Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מתלבט מה ללמוד, אוטומט או ידני


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6816 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אמת, אם כבר הגענו למצב כזה של פחד, ואתם באמת מפחדיים אותו, אין ל ומה להפסיד אם יקח ידני, מכיוון שעכישו הוא בן 17 נגיד? מתי הוא ירכוש לעצמו רכב? בטוח לא עד גיל 20 או אחריי צבא לפחות... שזה יהיה עוד 4-5 שנים נגיד? בעוד 4-5 שנים רכבים ידניים ישנים ממודל של 90 כבר יהיו ענתיקה.... הרי כמו שמרק אמר, אין ייבוא סדיר של ידני וכו'.

 

הרכב שהוא ירכוש יהיה אוטומט משנתון סביר כמו 96+ לפחות כי עוד 4-5 שנים שנתון 90 זה כבר לא זה.... אפילו בתור אוטו ראשון. הרי אפילו יש רכיבם אוטומטיים של שנתונים 94 ומעלה.... אין לו שום סיבה לרכוש רכב שמתפרק (לא פגוע באחרים אבל מה כבר יהיה התקציב שלו? 10 אלף?).

 

אז ביננו ובאמת אם חושבים על זה, בלי לשמוע את הפאנאטים של ידני, אין לך כל כך מה לדאגו גם אם תקח אוטומאט, כי כמו שאתה אומר, הרכב שלכם עכישו זה אוטומט, אני בטוח שהרכב הבא של המשפחה יהיה אוטומאט וכו'.... והרכב הראשון שלך כשתהיה בן 22 שזה עוד כ 5 שנים וחצי נגיד אתה בטוח לא תרכוש רכב מתפרק משנתון 90 שבטח עד אז יאסרו נסיעתו בכביש מסיבות שונות (לא, סתם צוחק אבל מי יודע) :-D.

 

אז תאמת עד כמה שאתם פאנאטים וזה בסדר גם אני אוהב ידני אבל לא יוצא לי לנסוע על אחד כזה :wink: בימנו, ילד שמתחיל עכישו ללמוד נהיגה או יתחיל עוד שנה... ופוחד ממש או סתם חרדות שונות, אין לו מה לפחוד והוא יכול לקחת בקלות ללא חשש אוטומט.

 

(הרי עוד כמה שנים בכל העבודות יהיה אוטומט כמעט וכו'.... הכל ישתנה, תקנות חדשות.... רכבים ישנים יוסרו או יהיו בעל מוגבלויות כאלו ואחרות שלהחזיק אותם לא יההי שווה וכו'... מי יודע, כמו כן רכבים של שנת 90 עד 93 עד שהוא יקנה אוטו, יהיו בני 20 לפחות אולי טיפה פחות, רכבים אל ויזדקקו לטסט פעמיים בשנה וכו'... לא שווה להחזיק בכלל).

 

אבל אני? תמיד ידני (חרוז) :wink:.

  • תגובות 48
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

מצאת איפה לשאול... ברור שבפורום של חובבי רכב ימליצו לך רק על ידני.

 

אבל אם כבר ידני - אז רק 6 הילוכים :-P

[FONT=Comic Sans MS][COLOR=green][B][COLOR=#696969]ACTION speaks LOUDER than WORDS[/COLOR][/B][/COLOR][/FONT] [FONT=Comic Sans MS][COLOR=green][B]K[/B]eep [B]m[/B]e [B]c[/B]aged [B]a[/B]nd [B]f[/B]ree [B]t[/B]he [B]b[/B]east[/COLOR][/FONT] [COLOR=#f1f6f8][FONT=Verdana][COLOR=#000000][B]Jin Ba Ii Tai [/B]-[FONT=Book Antiqua] [URL="http://www.youtube.com/watch?v=cVarDBb199M&feature=player_embedded"]Fast[/URL] in, [URL="http://www.youtube.com/watch?v=CyDykQWck74&ob=av3e"]Drift[/URL] out[/FONT][/COLOR][/FONT][/COLOR]

פורסם

automatic1 - כמה שטויות רשמת..

אין יבוא סדיר של ידני לארץ? אולי במאזדה. אין שום בעיה לקנות רכב חדש וידני בימינו - כןכן חדש חדש מודל 08!

כאן זה פורום רכב, ואנחנו אוהבים לנהוג לא לנסוע.

 

כמו-כן: איך אתה יודע מתי הוא יקנה רכב? אתה מנהל החשבונות שלו? כמת החברה שלפני צבא\בצבא, עם רכב, בפורום היא ענקית.

