Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6869 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שראגמן, כמו ש johnny.glick כתב, בצמוד להשגחה רפואית מתמדת ומעמיקה, הסיכון הבריאותי אפסי.

 

מצטער שהגבתי בצורה כזאת, פשוט התגובה שלך היתה ילדותית וצורמת.

  • תגובות 87
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

אבל אתם יודעים מה הכי קטע,

 

שבנות בכלל לא אוהבות שרירייים.

 

וליהפך, זה דוחה/מפחיד/מרתיע/ולא מעניין אותן כמו שניראה לכם.

 

אפילו לרוב, נפח הארנק שלכם חשוב להן יותר מנפח החזה שלכם.

 

אהה, ושלא יהיה לכם חזה גדול יותר משלהן.

 

כבר דיברנו על כך שהן והם חושבים וחושבות שגבר שמנפח מראות זה "לא סטרייטי"

 

מיבחינתן שלא תהיה לכם כרס שעירה וזהו.

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה
פורסם
קונדסון, אין כמוני מעריך השכלה, אבל, לדעתי קורס מאמנים בוינגייט רק מלמד אנשים לקבל 25 שקלים לשעה במכון על כך שהם מראים לאנשים איך להפעיל הליכונים ומדי פעם עם יגון רב לכתוב תוכנית אימונים סטנדרטית ובנאלית במיוחד למתאמנים זוטרים שעוד לא למדו להבין בין מבין ללא מבין. אם ההסמכה שלך אחרת, קבל את התנצלותי.

 

 

מסכים איתך לגמרי. הסמכתי היא *אחרת*, וכוללת (בין היתר) שנתיים לימודי יציבה, התמחות באימון פונציונאלי,

 

התמחות ב FITBALL, לימודי תזונה ופיזיולוגייה (בנוסף לקורס מאמנים הבסיסי), ועוד.

 

ועדיין, כל מה שהמלצתי עליו אם תשים לב מתחילת השרשור הוא "לך לתזונאי".

 

לא נגעתי בכלל בסוגיית ה"תוספים - בריא או לא בריא" מכיוון שרמת הדיון כאן שטחית מדי (לטעמי) והבורות חוגגת, אלא רק רמזתי קלות ש...:

 

1. לפעמים תוסף הוא מיותר.

 

2. לשים לב טוב טוב מיהו ה"ממליץ" על התוסף ומה הוא מרוויח מזה.

 

יש אנשים שבחרו להתעלם מזה ולהצדיק את התפיסות המוטעות שלהם עוד ועוד - לבריאות.

 

מזל שהם לא אנשי מקצוע ואף אחד לא היה מקשיב להם במילא.

 

 

שניר, אל תזלזל בכל אדם בגלל ששמעתי וינגייט, גם אני הייתי ככה פעם אבל יש אנשים שיוצאים מהקורס וממשיכים לקרוא ולהשכיל ממחקרים. אגב, לעולם אל תסתמך על מאמרים, תסתמך על מחקרים.

 

1. קוראים לו "אורן", לא שניר.

 

2. אם הוא קלט מכל הדיון הזה רק את השורה המודגשת (או מוגדשת :wink:) - דיינו (כמו בהגדה של פסח) !

[FONT=Comic Sans MS][COLOR=green][B][COLOR=#696969]ACTION speaks LOUDER than WORDS[/COLOR][/B][/COLOR][/FONT] [FONT=Comic Sans MS][COLOR=green][B]K[/B]eep [B]m[/B]e [B]c[/B]aged [B]a[/B]nd [B]f[/B]ree [B]t[/B]he [B]b[/B]east[/COLOR][/FONT] [COLOR=#f1f6f8][FONT=Verdana][COLOR=#000000][B]Jin Ba Ii Tai [/B]-[FONT=Book Antiqua] [URL="http://www.youtube.com/watch?v=cVarDBb199M&feature=player_embedded"]Fast[/URL] in, [URL="http://www.youtube.com/watch?v=CyDykQWck74&ob=av3e"]Drift[/URL] out[/FONT][/COLOR][/FONT][/COLOR]

פורסם

קונדסון, אני לא פעיל מספיק בפורום בשביל לדעת שמות פרטיים, משום שהניק שלו הוא שניר הנחתי ששמו הוא שניר, כמו שאני מניח ששמך הוא קונדסון :)

 

רועי, אני חושב שאתה צריך לערוך את ההודעה שלך, אתה סותר את עצמך בכך שאתה מבקש לא לרדת לפן אישי אבל אתה מציג שרירנים כטיפשים וחסרי השכלה. שוורצנגר הוא מושל קליפורניה, אני לא חושב שאפשר להגיע לתפקיד רם שכזה ללא אינטיליגנציה, עזוב בצד את העובדה שהוא התחרה בכוכבת פורנו.

 

gsi, אישית מעניין לי את הזרת מה בחורות חושבות, אם אתה מתאים את המראה החיצוני שלך לסטנדרטים של כל פרחה ברחוב אני משתתף בצערך.

פורסם

אם כל הכבוד למה שבנות אוהבות, יש כאלה שמתאמנים בישביל עצמם וההרגשה שלהם. אני בן 22 ומתאמן מגיל 14, כשאני מפספס אימון אני עצבני עד שאני לא בא לאימון הבא. זה הרגל, זה דרך חיים ויש בנות שכן אוהבות את זה אז לא יודע מאיפה ההכללה הזאת. ויש כמובן את אפקט הפחד. כבר קרה הרבה פעמים בכביש שהספיק לי רק לצאת מהרכב אנשים ביקשו סליחה ונסעו. בגיל 17 עבדתי שומר במועדונים של 24 +...ועוד כל מיני דוגמאות. ובקשר לתוספים....אני אישית לוקח כבר כשנתיים אבקות חלבון. לקחתי בעבר קריאטין גם. בריא או לא, יש כאלה שמעשנים ויש כאלה ששותים כל היום אלכוהול.....חיים רק פעם אחת ואין לי בעיה למות בגיל 50 כשכבר גם ככה החיים הם לא חיים....ישמע טיפשי לחלקכם אבל ככה אני אישית חושב כרגע.

