Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מתלבט מה ללמוד, אוטומט או ידני


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6814 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 48
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

אלא אם אין לך קשר בין היידים לרגליים, לך על אוטומט,

 

 

אם אתה סתם מתעצל, תתאמץ יותר ותיקח ידני,

בתור אחד שנוסע יום יום על ידני, אוטומט זה רכב משעמם,

אין בו ריגוש, רגל שמאל נרדמת, פשוט לא.

----

פורסם

כמו שהרוב אמרו לך פה, לך על ידני.

אתה מפחד וחושב שלא תצליח לשלוט ברכב ולהעביר הילוכים כמו שצריך.זה יבוא עם הזמן.

אל תשכח שאתה בא ללמוד ואף אחד לא מצפה ממך להעביר הילוכים ולנהוג כמו נהג מנוסה כבר בשיעור הראשון.

ושלא נשכח שידני זה פשוט מהנה!אתה גם נישאר יותר מרוכז בנהיגה ופחות מרחף ומאבד ריכוז.

פורסם

רק רק רק ידני !

כי לעולם אתה לא יכול לדעת מתי תזדקק לידע ולנסיון הזה של נהיגת רכב ידני (עבודה, צבא, רכב מושאל ועוד ועוד).

הידע שיהיה לך בנהיגת רכב ידני כמוהו ככלי עבודה. לא תרצה להשתמש בידע הזה ותחליט לקנות אוטומט - אוקיי אבל שיהיה לך את הידע.

פורסם

תהיה בטוח בעצמך, מה שמייחד את כל הגברים בעולם הוא העובדה שכולנו יודעים בוודאות שאנחנו נוהגים יותר טוב מהממוצע, ואחרי כמה שיעורים גם אתה תדע :wink:

פורסם

אחי אני 6 שנים על ההגה.

חוץ מלימודים לנהיגה. נהגתי אולי 15 פעם על ידני.

לפעמים 5 מטר על רכב של חבר (להזיז מהחניה. וכו)

ויצא לי להנוג כמה שעות על רכב של העבודה. ועוד עם עגלה נגררת ענקית.

 

אני יכול להגיד לך דבר אחד. אחרי דקה. הרגלים והידיים נזכרות איך נוהגים על ידני.

ואגב אני עושה בממוצע כ 20K בשנה על אוטומטי. אז אני מבלה המון על ההגה. ואולי אלפית האחוז היתה על ידני.

אבל לא שוכחים את זה. ות'אמת. זה יותר כיף מאוטומטי. חוץ מפקקים.

גלגלצ: דיווחי תנועה ביציאה ממצרים. עומס תנועה ענקי ממחלף סיני עד מחלף ים סוף, משה תיזמן 40 שנה. תודה לך משה.

מודעת מכירה ................ פרויקט איטום על הרכב שלי

פורסם

טוב מאוד.

גם תינוק זוחל לפני שהוא מתחיל ללכת.

ככה תלמד לנהוג על רכב באמת ולדעת לחוש ולשלוט ברכב שתנהג בו בעתיד.

(ואני באופן אישי עם 13 שנות נסיון על הכביש מעדיף גם היום לנהוג על גיר רגיל..פשוט מהנה הרבה יותר).

פורסם

רוצה להוסיף גם. שרק ידני.. לא פעם השאלתי מחברים שלי את הפיאט אונו/פונטו או את הפולו הידנית של אחי הגדול ובעבודה שולחים אותי להעביר משלוחים עם הקנגו הידנית וזה הדבר הראשון ששאלו אותי כשהתחלתי לעבוד...אז תאמין לי שרק ידני..אפילו אם לא תינהג 20 שנה על ידני תמיד טוב שיהיה לך..אתה לא יודע מתי תיצתרך את זה..

 

וזה כמו אופניים...אף פעם לא שוכחים את זה...אחותי לא נסעה 5 שנים על ידני ותוך 2 דקות על הפולו של אח שלי היא נסעה כבר רגיל לגמרי

פורסם

ועוד נימוק:

 

השכרות רכב בחו"ל - רכבים אוטומטיים עולים הרבה יותר (20-50 אחוז יותר עבור אותו רכב בדיוק)

 

אז אם זה לא שכנע אותך... אני לא יודע מה כן ;-)

 

שיהיה בהצלחה בכל מקרה!

1f u c4n r34d th1s u r34lly n33d t0 g37 l41d


×
×
  • תוכן חדש...