Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6822 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

זה המחיר לרכב כבישטח עם מנוע בנזין גדול ותיבה אוטומטית,וזו גם הצריכה הממוצעת לרכבים בסדר גודל שלו.

אם השואל צריך או לא צריך סוג כזה של רכב-זה כבר עיניין שלו.

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

פורסם
זה מה שמטריד אותךעם או בלי מזגן ??

1:6 זה צריכת דלק מחפירה, ולאור העובדה שמחיר חבית חצה היום את רף 90 הדולר, עליית מחירי הבנזין היא רק שאלה של זמן.

ממליץ לך לחשוב שוב על רכישת הרכב הנ"ל.

אתה משבית שמחות, אתה...

וברצינות: אני "אבא ארך רגליים" עם 3 ילדים בעלי פוטנציאל גביהה דומה. אני מחפש רכב לשנים ארוכות והרכב הזה מתאים מבחינת נוחות לכמה שנים. כמובן שזה נחמד לשבת גם ברכב גבוה, שהוא ג'יפון, על כל המשתמע. זה מגיע לי אחרי שנים רבות בגרוטאה שהצרות שלה תוארו כאן בהרבה ת'רדים. אבל הדילמה היא אמיתית, בהחלט בהתאם לאמירות החשובות שעלו כאן, ובייחוד לאור העובדה שהג'יפונים האחרים יקרים הרבה יותר.

פורסם
זה מה שמטריד אותךעם או בלי מזגן ??

1:6 זה צריכת דלק מחפירה, ולאור העובדה שמחיר חבית חצה היום את רף 90 הדולר, עליית מחירי הבנזין היא רק שאלה של זמן.

ממליץ לך לחשוב שוב על רכישת הרכב הנ"ל.

אוקיי, באמת חשבתי. עשיתי טוויסט (בינתיים במחשבה...) לכיוון הפורסטר. גם נראה לי מרווח לגפיים הארוכות שלי. ואפילו בנזין 4X4. האם נחשב דגם מוצלח?

ודרך אגב, שאלת מיליון הדולאר - ראיתי במחירון של סובארו שלפורסטר יש מחיר ל"תייר". מה זה הדבר הזה? יש לי במשפחה הרבה שחיים בחו"ל ויש להם פוטנציאל להיות תיירים רוכשי פורסטר. האם יש כאן איזו פרצה?

פורסם

אם יש משהו שאתה רוצה, אוהב, שלם עם המחיר שלו ולא רק מחיר הרכישה לך על זה!

 

אני אישית מעדיף פורסטר אבל היא קצת יותר יקרה.

Mazda MX-5 NC RWD

Subaru Forester 2.5 Sport AWD

BMW R1200GS Adv

פורסם

יש לי חבר שקנה ג'יפ כזה,הוא בוכה על זה עד היום..

ג'יפ לא שווה בשיט,

אם כבר אתה רוצה אותו נחמד,אותו מאוד נחמד תקנה פאססאט 2007 או 2008,קצת יותר אבל הרבה הרבה יותר משתלם.

פורסם
יש לי חבר שקנה ג'יפ כזה,הוא בוכה על זה עד היום..

ג'יפ לא שווה בשיט,

אם כבר אתה רוצה אותו נחמד,אותו מאוד נחמד תקנה פאססאט 2007 או 2008,קצת יותר אבל הרבה הרבה יותר משתלם.

לא הבנתי למה התכוונת - לטוסון או לסובארו? ודרך אגב, בטח התכוונת "אוטו" (כי כתבת "אותו")...

פורסם

בשנת 2008 אמורים לבטל את אגרת הדיזל ולהשוות את המחיר לבנזין.

לטוסון בדגמים הזולים אין מערכת ESP (יש רק בדגם המפואר שעולה כ-200K ש"ח).

 

מתחרה נוסף בקטגוריה (4X2 או 4X4) הוא הניסאן קשקאי שהמחיר ההתחלתי שלו כ-150K ש"ח לדגם 4X2 ללא מערכת ESP.

שוב כמו במקרה של הטוסון מערכת ESP יש רק בדגם המפואר 4X4 שעולה כ-200K ש"ח.

 

אולי תשקלו מיניוואן כמו C4 פיקאסו (7 מושבים), או הונדה FRV (עם 6 מושבים) שניהם עולים כ-150Kש"ח.

אורן

Citroen Cactus Pure Tech 110 S&S manual gear 2017

Subaru XV 1.6 Lineartronic Auto 2015

 

[h=2][/h]

פורסם
בשנת 2008 אמורים לבטל את אגרת הדיזל ולהשוות את המחיר לבנזין.

לטוסון בדגמים הזולים אין מערכת ESP (יש רק בדגם המפואר שעולה כ-200K ש"ח).

 

מתחרה נוסף בקטגוריה (4X2 או 4X4) הוא הניסאן קשקאי שהמחיר ההתחלתי שלו כ-150K ש"ח לדגם 4X2 ללא מערכת ESP.

שוב כמו במקרה של הטוסון מערכת ESP יש רק בדגם המפואר 4X4 שעולה כ-200K ש"ח.

 

אולי תשקלו מיניוואן כמו C4 פיקאסו (7 מושבים), או הונדה FRV (עם 6 מושבים) שניהם עולים כ-150Kש"ח.

אורן

הייתי בסובארו והפורסטר נראית לי קטנה למידותיי. מה שאמרת לגבי אגרת הרישום זה פאקטור משמעותי. מצפונית, אני לא מוכן למנוע שצורך 1:6, גם במחיר ויתור על 4X4 (אפשר לחשוב, עירוניים שכמונו...).

רק לידיעתך, את כל המיניואנים שהם יעני 7 מקומות פסלתי, כי במקומות 6-7 נכנסים שני פעוטות עם רגליים קצרות וגם זה במחיר ויתור על בגאז'. גם זה גימיק לא תועלתי מבחינתי. אם היה תקציב, אז כבר 7 מקומות כמו הגדולות - אפלאנדר וכול'. כשיש תקציב לרכב כזה, יש תקציב גם לצריכת דלק בהתאם. לא בבית ספרי.

פורסם
שכחת להוסיף שמיניבוס זה לא ג'יפ. עוד יחשבו חו"ח שאתה אב למשפחה מרובת ילדים ולא איזה יאפי משועשע ועשיר.:roll:

לא מרובה ילדים ולא יאפי וכול'. סתם מחפש לצ'פר עצמי ברכב גדול שיתאים למשפחה שלי. בינתיים, מוצא יותר סיבות למה לא לקנות כזה...

×
×
  • תוכן חדש...