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם
אני יודע מה קריאטין עושה, הוא נותן יותר כוח באימון עצמו, באופן ישיר הוא לא גורם לגדילה אבל משפר את עצימות האימון.

גיינר תתאים לי יותר מאבקת WHEY?

אני לא שחיף אבל הגדילה שלי ממש איטית.

 

אם אתה מחפש לעלות עוד במסה, ואתה אכן אוכל טוב ומספיק.

אני אישית הייתי מתחיל מגיינר ללא ספק!

לוקח מנה יפה אחרי אימון + עוד חצי מנה על הבוקר\לפני השינה(יחס עם שיבולת שועל וחמאת בוטנים).

 

במידה וזה לא יתן לך דחיפה קדימה.. פנה ליעוץ נוסף.

* קח בחשבון שקיימת אפשרות כי, בעקבות הגיינר גם תעלה מעט באחוזי השומן.

פורסם
אני יכול לכתוב מאמר כעת על יעילות שתית ליטר שמן WD40 לפני אימון אבל לא יהיה לו שום ביסוס מחקרי מדעי...

 

 

סתם לידיעה, wd40 זה נפט ולא שמן.

מה שכן, כ"כ התעצבנתי עליו שהוא לא עונה אז שאלתי אותו אם הוא רוצה למצו# לי אז הוא ענה שהוא נעלב והוא לא מדבר איתי יותר, הזכיר לי את אישתי :lol:
פורסם
אם אתה מחפש לעלות עוד במסה, ואתה אכן אוכל טוב ומספיק.

אני אישית הייתי מתחיל מגיינר ללא ספק!

לוקח מנה יפה אחרי אימון + עוד חצי מנה על הבוקר\לפני השינה(יחס עם שיבולת שועל וחמאת בוטנים).

 

במידה וזה לא יתן לך דחיפה קדימה.. פנה ליעוץ נוסף.

* קח בחשבון שקיימת אפשרות כי, בעקבות הגיינר גם תעלה מעט באחוזי השומן.

יש המלצה לחברה מסויימת?

אני מעדיף כשר.

הונדה סויויק 2002 מבסוט עד הגג! כי התקנתי עליו גגון והוא מכועררר...:roll:

פורסם

speedseeker, אתה אוכל כמו שצריך?

כ6 ארוחות קטנות המפוזרות במשך היום ומכילות שומנים, פחמימות וחלבונים בכמות המתאימה לך?

אם כן, אז כל הכבוד.

ואם אתה לא רואה תוצאות אז תוסיף עוד חלבונים ועוד פחמימות ועוד שומנים ולתפריט היומי.

חבל להוציא סתם כסף על תוספי מזון, במיוחד גיינר.

 

גילוי נאות, הכותב מוסמך כמדריך חדר כושר.

פורסם
יש המלצה לחברה מסויימת?

אני מעדיף כשר.

יש הרבה חברות טובות : אופטימום, ווידר, פרולאב, צ'מפיון ABB ועוד הרבה..

כל פעם יוצא מוצר "מתקדם יותר", יעיל יותר, עם איזה חרטא ברטא חדשה..

אל תתפתה להאמין לכל הבולשיט הזה, זה שינויים מזעריים מאד.

 

יש את ה סריאס מאס של אופטימום שנחשב אחד הטובים.

 

לגבי הישראלים הכשרים, אני מכיר כמה חברות, שם אחד שעולה לי כרגע לראש זה: Proshak

לגבי האיכות והיעילות, אני לא מספיק מכיר, אבל לא התרשמתי יותר מידי.

 

אם תרצה ללמוד עוד על הנושא תוכל למצוא מידע באתרים הבאים:

http://bodybuilding.com - אתה מקצועי מהגדולים בעולם.

http://www.israelbody.org - אתה ישראלי , דיי אנטרסנטי אני פחות אוהב אותם, אבל אולי יהיה נוח יותר בשל השפה העברית.

 

בנוסף יש לך את google, חפש : Gainer Review

 

בהצלחה!

פורסם
דבר אחד שכחתם פה ,

רציתי לדעת מי מכם המתאמנים הותיקים (3שנים ומעלה) ,כמה שעות אתם מקדישים לשינה ?

יגאל

כמובן שמומלץ לישון 8 שעות למרים משקולות לעומת אדם רגיל שגם 7 שעות יספיקו לו.

בזמן השיגרה בבית הספר הייתי ישן בסביבות ה8 שעות, אבל בזמן האחרון אני יוצא לבלות 3-4 פעמים בשבוע ולכן קורה שהשעות מהתפכות לי ואני ישן אפילו 10 או 12 שעות.

מקווה לחזור לשיגרה במהירות.

הונדה סויויק 2002 מבסוט עד הגג! כי התקנתי עליו גגון והוא מכועררר...:roll:

פורסם

כשמתאמנים חזק מומלץ מאוד להקפיד על תוכנית האימונים מסודרת ומתאימה אישית, שעות שינה ותפריט תזונה וזאת ע"מ לא להיכנס למצב של אימון יתר.

8 שעות הן די והותר, בעיקרון ההמלצה היא לא פחות מ6 שעות בלילה.


×
×
  • תוכן חדש...