Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6816 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

איזה רכיבים אני צריך לקנות בשביל להתקין מערכת שכוללת את הדברים הבאים:

מגבר+סאב, הכנה לעוד מגבר בעתיד שיתחבר בעתיד לקומפוננטים ו ל6X9 אחוריים.

השאלות שלי הם:

כמה מטרים של חוט אני צריך(אם זה עוזר בדובר על סובארו גראנד לאון)?

האם אני צריך בתי פיוזים? האם חשוב שאני ישים קבל או שאפשר לשים יותר מאוחר או אפילו בכלל לא?

האם יש עוד כמה דברים שצריך לקנות?

את ההתקנה יש לי מי שיתקין אבל אני צריך לדעת איזה חלקים להביא לו...

המערכת למכירה בקישור למטה:

http://www.carsforum.co.il

/vb/showthread.php?p=1810490#post1810490

פורסם

הכל תלוי איזה מגברים אתה הולך לחבר, אבל בעיקרון אתה תצטרך כבל + באורך 5-6 מטר, עם נעל שתתחבר למצבר, ופיוז שיגן על הכבל.

בנוסף תצטרך גם מפצל (עדיף אחד איכותי עם 2 פיוזים ל-2 יציאות) שיקבל את הכבל + הראשי ויחלק אותו ל-2 כבלים למגברים.

וכמובן גם חיוט לכבל - מהמגברים לשלדה (כל כבל צריך להיות קצר בערך 40-50 ס"מ) וסופיות.

 

מקווה שעזרתי.

פורסם

כבל מתח לשני המצברים באורך 5-6 מטר 4 גיי'ג לפחות כבל מינוס כמה שיותר קצר באותו עובי של הפלוס בית פיוז שרשור לבידוד מפצל עם כניסה אחת ושני יציאות לפחות שניים או שלושה כבלים RCA חוט בצבע כחול בד"כ לרימוט חוטים לרמקולים+לסאב את העובי והאיכות תחליט לפי התקציב שלך סופיות לכבלים של הפלוס והמינוס +לרמקולים פלטה מעץ למגבר רצוי בקשר לקבל לא תמיד צריך זה תלוי בהספק ובצריכה של המגברים מקווה שלא שכחתי עוד דברים בהצלחה :roll:

::FEEL THE {XS} power::

פורסם
כבל מתח לשני המצברים באורך 5-6 מטר 4 גיי'ג לפחות כבל מינוס כמה שיותר קצר באותו עובי של הפלוס בית פיוז שרשור לבידוד מפצל עם כניסה אחת ושני יציאות לפחות שניים או שלושה כבלים RCA חוט בצבע כחול בד"כ לרימוט חוטים לרמקולים+לסאב את העובי והאיכות תחליט לפי התקציב שלך סופיות לכבלים של הפלוס והמינוס +לרמקולים פלטה מעץ למגבר רצוי בקשר לקבל לא תמיד צריך זה תלוי בהספק ובצריכה של המגברים מקווה שלא שכחתי עוד דברים בהצלחה :roll:

אני חדש בעניין אז אם אפשר לפסק ולנקד אני יבין את הכל יותר טוב תודה.

בתחילת ההודעה רשמת כבל מתח לשני המצברים...התכוונת למגברים?

המערכת למכירה בקישור למטה:

http://www.carsforum.co.il

/vb/showthread.php?p=1810490#post1810490

×
×
  • תוכן חדש...