Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מתלבט מה ללמוד, אוטומט או ידני


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6815 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
איך אפשר בכלל לתת עיצה למישהו שתגביל את הנסיעות שלו בעתיד ותגרום לו לפחות קשר עם האוטו?

רוצה קשר עם הרכב?

 

קח דיסק.

תעשה חור ברצפה לפני מושב הנהג.

שב בכסא.

תתחיל להשתמש ברגליים לצורך האצה.

יותר קשר מזה לא תמצא.

 

אז אתה אומר לי שלמי שקונה SLR בעצם אין קשר לרכב שלו... הגיוני.

  • תגובות 48
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

שכחתי להתייחס לצריכת הדלק... כמו שרשם לך כבר AUTOMATIC1 ברכב אוטומטי מודרני (אני לא מתכוון למקרר כמו סופר לנסר) צריכת הדלק היא במקרה הגרוע גבוהה בליטר עד ליטר וחצי מתיבה ידנית.

 

ברכבים מודרנים קיים נועל לממיר מומנט שנכנס לעבודה בהילוך שני או שלישי תלוי בסוג התיבה בכדי לחסוך גם בדלק.

 

אני ממליץ לך לבדוק את הרכב במוסך ייתכן שיש בעיה ברכב או הממיר מומנט לא ננעל ולכן צריכת הדלק בנסיעה מחוץ לעיר גבוהה (אולי בכלל אין לך נועל לטורק).

 

בהצלחה בקשר :-)

איזה כייף לי :)

פורסם

דווקא נהגתי על הרבה רכבים אוטומטיים בחיים שלי, אבל מה שאני אומר זה שעדיין, אלא אם כן האוטו שווה המון כסף או שהוא מיועד להנאה מהנהיגה, לא מרגישים את האוטו כמו בידני.

 

נהגתי בכריזמה של אח שלי, בקורולה 2006 של גיסתי, במאזדה 3 של אחותי, בכמה מרצדסים ובC5 בשבועיים האחרונים, ואני מרגיש כאילו שאין פשוט מנוע. האוטו מעביר הילוכים מתי שבא לו, מרגיש כאילו שהוא מתאמץ יותר מדי, ואני עדיין מדבר על נהיגה מנהלתית לגמרי, לא על נהיגה בבית אורן.

 

אולי צריך מנוע יותר גדול בשביל להרגיש בנוח באוטומט, אבל אם הייתה לי בכל אחד מהמקרים תיבה ידנית הייתי נהנה הרבה יותר.

פורסם

כאשר עוברים מתיבה ידנית לאוטומטית קיימת תקופת הסתגלות נפשית ורגשית, לאחר מכן אתה מתחיל להנות מהתיבה האוטומטית ומתחיל להרגיש את מה שאתה מחפש.

נסיעה קצרה על רכב X או Y למשך מספר ימים זה לא מספיק זמן.

איזה כייף לי :)


×
×
  • תוכן חדש...