Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6863 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

המנוע עובד עגול ולא רועד. כלומר כל הצילינדרים עובדים.

 

לאלכס- זמן ההתנעה לא השתנה.

לJACK_R1 - אשמח לשמוע השארות.

ביטוח גרירה יש לי, אבל הזמנת גרר כרוכה בבדיקה של המכונאי שלהם קודם, ואני לא רוצה שיתעסק עם האוטו.

תודה לכולם, עידכונים יהיו מחר.

 

 

פורסם
המנוע עובד עגול ולא רועד. כלומר כל הצילינדרים עובדים.

 

לאלכס- זמן ההתנעה לא השתנה.

לJACK_R1 - אשמח לשמוע השארות.

ביטוח גרירה יש לי, אבל הזמנת גרר כרוכה בבדיקה של המכונאי שלהם קודם, ואני לא רוצה שיתעסק עם האוטו.

תודה לכולם, עידכונים יהיו מחר.

 

זה כבר לא נכון, כששואלים אותך מה קרה לאוטו בטלפון, תגיד משאבת מים, ואף אחד לא ישלח לך מכונאי, ישלחו ישר גרר.

וגרריסט לא מרים מכסה מנוע.

פורסם

מה עם כבל גז ?? אולי הוא התשחרר מהמתיחות שלו והוא רפוי. ולכן אתה לוחץ גז אז הוא זז ממש קצת.

 

תפתח מכסה מנוע וידנית תלחץ על המצרעת עד הסוף תראה איך המנוע מגיב.

 

תמיר

פורסם

אני דווקא חושב בכיוון של תמיר , יכול להיות שזאת בעיה הרבה יותר פשוטה ממה שזה ניראה

נסה לבדוק את הכבל גז ושהצערת זזה עד הסוף , הדבר הבא אולי ישמע טיפשי אבל בכל זאת בדוק גם ששום דבר לא מפריע לדוושת הגז לנוע בחופשיות ולא נתפס מתחתיה איזה משהו . קרה לי ברכב שלחצתי גז והוא בקושי הגיב בדיקה קטנה ופשוט השטיח של הרכב נכנס מתחת לדוושה והפריע לה לרדת למטה .

פורסם

חברים, בשביל להאיץ מנוע לקו האדום בניוטרל לא צריך בכלל פתיחה מלאה של מצערת.

 

בכל מקרה, למרות שכבר חושך, יצאתי החוצה, פירקתי את תיבת האוויר, כבל גז מחובר כנדרש לדוושה ולמנוף מצערת וזז ללא הפרעה.

 

חשבתי עכשיו על עוד משהוא - ממיר קטליטי התפרק ומקשה על פליטה תקינה - יתכן ?

 

 

פורסם

אז ככה,

מחד, היתה לי סניק 2002, עם בעיה דומה (גיר רגיל), 2 דקות במוסך, החליפו לי כוהיל ( 2 מתוך ה-4) והאוטו היה כמו חדש, מאידך, היתה לי פורשה 924 שנת 79', שהשטיח נקרע, התגלגל ונתפש סביב הדוושה, כל זאת תוך כדי נסיעה. נשמע מטומטם אבל אמיתי לגמרי!

לגבי הגרר, יש ספק אין ספק!!! עצם העובדה שאתה שואל סימן שאתה לא בטוח לגבי הנסיעה...כשלא בטוחים, לא נוסעים. זו דעתי!

פורסם

השארות (רובן כבר נאמרו):

 

פגיעה בחיישנים של מע' ההזרקה בד"כ מלווה בזיהוי כשל והדלקת נוריות אזהרה. אלא אם כן החיישן לא נדפק לגמרי.

תערובת עשירה מדי היתה גורמת לכיבוי בסרק.

תערובת עניה מדי היתה גורמת לחוסר סחיבה, אבל לא מפריעה לטיפוס הסל"ד בסרק.

מכל האמור לעיל, הסבירות של חיישנים תקולים לא גבוהה. אפשר לזהות MAF תקול בכיבוי מנוע בסל"ד המקסימלי אליו הוא מגיע, ומבט בפלאגים (התערובת צריכה להיות ממש לא אופטימלית).

 

יש סיכוי לחסימה חלקית של מעברי אויר - היא פוגעת גם במצב עבודה וגם בסרק, אך בסרק הפגיעה הרבה פחות משמעותית וזה מסתדר עם התאור שלך - מישהו כבר כתב את האופציה הזאת בתחילת השרשור.

חסימה חלקית של דרכי פליטה (כתבת "ממיר", זה יכול לקרות בעוד מקומות) גם יכולה ליצור את האפקט.

 

המנוע עובד ממש "עגול" בכל טווח הסל"ד שפשר להוציא ממנו, גם כשהוא לא סוחב? אם לא - יש סיכוי לקפיצת שן בטיימינג.

פורסם

ממיר קטליטי שהתפרק אמור להרעיש. אתה אמור לשמוע רעש מתכתי לא נעים במיוחד.

 

 

לגבי גרירה, תגיד למוקדן שנקרעה לך רצועת המנוע וכתוצאה נדלקה לך נורת טעינה והמנוע מתחמם. מניסיון כאוב שבוע שעבר עם המרצדס בכביש 5 בשעה 22 בלילה הגיע גרר של איילון תוך 40 דקות בלי לשלוח מכונאי וחילוץ קודם.

 

אסף

פורסם

טוב, גם אצלי הבעייה היתה בממיר שהתפרק.

היום הוחלף הממיר (תחליפי כמובן, מקורי עולה 4500 לפני מע"מ ועבודה).

מיותר לציין שהרכב עכשיו זריז וסוחב הרבה יותר טוב לעומת מה שהיה לפני התקלה, כלומר הממיר היה חצי סתום עוד הרבה לפני.

 

תודה לכל העוזרים והמגיבים.

 

 

×
×
  • תוכן חדש...