Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

צריך (צריך - מבקש) המלצה לג'יפ עד 250000K +-


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6892 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

חבל שאתה לא יכול לגרד עוד 20 אלף שח ולרכוש האמר H3 שנת 2006, יותר קלאסה מזה לא תמצא. והכי טוב - אתה תוכל גם ליהנות מהרכב בעצמך בסופי שבוע. בעיניי זה סקסי מאד שאישה נוסעת על האמר אם כי רובן קיבלו בהשאלה מבני זוגם ללא ספק. :-)

 

 

והחדשות בתקציב שלך - שברולט קפטיבה שאני אוהב את העיצוב שלו וגם הביואיק רנדוו שיש לו קצת מראה יוקרתי.

פורסם

אין X5 יד שניה, אפילו מהמודל הראשון של הרכב, שנכנס בתקציב. כנ"ל הטוארגים ובטח ובטח הקאיין.

MZMZ, הקפטיבה בגרסאתו המפוארת עולה 253 כאשר יש אופציה לסאןרוף+מושבי עור שלם (במקום חצי עור חצי בד) בתוספת 10 אלף ש"ח.

 

לעומת זאת, הטריילבלייזר בגרסאתו הכי פשוטה ומאובזרת בצורה מעליבה עולה מעל ל260 אלף..

ככה שאם אין שום תוכניות להכנס לשטח, אין סיבה ללכת על טריילבלייזר..

(לנו הייתה דילמה דומה מאוד לזו של פותח האשכול, ובינתיים ככל הנראה נקנה את הקפטיבה, אבל זאת נדע רק אחרי נסיעת מבחן במהלך שבוע הבא)

מי שמודד את התקדמותו, הצלחתו ואושרו בצורה יחסית לאחרים, לעד ישאר מתוסכל;

תמיד יהיה שכן עם גינה גדולה יותר, דשא ירוק יותר ומכסחת-דשא חדשה יותר.

פורסם
MZMZ, הקפטיבה בגרסאתו המפוארת עולה 253 כאשר יש אופציה לסאןרוף+מושבי עור שלם (במקום חצי עור חצי בד) בתוספת 10 אלף ש"ח.

 

לעומת זאת, הטריילבלייזר בגרסאתו הכי פשוטה ומאובזרת בצורה מעליבה עולה מעל ל260 אלף..

ככה שאם אין שום תוכניות להכנס לשטח, אין סיבה ללכת על טריילבלייזר..

 

אני לא חולק על דבריך, אך הקפטיבה נכללת לטעמי על הגדר ביחד עם יתר הקוריאניות כפי שבערך הגדרתי אותן כ"משתלמות" והיא אינה נחשבת לטעמי כ"קלאסה" ואילו הטריילבלייזר ללא קשר לטיבה בהחלט "דופקת הופעה" וניתן לאנוס את הטקסט ולומר שהיא באנטרי לבל (מה נסגר איתי היום ועם ה"אנטרי לבל"?! :wink:) של "קלאסה" ולכן ציינתי שאם כבר שברולט אז עושה רושם שהיא תתאים יותר מאשר הקפטיבה :-D.

פורסם
אין X5 יד שניה, אפילו מהמודל הראשון של הרכב, שנכנס בתקציב.

 

http://www.yad2.co.il/Cars/4X4.php?AreaID=&ModelID=79&SubModelID=553&FromYear=&UntilYear=&Auto=&EngineTypeID=&fromPrice=&untilPrice

 

וכל אלה זה סתם ?

 

אני חשב שלפחות כרגע אתם עונים לעצמכם ואילו פותח השרשור מנתל ככל הנראה את רגעי החופש הגדול האחרונים.

אטרקציות לאירועים

 

 

פאביה על כביש זה כמו צ'אק נוריס בקטטה בבר.
פורסם
אין X5 יד שניה, אפילו מהמודל הראשון של הרכב, שנכנס בתקציב. כנ"ל הטוארגים ובטח ובטח הקאיין.

 

מה?! מאיפה הבאת את הנתון הזה? :roll: ב250 אלף ש"ח אפשר למצוא X-5 מאובזרות ושמורות להפליא שנת 2002-2003.

לגבי טוארג, המחירון של ה2.5TDI שנת 2004 הוא מתחת ל220 אלף ש"ח. נכון שאין הרבה למכירה במחיר המחירון (בעיקר בגלל חבילות האבזור שמוסיפות לערך הרכב) אבל בהחלט מפה לשם מתפרסמות הצעות מעניינות. אני ראיתי לא מזמן טוארג שנת 2004 יד ראשונה עם 70 אלף קילומטר בלבד במחיר של 240 אלף ש"ח (משמע, נשאר עודף).

 

בדוק בפעם הבאה :wink:

Lexus CT200H

פורסם

לנדרקוזר קצר או פג'ארו קצר. וכן, מוסיפים קצת כסף.

בשביל יותר פוזה מזה צריך ללכת לכיוון גרמניה. RAV4 וכו' נראים כמו צעצועים - משמע אפס פוזה, אין כבוד מבחורות אחרות ומהר מאוד כל הגברים עם הכסף הולכים למקום אחר.

 

הביואיק רנדוו זו מפלצת מכוערת להפליא. זה אוטו (?) שהתירוץ היחידי לרכישה שלו הוא קניה בדולר סיוע - מה שכמובן לא קורה.

גם השברולט קפטיבה פשוט מגעילה.

 

אם כבר אמריקאי, לפחות שיראה טוב - קונים פורד אקספלורר ומקבלים את פוזת הsoccer mom המושלמת.

למכירה פנסים קדמיים מקוריים חדשים לGTI MKV

 

My grandfather rode a camel, my father rode a camel, I drive a Mercedes, my son drives a Land Rover, his son will drive a Land Rover, but his son will ride a camel -

Rashid bin Saeed Al Maktoum

פורסם
מה?! מאיפה הבאת את הנתון הזה? :roll: ב250 אלף ש"ח אפשר למצוא X-5 מאובזרות ושמורות להפליא שנת 2002-2003.

 

בדוק בפעם הבאה :wink:

 

 

בת דודה שלי חיפשה X5 מודל 2002 בתקציב דומה פחות-או-יותר. היא הלכה לראות כמעט כל רכב שהיה בשוק בתקופה שהיא חיפשה..

זה היה לפני פחות מחצי שנה והיא לא מצאה אף אחד בתקציב. כולם רצו 280-300 אלף ומעלה..

גם טוארגים במחיר שכזה אין.. אולי המחירון אומר 250, אבל זה לא המצב בשוק..

 

 

מודעות פרסומת זה נחמד, אבל בתכלס כשאתה הולך לראות, אם הרכב לא עבר תאונה (או פיצוץ?) המחירים מופרז.

מי שמודד את התקדמותו, הצלחתו ואושרו בצורה יחסית לאחרים, לעד ישאר מתוסכל;

תמיד יהיה שכן עם גינה גדולה יותר, דשא ירוק יותר ומכסחת-דשא חדשה יותר.

×
×
  • תוכן חדש...