Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6828 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היום הזמנתי ניסאן טידה חדשה.

המערכת המובנית שנמצאת ברכב זה אינה קוראת דיסקים בפורמט MP3.

 

למערכת ישנה אפשרות שימוש בדיבורית BLUETOOTH (הפלאפון מתחבר למערכת המובנית ברכב ,ונוצרת מעין דיבורית)

בנוסף ישנה אפשרות לשליטה במערכת מן ההגה.

 

על יכולת השליטה מן ההגה אני אוותר בשמחה(רדיו-דיסק מכובד וחדיש מגיע עם שליט).

על האופציה של הדיבורית לא הייתי רוצה לוותר .

דברתי עם נציג המוסך של ניסאן והוא הסביר שאם אחליף את המערכת המובנית ,אאבד את פונקציית הדיבורית וכן את יכולת השליטה על המערכת מן ההגה.

 

אחד מחברי הפורום נתקל בבעיה דומה(ברכב מסוג אחר- פיג'ו) הוא בחר לוותר על יכולת השליטה מן ההגה,הוא החליף את המערכת המובנית במערכת אחרת אשר בחר.

לא יודע אם היתה לא אפשרות ליצור מעין דיבורית דרך המערכת.

 

אולי ניתן להוסיף פאנל שיעבוד ביחד עם המערכת המובנית ,בנוסף ולי תיהיה האפשרות לבחור להשתמש במערכת המובנית כלומר בדיבורית ובשליטה מן ההגה או בפאנל השני שיתמוך בMP3 (ואולי פונקציות נוספות )

 

אשמח לקבל רעיונות לשידרוג המערכת המובנית ברכב,חבל אם לא אוכל לשמוע MP3 ברכב

(זה לא סוף העולם ,אבל בכל זאת חבל:-))

 

תודה רבה למגיבים

פורסם

תודה על התגובה,

 

מהו מתאם אייפוד?

אם קונים מתאם אייפוד,חייבים לקנות אייפוד ,למרות שאני לא בטוח יודע מהו בעצם אייפוד ואיך הוא עובד אני די בטוח שהוא אינו זול (כלומר מאוד יקר).

 

האם יש אפשרות לקנות רכיב כלשהו שישדרג לי את המערכת ,כלומר אוכל לשמוע MP3 וגם כל הפונקציות של המערכת הנוכחית ברכב כלומר,גם הדיבורית וגם אפשרות השליטה מן ההגה כל המערכת המובנית תישארנה ולא תבוטלנה?

 

אם אפשר לקנות מס' רכיבים למינהם אשר לכל אחד מהם פונקציות שונות (חוץ מקריאת MP3) ,אשמח לקבל הסבר על כל אחד מהם

 

תודה רבה

פורסם

המון מערכות היום מגיעות עם אפשרות לבלוטות' .

אל תדאג הם לא המציאו את הגלגל לא נראה לי שיש משהו שמערכת מובנית יכולה לתת ומערכת אפטר מרקט לא.

פורסם

אז את עניין הבלוטות' פתרנו :-)

 

האם יש דרך ,אולי דרך מוסך מרכזי של ניסאן אולי מקום אחר

לכוון את המערכת החדשה ,מערכת האפטר מרקט כך שאפשרות השליטה מההגה תישאר?

פורסם

נכנסתי לזאפ ומצאתי רדיו-דיסק שתומך בבלוטות':

"Kenwood KDCX590"

 

נתונים טכניים

USB/AAC/WMA/MP3/CD Receiver with External Media Control

Flip-Down Detachable Faceplate

Rotary Encoder & Jog Control Knob for Easy Operation

14-Segment FL Display 8-Digit, Scroll On/Off selectable

Display Off Mode

Maximum Output Power: 50W x 4 MOSFET Power IC

USB Interface Type A, 1.0m Pigtail

ACDrive Advanced Codec Drive

AAC/WMA/MP3 Playback

Optional Bluetooth Hands-Free Unit Ready KCA-BT100

System Q-ex/System E"s+

Instaler/Backup Memory of Audio Setup

SIRIUS Satellite Radio Ready

HD Radio Ready

External Media Control — iPod Ready

TEL Mute

Dual Zone Source & Volume Control

AUX Input with Optional Unit CAC1AUX or KCA-S210A

Gold Plated 3 Preouts with 4V Pre-output Level

Steering Remote Input

 

המחיר מתאים לי(1200 ש"ח) ,התקציב שלי 1500 ש"ח.

ויש גם אחריות לשנה.

 

מה דעתכם על המכשיר באופן כללי?

פורסם

כל מערכת מקורית ניתנת לשידרוג וברוב המקרים גם ללא איבוד אופציית השליטה מההגה.

היום ניתן להשיג מתאמים המאפשרים שליטה מגלגל ההגה על מכשיר "אפטר מרקט".

לגבי מכשיר הKENWOOD השולט על בלוטות', השליטה היא רק על יחידת בלוטות' של קנווד כך שלא יתמוך בבלוטות' שקיים ברכב.

 

מה שביכולתך לעשות זה לרכוש מכשיר איכותי עם בלוטות מובנה או מצורף (יש ל PIONEER ןל-KENWOOD ) ולצרף מתאם שליטה מההגה.

 

לגבי מתאמי IPOD חיצוניים , במידה ואין כניסה במכשיר והמתאם עובד דרך RF (על תדר של הרדיו) , הרי שמדובר על איכות מ א ו ד ירודה ולא מומלצת.

פורסם

 

מה שביכולתך לעשות זה לרכוש מכשיר איכותי עם בלוטות מובנה או מצורף (יש ל PIONEER ןל-KENWOOD ) ולצרף מתאם שליטה מההגה.

 

 

האם יש הבדל באיכות הHU או הבלוטות' כאשר מדובר על בלוטות' מובנה או מצורף?

איזה דגם של קנווד או פיונר עם בלוטות' אתם ממליצים?

 

מתאם השליטה יחובר למערכת האפטר מרקט ויעביר אותות למערכת המובנית וכך תיתאפשר שליטה מן ההגה,נכון?

×
×
  • תוכן חדש...