Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6847 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 49
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

אירית זה לא ממש נכון

 

יש דגים שכדאי מאוד לטוס לבית חולים אחרי שהם עוקצים ואחד מהם שמאוד נפוץ הוא הדג שקוראים לו שפמית ארסית.

 

הוא קטן יחסית, יש לו קוץ אחד בגב ועוד אחד בכל סנפיר בצד ולא רואים אותם.

 

הקוצים האלה הם חד כיווניים וברגע שמקבלים עקיצה מהדבר הזה האזור מתנפח בצורה קשה מאוד עם מוגלה וכל מה שנלווה לכך.

 

 

בחור שתפס את הדג הזה בת"א נעקץ וחשב שיעבור לו ואחרי חצי שעה הכף יד שלו היתה בגודל של כדור של קט רגל.

 

קישור להסבר על הדג

 

http://www.israelfishingforum.co.il/index.php?module=articles;task=view;id=393

some people need a high five

in the face

with a chair

פורסם
אם את העצות הרפואיות שלך אתה מקבל מאדם שמגדיר את עצמו כמוסכניק, ממי אתה מקבל עצות פיננסיות - מהסנדלר השכונתי? :roll:

 

כינוי זה לא המקצוע... אם כן אוי ואבוי לנו!!!:? אני הייתי עד לפני חצי שנה חובש מלווה של טיולי בי"ס, וכיוצא בזה. עכשיו כבר לא. את ההכשרה עברתי לפני כמה שנים.

 

אז מפה אנו למדים כי אני לא רק מוסכניק...

כל הנאמר בפורום הינו בגדר הסבר תיאורטי בלבד! (סעיף 14 לחוק יסוד קארספורום/יישום וביצוע פעולות).

וכן. ציון גולן הוא מ-ל-ך.

פורסם

תומר

קרא היטב את מה שכתבתי, התייחסתי לבעלי חיים ימיים שקרוב לוודאי יהייה מגע אתם, כי הם חיים במים רדודים.

בוודאי שישנם בעלי חיים שפגיעתם מחייבת להגיע מיידית לבית חולים.

בעלי חיים ימיים לא תוקפים סתם, ולכן הצעתי ללמוד קצת על הנושא, וכמובן להשמע למדריך צלילה.

עולם הים הוא קסום, הוא בסך הכל מגן על קיומו.

שבוע טוב

אירית

פורסם

אירית,אני רק אתקן אותך ברשותך לגבי משהו, הזהרון נחשב לדג מאוד לא תוקפן,זה נכון, אבל בהיסטוריה הרפואית רשומים כמה מקרים של פגיעה במערכת העצבים בעקבות עקיצה מהדג הזה,שנחשב למאוד ארסי (כל אחד מהסנפירים שלו מלא בארס), ואי טיפול בעקיצה של הדג הזה יביא לתוצאות מאוד לא נעימות.

 

הסימפטומים לעקיצה שלו מתחילים בצריבות,חום וקשיי נשימה,טיפול לא נכון עלול להביא גם לבצקות,וכמו שאמרתי,כבר ידוע על מקרים של פגיעה במערכת העצבים.

 

http://he.wikipedia.org/wiki/%D7%96%D7%94%D7%A8%D7%95%D7%9F

 

אגב,דבר מעניין באותו הקשר זה דג האבו נפחא,שכידוע מתנפח ופולט מעין קוצים כאשר חש בסכנה,אבל הסכנה העיקרית לגביו היא בעת נסיון לאכול אותו....

הוא מכיל בחלק מאיבריו הפנימיים ארס הרבה יותר חזק מציאניד,למשל,שיכול להביא למות אדם בתוך דקות,לכן ביפן,ששם הדג נחשב למעדן,יש שפים שבמשך שנים מתמחים רק בהכנתו כהלכה (דבר המצריך הסרת חלק מהאיברים הפנימיים הארסיים,וניקוי יסודי),כאשר בתום הלימודים יש להם מבחן מיוחד:

 

הם מכינים את הדג ואוכלים בעצמם.

 

מי ששורד זוכה במקום עבודה,מי שלא שורד זוכה להריח את הפרחים דרך השורש...

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk


×
×
  • תוכן חדש...