Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

המערכת שלי התפרקה מהגולף האיכותית לגטס הקטנטנה


הגולפנית
שימו לב! השרשור הזה בן 6134 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

אז ככה חבריי..

 

אתמול החלו עבודות הפרך על היונדאי גטס החדשה שקיבלתי מהחברה

-כמובן שקודם כל פירקתי הכול מהגולף והעברתי תציוד (=את הציוד) למקום מבטחים!-

 

אז ככה לצערי אני נאלצתי לוותר על ה DVD שלי (necvox dva-7669-מסך חשמלי מהמכשיר) בשל חוסר מקום למיקומו

כי אני לא מעוניין לעשות יותר מידיי שבירות והרס ברכב הליסינג

 

אז זהו המפרט של המערכת שלי קודם כל לרענון האווירה ומה שהולך להיכלל ביונדאי גטס

 

1.ECLIPSE CD 7100 - פנל נשלף פול חשמלי!

2. קומפוננט מקדימהוFocalו165K2POWERו

3. רמקולים מאחורה בדלתות HERTZ-ENERGY דגם ESX 163 S 3WAY

4. מגבר audison LRx 4.5

5. קבל מתח של SOUND STORM |1 FARAD DIGITAL CHROME CAPACITOR

6. סאב וופר Polyglass 33 V1 - בתיבה מקורית שנקנתה מהחברה בחו"ל ע"פ הוראות מהנדסי הצליל של FOCAL

(והיא ענקית)

 

זהו הרכיבים ובהקשר להתקנה כנראה שאני יוסיף גם קצת איטומי דינמאט אקסטרים ככה בדלות בנקודות רגישות ומאחורי הרמקולים וגם בבאגז" !

 

הקצ" הוא שאני מוציא את הגלגל הרזרבי ומוותר עליו (בשל כל המשקל הכבד של המערכת וגם הגלגל זה בכלל משקל)

לטובת בניית תיבה למגבר שתשב למטה במקומו ובתוכה מאוורר מקצועי שלא מוציא רעשים של בוש במיוחד שיהיה מאוורר

כמובן נצפה הכול בלבד אקוסטי נכין סוגרים לתיבה שתוכל להיפתח להציג אותה לראווה למענכם במפגש הבא ואז פלטה עץ של כך הבאגז" במקום הפלסטיק הפשוט שיונדאי מספקת שהסאב יישב לו בנוחות מתקדמת

 

כמו כן את חיווטי ה RCA אני יעביר מאמצע הרכב של יהיה להפחתת רגישות רעשים ומתחים מהרמקולים בדלתות!

(כמובן וכמובן כרגע האמת אני הולך לרכוש חיווט לרמקולים נמצא את ההכי שישב לי טוב ועבה -לא בהגזמה כמובן)

חיווטי RCA יש לי מהרכב הקודם חיווט מקצועי שנרכש מחו"ל!

 

אז.. סה"כ מצפה לרמת עוצמה מטורפת (לעומת הגולף הקודמת שלי האטומה לגמרי)

ומקווה להראות תמונות כבר בימים הקרובים ולהפגש במפגש הבא ולהציע את הרמקול יונדאי.

 

אני ישמח לשמוע תגובות ודעתכם חברים.

:roll:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כל זה טוב ויפה ובטח נשמע טוב אבל השאלה היא האם כדאית כל ההשקעה הזאת ברכב ליסינג? מה גם שבלי שום קשר ויתור על גלגל חליפי זה קצת סיכון לקחת.

בכל מקרה האזנה נעימה.

NASCAR = Non Athletic Sport Created Around Rednecks

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בצלחה , רכיבים נראים טובים 2 סטים יפים של focal

תהנה

יעקב

pioneer 5050+dellD820 CarPC .Focal Utopia Mid - Focal utopia tweeter - Focal Utopia Woffer @ CrossOver Utopia .JBL 75.4 .EARTHQUAKE 1142 rms @ 3ohm . The Monster : JL W7

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני ראיתי רק סט אחד (אצלו ברשימה), וזה נכון שהוא נראה יפה. אבל איך הוא נשמע? :wink:

 

בהצלחה!

 

גיא.

ולכן אתן לו בכל הכבוד את הזכות להרצות לי על מחזיקי כוסות וגגות שמש, לא יותר מזה.

ZOOM-ZOOM

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני ראיתי רק סט אחד (אצלו ברשימה), וזה נכון שהוא נראה יפה. אבל איך הוא נשמע? :wink:

 

בהצלחה!

 

גיא.

. קומפוננט מקדימהוFocalו165K2POWERו

3. רמקולים מאחורה בדלתות HERTZ-ENERGY דגם ESX 163 S 3WAY

 

2 ?

 

יעקב

pioneer 5050+dellD820 CarPC .Focal Utopia Mid - Focal utopia tweeter - Focal Utopia Woffer @ CrossOver Utopia .JBL 75.4 .EARTHQUAKE 1142 rms @ 3ohm . The Monster : JL W7

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לאחר התקנה בליסינגטס שלי, כמה דברים, הפלסטיקה דווקא מפתיעה לטובה, כל עוד אתה מקפיד לחבר היטב בחזרה את דיפוני הדלתות ובעיקר את הבורג שמתחבר אנכית ליד חלנות החשמל בתוך השקע הזה ,שתמיד חברים שלי שמים שם עטיפות ושאר זבל, שים לב שהבורג שם זה היותר שמנמן, דק יותר יגרום לזמזומים.