הידעת שרכבי עבודה כגון קנגו ברלינגו וכו' לא מגיעים עם אוציה לגיר אוטומטי בכלל? כנ"ל הרוב המוחלט של הטנדרים.

בקיצור - אם ילמד על אוטומט הוא יגביל את עצמו, ישלם יותר - ולא בהכרח יעבור טסט בקלות יותר.

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

פורסם
רק אוטומטי גם ככה כבר לא מייבאים רכב ידני בצורה סדירה.

באוטומט הידים שלך פנויות לדברים אחרים :-)

 

עוד סיבה למה אוטומט גורם ליותר תאונות עקב חוסר ריכוז בנהיגה. לדעתי אסור לתת למישהו לנהוג על אוטומט לפני שהוא נהג על ידני. צריך בכל זאת מודעות כלשהי להילוכים. אחרי זה רואים אנשים באים לרמזור על 60 קמ"ש ופתאום דופקים ברקס. נכון שידני יותר קשה בהתחלה, אבל לדעתי יוצאים מזה נהגים יותר טובים מאשר אנשים שלמדו שגז זה לנסוע וברקס זה לעצור וזהו. גיר רגיל עוזר להתחבר לנהיגה ולהרגיש את האוטו. עדיף להתחיל מזה ואז כל האפשרויות פתוחות, חבל אחרי זה להתחרט.

פורסם

ןמהיכן הנתונים שהבאת שרכבי אוטומט מעורבים יותר בתאונות דרכים?

 

:?::?::?:

 

או שזו השערה שהעלת?

 

 

 

ל'

תגיש כזאת תביעה אזרחית ואחרי שבוע עוד תוכל להראות לחברים שלך את טביעת הנעל של השופט על התחת שלך לאחר שהוא בעט אותך החוצה מבית המשפט.

פורסם

זה ממש לא מה שאמרתי. הבן אדם שציטטתי אמר שכשנוהגים באוטומט הידיים פנויות להתעסק בעוד דברים. והוא עוד הציג את זה כיתרון. מה שאמרתי זה שזה מסוכן, ואין לי הוכחות לזה אבל אני בטוח שרוב המקרים שאנשים נרדמים על ההגה הם ברכב אוטומטי.

פורסם

חברים יקרים,

 

לא התכוונתי ברצינות למה שרשמתי, תמיד 2 ידיים על ההגה ולא לדבר בסלולרי.

היתרון באוטומטי הוא לאנשים שלא מסתדרים עם קלאצ' והעברת הילוכים גם לאחר 50 שיעורים.

איזה כייף לי :)

פורסם

תלמד על ידני וזהו.

תחשוב ככה, אתה תלמד על ידני, יהיה לך אוטומט אז אין בעיה- יהיה לך ידני גם אין בעיה.

תלמד על אוטומט, יהיה לך אוטומט אין בעיה- יהיה לך ידני אז תהיה בעיה.

 

מידני אפשר לעבור לכל דבר, אבל מאוטומט לא ממש, כי אתה לא תדע איך להעביר הילוכים נכון, להעביר הילוכים לפני צומת ו/או רמזור וכו'.

 

זוהי דעתי, וככה גם אני אלמד, ידני!

Kia Sportage, 2014 

 

פורסם
automatic1 - כמה שטויות רשמת..

אין יבוא סדיר של ידני לארץ? אולי במאזדה. אין שום בעיה לקנות רכב חדש וידני בימינו - כןכן חדש חדש מודל 08!

כאן זה פורום רכב, ואנחנו אוהבים לנהוג לא לנסוע.

 

כמו-כן: איך אתה יודע מתי הוא יקנה רכב? אתה מנהל החשבונות שלו? כמת החברה שלפני צבא\בצבא, עם רכב, בפורום היא ענקית.

הידעת שרכבי עבודה כגון קנגו ברלינגו וכו' לא מגיעים עם אוציה לגיר אוטומטי בכלל? כנ"ל הרוב המוחלט של הטנדרים.

בקיצור - אם ילמד על אוטומט הוא יגביל את עצמו, ישלם יותר - ולא בהכרח יעבור טסט בקלות יותר.

 

הייתי מעדיף חולק על דעתך אם אפשר, כמו כן אם אדם שלא יודע על מה ללמוד ועושה כל כך הרבה "רעש", אני לא צריך להיות מנהל החשבונות שלו ולהבין מה הוא יעשה בעתיד או ייבחרכנ"ל לגבי הרמז העבה שנתן בנוגע לרכב המשפחתי שלהם, שאליו הוא כל כך קשור, אם תרצה תקרא שוב פעם. :wink:

פורסם
רק אוטומטי גם ככה כבר לא מייבאים רכב ידני בצורה סדירה.

