

Resize of dscn0019bgs4.jpg

DSC_5837edited_small.jpg

  • נוכחים מושלמים: אלפא 156 +סוזוקי 1990 rgv250 + ימאהה yzf-R1 2001 + הונדה SP-2 2002
    נוכחים לא מושלמים: אלפאסוד TI, קטאנה 1100, 1987 GSXR750, טייפון.
    נוכחים בניכר: בימר F-850-GS, בימר 330i ידנית.
    בקרוב: 997 S, אלפאSZ, בימר E36 M3, דוקאטי 851,916,1098, בימוטה YB6.
     
     
  •  

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אין לי שום מושג או הבנה באופנועים והם ממש לא מעניינים אותי, אבל אני חייב להוסיף את דעתי על מצב האופנועים בארץ,

מצב האופנועים משנות ה-90 בארץ במצב לרוב גרוע מהסיבה שחלקים לאופנועים יקרים בטירוף,

יש לדוד שלי סוזוקי משנות ה-90 שכל חלק שנישבר לו ובעיקר פרינג עולה כמו אוטו שלם מאותו שנתון,

אם נישבר לו ידית ברקס היא עולה הרבה יותר יקר מידית של קטנוע, למה ? לכן מגיעים למצב שכולם מאלתרים ואיפה שאפשר לוותר על חלקים אז גם מוותרים.

פורד קפרי 1600GT 1973 + פורד קורטינה 1975 1600XL + פורד פוקוס 2005 1600 GHIA

מעוניין במידע על קפרי או כל פורדים ישנים אחרים נטושים/זרוקים/למכירה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אין לי שום מושג או הבנה באופנועים והם ממש לא מעניינים אותי, אבל אני חייב להוסיף את דעתי על מצב האופנועים בארץ,

מצב האופנועים משנות ה-90 בארץ במצב לרוב גרוע מהסיבה שחלקים לאופנועים יקרים בטירוף,

יש לדוד שלי סוזוקי משנות ה-90 שכל חלק שנישבר לו ובעיקר פרינג עולה כמו אוטו שלם מאותו שנתון,

אם נישבר לו ידית ברקס היא עולה הרבה יותר יקר מידית של קטנוע, למה ? לכן מגיעים למצב שכולם מאלתרים ואיפה שאפשר לוותר על חלקים אז גם מוותרים.

עדיף שתישאר בתחום חוסר ההבנה...בידידות כן? :-D

החלקים ממש לא יקרים אם יודעים מה לעשות(למשל לקנות בחו"ל או לבקש הנחות מהיבואן).

המצב של חלק מהם גרוע כי הבעלים לא משקיעים בהם מינימום תחזוקתי ואופנוע הוא רכב יקר מאד לאחזקה שותפת!

מי שלא מבין את זה ואוהב את זה מגיע מהר מאד לכלי במצב שאתה מתאר!

 

ג.

  • נוכחים מושלמים: אלפא 156 +סוזוקי 1990 rgv250 + ימאהה yzf-R1 2001 + הונדה SP-2 2002
    נוכחים לא מושלמים: אלפאסוד TI, קטאנה 1100, 1987 GSXR750, טייפון.
    נוכחים בניכר: בימר F-850-GS, בימר 330i ידנית.
    בקרוב: 997 S, אלפאSZ, בימר E36 M3, דוקאטי 851,916,1098, בימוטה YB6.
     
     
  •  

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • שנתיים מאוחר יותר...

בעקבות שיחה מניו-זילנד לי-ם הגיע אלי השירשור הנוסטלגי הזה, כמה טוב לקרוא שוב,

וכמה מדגדג לי בידיים...רן

פעם האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 4133 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...