Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מתלבט מה ללמוד, אוטומט או ידני


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6810 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בשבועות הקרובים אני רוצה להתחיל ללמוד נהיגה ואני לא ידוע מה כדאי אוטומט או ידני?

אני יודע מראש שאחרי הוצאת הרשיון אין מצב שבעולם שאני יקנה אוטו עם גיר ידני אז למה "להשקיע" ולא פשוט לעשות שיעורים באוטומט ולחסוך לעצמי תלמידה של ההילוכים...כי האמת שאני הכי פוחד מהקטע של ההילוכים..

 

תודה

"ישמור אותי האל מפני האמונה"

  • תגובות 48
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

ידני, וגם שהרכב הראשון שלך גם יהיה ידני. ככה תלמד להרגיש את הרכב ולשלוט עליו יותר טוב.

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם

הרכב הראשון לא יהיה ידני מכיוון שהוא לא יהיה רק שלי אלה גם של אמא שלי...

"ישמור אותי האל מפני האמונה"

פורסם

רק ידני ובוא אני יסביר לך גם למה

 

אם תוציאו רישיון על אוטומטי לא תוכל לנהוג בידני ולך תדע אם תצטרך בעתיד (רכב מהעבודה-טנדרים וכדומה)

בידני כמו ש Fat Bastard מעלי אתה תשלוט יותר טוב על הרכב

רוב המורים והבתי ספר לנהיגה לוקחים יותר כסף על אוטומטי אז לא שווה לך לחסוך טיפה וגם להרוויח בעתיד?

(עכשיו כולם יקפצו ויגידו שבאוטומטי יש לך יותר סיכויים לעבור טסט ראשון שני אז אני יחסוך לכם ויענה עכשיו... זה שטויות כי בטסט מכשילים אותך על חוקי התעבורה וכשתגיע לטסט אתה לא תרגיש שאתה מעביר הילוכים כמו בשיעור הראשון, הסיכויים שלך להתבלבל בהילוכים הם קלושים וגם אם תתבלבל הטסטר ישים לב שאתה מתרגש ולא יכשיל אותך)

אגב אין לך מה לפחד מידני... אחרי כמה שיעורים אתה מתרגל ולא שם לב שאתה מעביר לבד הילוכים ולא זורק את הקלאץ ולא כלום... פשוט תראה שאתה תסע יפה

 

 

מצטער שחפרתי :) ניסיתי לעבור על כל

פורסם

ברור שידני. אם חבר מלווה לך רכב והוא ידני,

או שאתה עובד במקום מסויים,

ופתאום אתה נדרש לנסוע ברכב ידני.

בקיצור, זה יכול רק להועיל לך

 

יכול להיות אפילו, שפתאום תתלהב מהגיר הידני,

ותרצה לקנות רכב עם גיר ידני, הכל יכול להיות..

פורסם

לפי מה שאני זוכר . מי שלומד על רכב אוטמט, לא יכול לנהוג על ידני ,צריך לעשות טסט חוזר . זאת אומרת ברשיון אתה יכול לנהוג רק על אוטומט.

ח חי חיפ חיפו חיפושי חיפושית שלי שלי:)

פורסם

לקחתי בחשבון שאני לא אוכל לנסוע על גיר ידני, השאלה אם באמת אני אתרגל להעברת הילוכים והכל כי מזה אני הכי פוחד שאני יכשל בטסט...

"ישמור אותי האל מפני האמונה"

פורסם

ידני ורק ידני , נכון בשיעורים הראשונים אתה אולי תסתבך קצת יותר ויהיה קצת יותר קשה אבל אחר כך זה יבוא לך בטבעיות השליטה על ההילוכים זה לא כזה קשה , זה רק דורש טיפה קורדינציה . תחשוב גם על מיקרה חירום שתיהיה מוכרח לנהוג והרכב שיעמוד לרשותך הוא רק ידני מה תעשה אז? , מקומות עבודה מזדמנים לדוגמא שליחיות וכאלה רוב החברות מחזיקות רק ידני .

תעשה את השיקול שלך לדעתי רק ידני .

פורסם
לקחתי בחשבון שאני לא אוכל לנסוע על גיר ידני, השאלה אם באמת אני אתרגל להעברת הילוכים והכל כי מזה אני הכי פוחד שאני יכשל בטסט...

 

גם תלמידים שלומדים על אוטומט יש להם סיכוי להכשל בטסט. :roll:

 

 

 

 

(ל' שלמדה על גיר רגיל עברה טסט 1 ונוהגת רק בגיר ידני)

ל'

תגיש כזאת תביעה אזרחית ואחרי שבוע עוד תוכל להראות לחברים שלך את טביעת הנעל של השופט על התחת שלך לאחר שהוא בעט אותך החוצה מבית המשפט.

פורסם
לקחתי בחשבון שאני לא אוכל לנסוע על גיר ידני, השאלה אם באמת אני אתרגל להעברת הילוכים והכל כי מזה אני הכי פוחד שאני יכשל בטסט...

אל דאגה, המורה שלך לא יגיש אותך לטסט עד שתעביר הילוכים כמו שצריך.

פורסם

הגיר זה לא מה שיגרום לך להיכשל בטסט, תוך 10-20 שיעורים אתה כבר לא תשים לב.

מעבר לזה שידני זה יותר כיף, חשוב שתבין שזה יותר פרקטי.

אין לך מה לחשוש, נהיגה על גיר ידני זה לא סנפלינג ולא באנג'י - זה אפילו דיי פשוט ומי שמפחד מזה - מפחד רק כי הוא לא מכיר ולא יודע. בשניה שמנסים ומתרגלים קצת - רואים שזה לא כזה מפחיד.

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

פורסם

אתה תמיד יכול להתחיל ללמוד על ידני ואם באמת יש בעיות שלא ניתן לפתור, (ואני מאוד בספק) אז תוכל לעבור לאוטמאט בכל שלב מלמודי הנהיגה.

 

עידן

צרפתיה שגורמת לך לחייך :-D

סקס סמים ואריה שאוהב סולר


×
×
  • תוכן חדש...