באוטומט הידים שלך פנויות לדברים אחרים :-)

 

איך אפשר בכלל לתת עיצה למישהו שתגביל את הנסיעות שלו בעתיד ותגרום לו לפחות קשר עם האוטו?

 

מי לעזאזל לא מייבא ידני? כיום אתה יכול עם טיפה מאמץ (או בלי מאמץ בכלל) למצוא כמעט כל רכב חדש בתצורה ידנית, במיוחד כשאלו רכבי עבודה.

 

חוץ מזה, עם תופעות של תיבות הילוכים חדשות ורעות כמו של הקורולה, זה רק עניין של זמן עד שכולם יצאו מהסרט הרע הזה שבו הם חיים ויחזרו לידני, ואני אפילו לא מדבר על צריכת הדלק האיומה של האוטומטיים מול הידניים.

 

נכון, בליסינג כולם מעדיפים אוטומט, כי האוטו לא שלהם, אבל תראה לי בן אדם הגיוני אחד שאם אתה מראה לו כמה מבזבז לאנסר ידני מול אוטומט עדיין יקנה את האוטומט.

 

(לי יש לנסר ידני, ככה שכבר עשיתי את החישוב 1:6 מול 1:11)

פורסם

ידידי היקר,

 

כנראה שמזמן לא רכשת רכב חדש, כנס לרשת צ'מפיון/טויוטה ותבקש רכב מסוג גולף עם תיבה ידנית, התשובה שתקבל תצטרך לחכות 3 חודשים לפחות.

קרא שוב פעם את הודעתי התכוונתי ייבוא סדיר כלומר תוך שבועיים הרכב אצלך בחנייה.

 

מי בכלל דיבר על רכב עבודה ?

 

מה הקשר בין רכב אוטומטי לפחות קשר עם האוטו ? נראה לי שאתה לא נסעת על מספיק רכבים בחיים שלך בכדי לכתוב הערה לא עניינית כזו.

 

אני 20 שנה נהגתי רק על רכב ידני ולפני שנה עברתי לרכב עם תיבה אוטומטית אז מה יש לי פחות קשר עם הרכב ? איזה קשר לכול הרוחות ? אולי ההפך הוא הנכון.

 

לפי סקרים שפורסמו בעיתונות עוד מספר שנים הזן של תיבות ידניות ייעלם כמעט לחלוטיין בגלל התיבות החדשות של VW מסוג DSG.

איזה כייף לי :)

פורסם

נגיד ככה, ידני יעלם או לא יעלם.

בכל מקרה, אוטומט אין מה ללמוד! אין מה להשוות בין ללמוד לאוטומט לרגיל.

כשתלמד על רגיל, תוכל לנהוג על כל רכב שיהיה.

Kia Sportage, 2014 

 

פורסם
איך אפשר בכלל לתת עיצה למישהו שתגביל את הנסיעות שלו בעתיד ותגרום לו לפחות קשר עם האוטו?

 

מי לעזאזל לא מייבא ידני? כיום אתה יכול עם טיפה מאמץ (או בלי מאמץ בכלל) למצוא כמעט כל רכב חדש בתצורה ידנית, במיוחד כשאלו רכבי עבודה.

 

חוץ מזה, עם תופעות של תיבות הילוכים חדשות ורעות כמו של הקורולה, זה רק עניין של זמן עד שכולם יצאו מהסרט הרע הזה שבו הם חיים ויחזרו לידני, ואני אפילו לא מדבר על צריכת הדלק האיומה של האוטומטיים מול הידניים.

 

נכון, בליסינג כולם מעדיפים אוטומט, כי האוטו לא שלהם, אבל תראה לי בן אדם הגיוני אחד שאם אתה מראה לו כמה מבזבז לאנסר ידני מול אוטומט עדיין יקנה את האוטומט.

 

(לי יש לנסר ידני, ככה שכבר עשיתי את החישוב 1:6 מול 1:11)

 

ברצוני להוסיף בנוגע למה שמרק אמר, ברכבים חדשים, תיבות אוטומטיות לא כל כך בזבזניות, ההפך, כנראה שאתה לא מעודכן, היום רכב חדש עם תיבה אוטומטית וידני אותו הדבר, ההפרש בינהם כל כך זניח.


×
×
  • תוכן חדש...