 

המעבר דרך קיר האש אינה פשוטה מכיוון שתחילת החלון הקדמי היא בערך באמצע המנוע ואין כמעט גישה עם הידאז או עבודה עם עוד חבר מתוך הרכב או מה שאני עשיתי, מעבר של הכבל דרך הכנף (אם אני זוכר נכון יש צורך לפרק את המגבים הקדמיים ואת הגריל שלהם).

 

אל תעז להשתמש בכבלי רמקול המקוריים הם בעובי של חוט דנטלי, כמו כן לא ניתן להעביר את הכבלי רמקולים דרך הקונקטור דלת המקורי בצורה נוחה, יש שני אטמי גומי בדלת ובכנף מול הדלת בכל צד של הרכב, חור קטן עם סכין וקצת סבלנות ותעביר חוט אחד שלם מהקרוס ועד לרמקול.

 

אם יהיו לך עוד שאלות אתה מוזמן פה או בפרטי.

אריק.

בשיפוצים

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

קודם כל תודה לכל החברים על התגובות וההמלצות בוודאי שאני ייקח לצומת ליבי ויזכור את הכל

 

ומבטיח לבוא להשמיע לכם את הטירוף חושים הזה

 

אריק.. אחלה באמת תודה רבה אני יירשום הכול שלא יהיו לי אי הבנות - באמת תודה

 

וביום ראשון תאריך אחרון בעזרת השם סוף היום הרכב יוצא טיפ טופ אז אם יש תכנון למפגש באזור אני שם ואני יפנק ככה בקצת אלכוהול (למי שלא נוהג) סיפתח למערכת

:roll:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

טוב אז הנה הגיעו התמונות מהיומיים האחרונים העבודה על הגטס..

 

אז ככה קודם כל הסבר בקצרה על מה שנעשה

 

חיווט רמקולים מהצדדים ובידודם בנפרד חיווט הRCA מאמצע הרכב (פירקתי את כל הפלסטיקה המרכזית של הידית גיר וכו")

 

כל הבאג" צופה בלבד ואזורים מסויימום אף באיטום (דיינמאט אקסטרים) נכתכה פלטה עגולה לפי מידת הגלגל רזרבי כך שהמגבר והקבל מתחברים אלי והם יושבים עמוק עמוק במעמקי הבאג" כמובן שגם הפלטה הזאת צופתה בלבד

לאחר מכן הוזמנה פלטה במקום הפלטה הפלסטית הפשוטה שיונדאי סיפקו פלטת עץ מסיבית ואיכותית שגם צופתה בלבד והכול לפי מידה מדוייקת כמובן וכמובן בשל במיקום הנמוך נחתך חור קטן בפלטה העליונה ובתוכו יושב מאוור (שלא מוציא שום רעש ולא יגרום לשום תקלה מבחינת סאונד וזרמים) שהוא שואב את החום ומוציא אותו החוצה.

(כמובן שאני יחבר כבר איזה ידית ככה מפורזלת היטב יוקרתית לפלטה העליונה בכדי שיהיה קל לפתוח אותה)

 

נעשו בידודים סבירים והגבהות קלות מעץ שצופה בגאפה (דבק מלחמה מאסיבי) בדלתות מאחורה לסט הרמקולים ההרצ 163S ! והותכנו כבר ברכב!

נעשו איטומים בדלתות מקדימה גם בחלק הפנימי וגם בחלק החיצוני וגם הורכבו ההגבהות שעות לקח להכין אותן בשל שהכול יישב כמו מקורי ללא החלפת פלסטיקה ושבירות הרסניות הכול אסטטי ובילתי נראה מושך ומנקר עיניים.

 

הטוויטרים יותקנו ביום ראשון בשל שנגמר הכוח והזמן כנ"ל לגבי הקרוס אוברים שיותקנו ביום ראשון בתוך הדשבורג

בצורה מקצועית וסבלנית .

 

ככל היווט כבר מחובר למגבר ולקבל ( כמובן שלקבל 2 חוטי פלוס ו 2 מינוס שיהיה תמיד מספיק מתח)

 

ביום ראשון נשאר לחבר את הסאב (ולאחר מכן שולח אותו לנגר ייקרן לציפוי פורמייקה מחדש)

וכל החיווט הקדמי הכולל את הקרוסים הטוויטרים וכמובן להתחיל ולהשקיע בכיוון המערכת!

 

אהה משהו שהבסף בשל שלא יהיו דאגות התקנתי גם מרימי שמשות אם האזעקה משהו שלא הגיע מחברת הליסינג!

 

סה"כ מרוצה מאוד וכנראה יהיו עוד כמה חידושים הכול בא אם העבודה כבר בהמשך!

 

טוב OK עד לכאן מקווה שתהנו קצת מהתמונות ואני ישמח לשמוע תגובות של חברה מבינים והצעות!

בתודה אדם (הגולפנית)

05Oct_0039.jpg

05Oct_0006.jpg

05Oct_0047.jpg

05Oct_0007.jpg

05Oct_0018.jpg

05Oct_0029.jpg

:roll:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שיהיה בהצלחה אחי(אם הוא אחיך, דבר איתו בבית) מה שבטוח מהמערכת אין סיכוי שלא תהנה.

ההרכבה נראית טוב מאוד ומקצועית ומקווה שתהנה מכל צליל!!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אתה רק בחצי הדרך, תסיים קודם כל.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS2 + Audsion BitOne + Voce5.1K FullDA + MASSIVEBX4 +HatL1 + Morel CDM880 + Morel Hybrid602 + Micca COVO-S + Audison TH10 + Pioneer TS-X150

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 6134 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...