Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

רכב עבר באדום מלא -> אני על האספלט


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8295 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אתמול (חמישי), בסביבות השעה 4:30

נסעתי לי עם חבר שלי על האופנוע כדי לקנות מנורה שנשפרה באוטו דיפו.

 

עצרנו שם ברמזור בצומת של שיטרית ועוד איזה רחוב, לא זוכר בדיוק

כשהוא התחלף לירוק התחלתי לנסוע ופתאום אני מוצא את עצמי באוויר ואת האופנוע

זרוק בכלל לכיוון השני.

הנהג עבר באדום מלא.

 

אני לא נפצעתי קשה יחסית לתאונה שיכלה להסתיים רע, רע מאד.

אבל האופנוע קיבל מכת שילדה לפי מה שראיתי ועוד הרבה דברים הלכו.

 

 

זהו, הייתי חיב לשפוך את זה.

 

נ.ב. אם מישהו יוכל לתת לי מספר של גורר באיזור

ואת טווח המחירים אני אודה לו מאד.

פורסם

תודה לאל שלא נפצעת קשה...

 

אני לא מכיר גררים ...

אבל יודע דבר אחד...

 

תזיין לבן אדם את הצורה !

Every man has his own destiny: the only imperative is to follow it, to accept it, no matter where it leads him

 

Henry Miller

פורסם

אני לא רוצה סתם להגיד כי לא הייתי במקום, אך כמי שמכיר כמה וכמה תאונות אופנועים ורואה איך הם נוהגים ויוצאים מרמזורים בעיר, נראה לי כי לא נעשה הדבר הכי חשוב שנהג בין אם באופנוע או מכונית חייב לעשות כאזר הוא יוצא מצומת!

 

הסתכלות!

 

עזבו את זה שעבר באדום, הוא לא בסדר, זה ברור.

 

מה עם רוכב האופנוע?

ככה "מזנקים" לצומת מבלי מבט לכיווני הצומת לראות מי יגיח?

 

רוב האנשים שעוברים באדום מן הסת עושים זאת גם במהירות גבוהה ולרוב בלתי חוקית, קל מאד לזהות את זה ולמנוע תאונה מבעוד מועד.

 

חשוב לזכור שרמזור הוא רק תמרור מתחלף, הוא לא קיר שיורד על הצומת!

פורסם
אני לא רוצה סתם להגיד כי לא הייתי במקום, אך כמי שמכיר כמה וכמה תאונות אופנועים ורואה איך הם נוהגים ויוצאים מרמזורים בעיר, נראה לי כי לא נעשה הדבר הכי חשוב שנהג בין אם באופנוע או מכונית חייב לעשות כאזר הוא יוצא מצומת!

 

הסתכלות!

 

עזבו את זה שעבר באדום, הוא לא בסדר, זה ברור.

 

מה עם רוכב האופנוע?

ככה "מזנקים" לצומת מבלי מבט לכיווני הצומת לראות מי יגיח?

 

רוב האנשים שעוברים באדום מן הסת עושים זאת גם במהירות גבוהה ולרוב בלתי חוקית, קל מאד לזהות את זה ולמנוע תאונה מבעוד מועד.

 

חשוב לזכור שרמזור הוא רק תמרור מתחלף, הוא לא קיר שיורד על הצומת!

 

1. לא, לא תמיד מסתכלים קורה שיוצאים בלי להסתכל אנחנו בני אדם

2. זה לא משנה אני אמור לצאת בעיניים עצומות בגלל שאני יודע שלנהג השני יש אדום והוא לא אמור לעבור באדום הזה!@$!@$ :mad::mad::mad:

 

אני מקווה שתוציא ממנו את כל הכסף על האופנוע וגם ימי מחלה וגם פיצוי !

