Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

רנו קליאו B - לא מאיצה מעל 50 קמ'ש


Buki
שימו לב! השרשור הזה בן 6089 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

בוקר טוב לכולם.

הקליאו שלי, שנקנתה לפני שבוע, התחילה להצדיק את מוניטין ה"אמינות", שיצאו לה.

 

אתמול, כמה דקות לאחר עקיפה שכללה קיק דאון מהילוך רביעי לשלישי במהירות 80 קמ"ש, חלה ירידה בסחיבה.

עצרתי בצד, והתחלתי לנסוע שוב.

הרכב לא מגיע למהירות מעל 50 קמ"ש.

כלומר יציאה איטית מהמקום בהילוך ראשון, לאחר מכן הילוך שני נכנס עם מכה, וזהו, הרכב לא מאיץ יותר, סל"ד לא עולה מעל 2500.

בניוטרל בפול גז הסל"ד לא עולה מעל 3500.

שום נורת אזהרה לא דולקת, חום מנוע תקין.

 

מה זה יכול להיות ?

האם להגיע למוסך בנסיעה או בגרירה ?

 

הרכב - רנו קליאו אוטומטית 1600, מודל 2000, 120 אלף ק"מ.

 

תודה מראש לעוזרים.

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תבדוק את סעפת היניקה ,היה לי מקרה דומה עם הפילטר אויר . הצינור יניקה שהולך למצערת פשוט נשאב אל תוך עצמו וחנק את האוטו ,לא יכולתי גם לעבור את ה3000 סל"ד.

Night Driver כתב:

באגירה הוא מומחה החייזרים פה. תעלי תמונה של יצור עם יותר מ 4 רגליים והוא מיד יספר לך מי הוא, איפה הוא גר ומה ההורים שלו עושים.
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

95 אחוז מהאנשים פה לא מקצוענים, אם רק הם היום עונים לשאלות מקצועיות לא היה פה הרבה תגובות ואולי זה טוב.

הייתי יכול לא לכתוב "אני לא מקצוען" ואז היית חושב שאני עובד באיזה מוסך ולקבל את זה כנכון ב 100 אחוז, מה שקורה הרבה.

 

אה ועוד סיבה שאמתי את זה, כי היה לי רכב בדיוק כזה, והיה לו בעיה דומה וזה היה הגיר

 

עכשיו השאלה במה אתה עזרת לפותח השרשור?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

האם עשית בדיקה לפני קנייה ואם כן מה נכתב בה לגבי מצב הגיר ?.

מה צבע השמן ? אם שחור יש להחליפו ואת פילטר הגיר בשלב ראשון ולראות איך מגיב הרכב.

המקום הראשון,שאליו יש לפנות אם נעשתה בדיקה הוא מכון הבדיקה כיוון שיש אחריות על הבדיקה.

מעבר לזה,ברור שפתרון הבעיה כרוך בפנייה למכון לגירים אוטומטיים לשם אבחון ופתרון.

ולזה שהגיב קודם - כדאי להימנע מיציאות מפוצצות כמו הלך הגיר,יכול להיות שהבעיה בגיר,אבל זה לא אומר שכולו הלך.

גיר אוטומטי הוא מערכת מורכבת עם הרבה מאוד חלקים פנימיים ובנוסף יש גירים מסובכים עם יחידות אלקטרוניות.

העובדה,שהרכב יד ראשונה (האם יש ספר טיפולים,האם יש במוסך שטיפל ברכב הערה לגבי תיקון /היסטוריה של טיפול בגיר)

ובהנחה שעבר את מס' הקילומטרים הנכון ולא נעשה בו שינוי לא חוקי -זיוף,אין ביכולתה לאושש או להפריך את ההשערה של

"הלך הגיר". בשביל זה יש מומחים גדולים מחוץ לפורום (ואחד כמו ספי,בפורום) כדי לחרוץ גורלות של גיר ועדיף להימנע מכך אם כי לסוג הגיר הזה AL4 יש היסטוריה לא כל כך סימפטית.

אין איש בעולם שיוכל אותי למחוק אצלך אני קיים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

רוב חברי הפורום לא אנשי מקצוע בתחום אבל רובם גם לא קובעים שהלך הגיר מבלי לבדוק בכלל.

גיר הוא חלק מסובך מכנית ויש לא מעט חלקים שיתקלקלו מבלי שיהיה צורך להחליף את כל הגיר.

לא מעט אנשים הולכים לפי מה שמייעצים בפורום ולכן כדאי לתת עצה על סמך ידע.

זה שהלך לך הגיר (מה זה הלך הגיר - איזה חלק הלך בגיר?) לא אומר שזה המקרה של פותח השרשור.

אינני שולל שאכן ישנה בעייה בגיר אבל מבלי לבדוק, לקבוע שהלך הגיר זה קצת פזיז.

