Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6823 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
יש 2 מקומות שנקראים תומקאר.

אחד ממוקם במושב רנתיה ,ואחד בהוד השרון.

תברר על מי מדובר.

התקנתי קומפוננט ברינתיה ,התקנה על הפנים.

+1

 

 

יקי.

פורסם

אישית אני היתי מחכה קצת ומוסיף עוד 300 שקל תקציב והיתי משנה כמה דברים ...

 

היתי הולך על המגבר GTO 75.4 של GBL אחלה מגבר לחבר שלי מורכב כזה המרכב הזה פשוט תותח הוא מרים פיוניר 460וואט וסאב של קיקר C12.

 

היתי הולך על רדיודיסק בעל 2 יציאות למגבר לפחות תחפש משהו בכיון של הפנסוניק יש להם אחלה של מכשירים!

הפיוניר לא רע בכלל כן יש לי ברכב גם פיוניר בסדרה הזאת רק דגם יש שלהם והוא אחלה של מכשיר לבנתים מספק אותי מאוד!

פורסם

מאיפה אתה יודע שהמאק אודיו פחות טוב? גם לאבא שלי יש JBL. המגבר הוא JBL לא GBL. אבל אני לא בטוח בקשר למאק אודיו. אומרים שהוא בסדר גמור. ממליצים עליו בפורום. כנרא שהוא גם טוב ואם הוא במיר נמוך יותר אז כדאי כי לבחור תקציב יש מוגבל.

 

בקשר הפנסוניק אתה צודק יכול ליהיות שהוא ימצא משהוא, שהוא שתי יציאות RCA באותו מחיר. אבל העיצוב שלהם במכשירים זולים לא משהו. זה עניין של טעם.

מידן אתה צודק, את האמת לא ניכנסתי לעומק שלמכשיר רק יציאה אחת למגבר.

 

יציאית RCA, זה יציאה למגבר.

שניים כאלה יעזרו לך לשלוט על רכיבים טוב יותר לדוגמה שליטה על סאב ועל רמקולים בניפרד. אבל זה לא קריטי. אם אתה לא טיפוס שמשנה כל הזמן את הכיוונים. אבל שליטה על סאב במכשיר זה מוביל כבר פילטר LPF בתוך המכשיר, שיעזור לך לחתוך את התדרים של סאב וופר. אבל היום בכל מגבר כימעט יש את זה גם. רק שכדאי לכוון את זה צריך לקום.

×
×
  • תוכן חדש...