פורסם

מצטער להגיד, אבל בדיוק בגלל דברים כאלה,

אני אישית כנראה לא יעשה רשיון על אופנוע,

למרות שאני כ"כ זקוק לזה... :(

 

מקווה שתחלים במהירות

כל חור בלילה שחור, אבל של ג'ינג'יות זוהר בחושך

פורסם

בקשר לסעיף הראשון, ברור שאתה צודק, הרבה אנשים בכלל לא מסתכלים כי הם חושבים כמוך:

 

זה לא משנה אני אמור לצאת בעיניים עצומות בגלל שאני יודע שלנהג השני יש אדום והוא לא אמור לעבור באדום הזה!@$!@$

 

הגענו לסעיף השני, אמנם אין חוק כתוב בעניין, אם לא הבנת את זה במהלך שיעורי הנהיגה המעשיים, יש חובת הסתכלות לצדדים לפני חציית צומת.. אם תאמץ את התכונה הזאת תוכל להציל חיים ופגיעות מיותרות.

 

לא בדקתי את העניין, אך לדעתי רוב התאונות של "התפרצות לצומת" הם של אופנועים, לדעתי באחוז גבוה מאד.

 

לפני 10 שיום ואף יותר היתה את הפרסומת של אבנר עם הכותרת "צא נקי", לא נראה לי שהם עשו אותה לשווא - מדובר בתופעה חזקה מאז שהיתה אז ואני בטוח שהיא גם קיימת היום.. :(

פורסם
בקשר לסעיף הראשון, ברור שאתה צודק, הרבה אנשים בכלל לא מסתכלים כי הם חושבים כמוך:

 

זה לא משנה אני אמור לצאת בעיניים עצומות בגלל שאני יודע שלנהג השני יש אדום והוא לא אמור לעבור באדום הזה!@$!@$

 

הגענו לסעיף השני, אמנם אין חוק כתוב בעניין, אם לא הבנת את זה במהלך שיעורי הנהיגה המעשיים, יש חובת הסתכלות לצדדים לפני חציית צומת.. אם תאמץ את התכונה הזאת תוכל להציל חיים ופגיעות מיותרות.

 

לא בדקתי את העניין, אך לדעתי רוב התאונות של "התפרצות לצומת" הם של אופנועים, לדעתי באחוז גבוה מאד.

 

לפני 10 שיום ואף יותר היתה את הפרסומת של אבנר עם הכותרת "צא נקי", לא נראה לי שהם עשו אותה לשווא - מדובר בתופעה חזקה מאז שהיתה אז ואני בטוח שהיא גם קיימת היום.. :(

 

יש הגיון בדבריך,אם כי אני עדין חושב שצריך לתלות את הנהג הזה!!!מי הוא חושב שהוא לעבור ככה באדום :mad:

instead of bieng pussy whiped...WHIP THAT PUSSY!

פורסם
יש הגיון בדבריך,אם כי אני עדין חושב שצריך לתלות את הנהג הזה!!!מי הוא חושב שהוא לעבור ככה באדום

 

:mm_yeah:

 

בכוונה = :snipersm:

רק אל תשכח שאנשים טועים.

על טעות לא מגיע לאף אחד תלייה. :puzzled:

פורסם

החלמה מהירה, מקווה שלא נפגעת רציני.

ובקשר לזה שאמר להסתכל לצדדים: יכול מאוד להיות שבכלל ליקיר היה אור ירוק מלכתחילה והוא בא בתנופה, ולא זינק מהמקום. במקרה כזה אין הרבה מה לעשות בד"כ חוץ מלהתפלל לטוב.

פורסם

החלמה מהירה

ותמיד אמרתי שאופנוע זה דבר מסוכן :!:

כל תאונה גם קטנה תגרום נזק גדול לאופנוע ולרוכב אלה שלרכב לא יקרה כמעט וכלום

כמובן שזה גם תלוי במהירות הפגיעה..

פורסם

יש בהחלט מה לעשות, להאט ולהסתכל לצדדים!

 

במקרה אני מכיר את הצומת המדוברת, רחוב שיטרית ופנחס רוזן.

 

המהירות המקסימלית שם היא 60 אם אתה מגיע מרחוב שיטרית, מכל שאר צידי הצומת - 50

על הרחוב כמעט קבוע 300 מטר מהצומת ניידת ממל"זת אנשי הייטק שעוברים את ה-60 בשעות הבוקר ההייטקיות.. מ-10 עד הצהריים, על הצומת הם לא ממש מסתכלים.

