Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6907 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מדובר על איפה שרשום 16V בתמונה הזו:

EngineBay001.jpg

אם אני מבין נכון זה חלק מהסעפת יניקה, נכון ?

אם לא, האם ויתור עליו משמעותו ויתור כואב שצריך לעשות בעת מעבר למצערות?

image057mk4.jpg

מלבד הרבה $$ והרבה כאב ראש בהתקנה ובכיוונים הראשונים יש בעיות אמינות עם מצערות בשימוש יום יומי?

(למשל כיוונים כל כמה זמן שצריך במעבר לקרבורטורים ?)

 

תודה לעונים ושבוע טוב לכולם :wink:

פורסם

הקופסא הזאת זה נראה לי כמו פילטר אוויר.

חבר שלי תקע של 2 קרבורטורים כפולים במקום הזה

Daewoo racer 94, Citroen Volcane 2.0 , Alfa Romeo 33 1.7 16V

WhatNext?

פורסם

לא קופסת אוויר ולא בטיח,זה מערכת ההזרקה שכוללת בין היתר את את בית המצערת עם כל החיישנים,סעפת יניקה ,חליל מזרקים ועוד כמה חמוצים.

נקופסת אוויר ברכב נימצאת בין הבלוק למצבר.

אגב הפרוייקט מצערות ברכב השני הוא של יותם .

:cry:IBIZA 20vT -נימכרה!:cry:

בחסדך רחם עליי,כוון אותי בצעדיי..

פורסם

אגב הפרוייקט מצערות ברכב השני הוא של יותם .

אני יודע, פרוייקט יפיפה !

 

אז לסיכום, המצערות מחליפות את המערכת יניקה/הזרקה/חיישנים של המערכת המקורית ולא פוגעות בשום דבר אחר (ע"ע מגדש על ב 106 ראלי והמזגן) ?

מה לגבי כיוונים אחרי הכיוון הראשון, גם כאב ראש כמו קרבורטורים כפולים או שהמחשב עושה את העבודה כבר ?

×
×
  • תוכן חדש...