Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6828 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם

 

קניתי איביזה ובטח כמו שהרוב יודעים יש לה מסך של בקרת אקלים, ורדיוטייפ מקורי ואם אני רוצה לשים רדיודיסק אז צריך להוריד את המסך ואני ממש לא מעוניין בזה

מישהו יכול לעזור לי בעוד דרכים לשים רדיודיסק באוטו? או שאני פשוט חייב לקנות צ'ינצ'ר שזה די ישן לא?

פורסם

הי,

תריץ חיפוש בנושא- ישנם מס' פתרונות.

1. להתקין מתחת להגה

2. בתא כפפות

3.להחליף קונסולה

 

כל התרונות הנ"ל בצירוף תמונות מצויים באופציית החיפוש.

עידן

צרפתיה שגורמת לך לחייך :-D

סקס סמים ואריה שאוהב סולר

פורסם
שלום לכולם

 

קניתי איביזה ובטח כמו שהרוב יודעים יש לה מסך של בקרת אקלים, ורדיוטייפ מקורי ואם אני רוצה לשים רדיודיסק אז צריך להוריד את המסך ואני ממש לא מעוניין בזה

מישהו יכול לעזור לי בעוד דרכים לשים רדיודיסק באוטו? או שאני פשוט חייב לקנות צ'ינצ'ר שזה די ישן לא?

 

 

באיביזה שלי התקנתי מתחת לקונסולה המרכזית של בקרת האקלים, נכנס בקלות - כל מה שצריך זה לחתוך מעט את הפלסטיק.

מבחינתי זה המיקום המושלם ל HU מכיוון שזה בדיוק בהישג היד.

מי שמשקיע קצת יותר ממני יכול לבצע בניה של פיבר מסביב ל HU וכך ההתקנה תראה אורגינלית.

×
×
  • תוכן חדש...