 

בכל אופן, שוב, הסתכלות זה הדבר הכי חשוב במניעת תאונות בצמתים.

אני לא חושב שמישהו היה מוותר על זה כשזה תלוי בחייו, ובמקרה של אופנוע עד כמה וכמה... למי שרעה את התמונה המזוועה שהיתה בתוכנית של יקירינו חיים הכט השבוע עם מצלמת רמזור שצילמה אופנוען עושה סלטה 5 מטר באוויר בגלל שכמוב מקרה של יקירינו, האופנוען לא הסתכל והאט, והרכב העבריין עבר באדום מוחלט וכנראה גם הרבה מעל למהירות המותרת.

 

הסתכלות וסבלנות מצילה חיים.

פורסם
אני לא רוצה סתם להגיד כי לא הייתי במקום, אך כמי שמכיר כמה וכמה תאונות אופנועים ורואה איך הם נוהגים ויוצאים מרמזורים בעיר, נראה לי כי לא נעשה הדבר הכי חשוב שנהג בין אם באופנוע או מכונית חייב לעשות כאזר הוא יוצא מצומת!

 

הסתכלות!

 

עזבו את זה שעבר באדום, הוא לא בסדר, זה ברור.

 

מה עם רוכב האופנוע?

ככה "מזנקים" לצומת מבלי מבט לכיווני הצומת לראות מי יגיח?

 

רוב האנשים שעוברים באדום מן הסת עושים זאת גם במהירות גבוהה ולרוב בלתי חוקית, קל מאד לזהות את זה ולמנוע תאונה מבעוד מועד.

 

חשוב לזכור שרמזור הוא רק תמרור מתחלף, הוא לא קיר שיורד על הצומת!

 

1. לא, לא תמיד מסתכלים קורה שיוצאים בלי להסתכל אנחנו בני אדם

2. זה לא משנה אני אמור לצאת בעיניים עצומות בגלל שאני יודע שלנהג השני יש אדום והוא לא אמור לעבור באדום הזה!@$!@$ :mad::mad::mad:

 

אני מקווה שתוציא ממנו את כל הכסף על האופנוע וגם ימי מחלה וגם פיצוי !

 

איזה שטויות אתה מדבר! :x

1.כשאתה נוסע באוטו, ניחא, מקסימום טוטאל-לוס (וכן, זה לא טוטאל-לוסט). אבל על אופנוע, ואני אומר את זה כרוכב בעצמי, הסתכלות לפני כניסה לצומת בירוק היא פעולה הכרחית לצורך הישרדות.

2.יש לך פה סתירה, כי לפי הטיעון שלך עצמך, "אנחנו רק בני אדם" תקף גם לגבי מעבר באדום, אפילו שזה לא חוקי ותקין ובלה בלה בלה....

כלומר בגלל שכולנו בני אדם, תמיד יכול להיות אחד שיעבור באדום, ולא משנה מה הסיבה, ולכן כצורך הישרדותי חובה להסתכל לכל הכוונים לפני שנכנסים לצומת, על אחת כמה וכמה כשאתה על אופנוע.

 

יכול מאוד להיות שבכלל ליקיר היה אור ירוק מלכתחילה והוא בא בתנופה, ולא זינק מהמקום.

לא תופס המשפט הזה. אם הוא היה בתנופה, סביר להניח שלשאר הצומת היה אדום זמן רב יחסית. וגם אם נניח שהוא מכיר את הצומת היטב, ובא בתנופה לפני שנהיה לו ירוק, וצפה את ההתחלפות, ונכנס לצומת על השניה של הירוק, עדיין מרחוק אפשר לצפות לכל כיווני הצומת, כי אחרי הכל רוכבי אופנוע יושבים קצת יותר גבוה מגגות המכוניות.

 

לסיכום: בכביש אל תהיה צודק, היה חמקן.

:puzzled:
×
×
  • תוכן חדש...