Veni Vidi Vici

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בעיה דומה שהייתה אצל שכן,רק שאצלו ממה שהובהר לו כאשר הגיע למוסך בגרירה.

הגיר במצב "בטחון" משמע לא עובר את ה50 קמ"ש בכדי לא לגרום נזק נוסף.

אצלו אכן לא הופיעה נורה באופן מיידי,אלא רק לאחר כיומיים!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

טוב, נניח והלך הגיר. ידעתי, מה אני קונה, וידעתי, שאפשרות זאת קיימת (אבל למה כ"כ מהר :shock:)?

 

אבל, שוב נשאלת השאלה, למה ב NEUTRAL או ב PARKING סיבובי מנוע לא עולים מעל 3500 ?

הרי לא מדובר על גיר במצב חרום, כי מצב חרום מכניס את הגיר להילוך 3 וזהו.

לא שמעתי על מנגנון חרום, שמגביל הספק מנוע.

 

ושוב, האם לדעתכם אפשר לנסוע למוסך עם האוטו (האוטו נוסע במהירות 40- 50) או שצריך פינוי בגרירה? מדובר על נסיעה של כ 20 ק"מ.

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

האוטו רועד? עובד לא עגול?

 

 

נשמע כאילו האוטו עובד על 3 בוכנות,או במקרה הגרוע יותר אפילו שתי בוכנות.

 

תבדוק את הקויל הצתה,או שתיגש למוסך וזהו.

DSCF901111111105_resize1.jpg
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם אתה לא מצליח לעבור את 3000 סל"ד בהילוך סרק, אז יש סיכוי טוב שהגיר לא קשור לעניין.

אם אתה ממילא לא הולך לבדוק את זה לבד - לא אעלה השארות.

רוב הסיכויים שניתן להגיע למוסך בנסיעה, אבל מכיוון שהתקלה לא מאובחנת, זה יכול להסתיים רע (למרות שלפי התאור שלך, אני לא רואה תקלה אפשרית שתגרום לזה) - אם אתה בוחר להגיע בנסיעה, אתה לוקח סיכון (עוד פעם, לדעתי - לא גדול). לשיקולך.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אצלי חוסר סחיבה נבע מבעיה בחיישן האוויר, AFM.

 

אבל לא מדובר באותו רכב, ככה שקשה לדעת מה הסיבה.

 

אני לא מבין למה טענו שהבעיה בגיר, כיוון שאם זה היה כך, הרכב היה מעלה טורים ללא שום קשר, אולי לא מחליף הילוך אבל כן מעלה טורים.

 

בנוגע לנסיעה, זה שיקול שלך.

בלי קשר לנזק שיכול אולי להגרם לרכב, האם אתה יכול ליסוע באופן בטוח עד למוסך ככה?

האם הנסיעה עוברת בכביש מהיר? כביש ראשי וצפוף עם הרבה רמזורים ואז כל פעם תצטרך להאיץ ולעצור?

 

אישית אם היה לי גרר בביטח או שלא בייתי בטוח ב-100% בנוגע לנסיעה, הייתי מזמין גרר.

מה יש בזה? רווח בטוח...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לדעתי מומלץ מאוד להיכנס למוסך בהקדם או לפחות שבעל מיקצוע יראה את הרכב ויתן חוו"ד ראשוני.

כמו שכבר נאמר הבעיה יכולה להיות מכאנית או חשמלית / אלקטרונית. הרכב מצויד במספר חיישנים בינהם חיישן ה - MAP.

חשוב לחבר את הרכב לסורק תקלות יעודי שידע לקרא ולפענח את קודי התקלה במידה ויצוצו במחשב ניהול המנוע.

כמובן אם יש בעיה כלשהי בגיר והיות והוא אוטומטי אמור להירשם קוד תקלה במחשב ניהול המנוע.

לגבי נסיעה או גרירה אז 20 ק"מ לעבור ב 50 קמ"ש לא הייתי עושה זאת אז גרירה עדיף.

Seat Leon ST 1.2 Tsi

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם יש לך ביטוח גרירה נראה לי שזה הזמן לנצל אותו.

אם זו בעיה של חיישנים או אולי צנרת ואקום או משהו כזה - ייתכן שהמנוע כרגע עובד על תערובת עשירה מדי וזה גורם לפיח, לא טוב לממיר, ולא חיובי באופן כללי.

 

אם אין לך ביטוח גרירה, ואין לך מוסך יותר קרוב - סע, אבל שים עין על לוח השעונים לרבות שעון החום.

אילת-מצפה רמון: שעה ורבע. (דרך עובדה)

20 ליטר דלק הכי מהנים ששרפתי עד היום.

צריכה 1:8.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 6089 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...