Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

למכירה קבל 1.5 farad+ כולל צג דגיטלי


השרשור נעול! רק פותח השרשור וצוות האתר יכולים להגיב
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6759 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

למכירה קבל 1.5 farad של חברת אמפייר אודיו

הקבל נמצא אצלי כשנה היה מחובר למונובלוק ועובד מצויין

קבל בעל צג דגיטלי וכמו שאמרתי 1.5 farad.

אני מאזור חיפה קוראים לי אליאל

פלא:0528309093

מחיר 400 שקל גמיש

 

חדש עולה 650 לשם השוואה.

DSC_0136.jpg

פורסם

מכשיר היי אנד של קלריון מכשיר סאונד נטו למבינים בלבד.

המכשיר הוא לא MP3 וללא הגברה פנימית! בעל 3 יציאות מגברים שליטה מלאה.

מסך 256 צבעים 2 מצבי זווית לנוחות שליטה בנהיגה.

המכשיר מקבל 12 וולט כמו כל פאנל וממיר את זה ל15 וולט על מנת הבנה כמה חשמל הוא צורך כדי להוציא סאונד ברמה כזאת

צריך לשמוע כדי להבין במה מדובר פשוט...

מגיע אם חוברות מקוריות ושלט מקורי.

שמור מאוד.!

0528309093

אליאל.

אני מחיפה

מחיר:2000 גמיש

http://www.audiocar.pl/clarion/Drx9575r.jpg

DSC00008.jpg

  • חודשיים מאוחר יותר...
פורסם

נוספו למכירה זוג 6*9 של מורל פולס אם הפאנלים שלהם אבל בלי רשתות.

 

המחיר של הפאנל ירד ל1500 ועדיין גמיש

 

הכאבל עדיין רלוונטי.

×
×
  • תוכן חדש...