Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6904 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אהלן,

 

קיבלתי רכב מאחותי, רכב עם בעיה קטנה.

קודם כל, הרכב המדובר הוא יונדאי אקסנט 3 דלתות שנת 1997 ידנית.

אוקיי, הבעיה היא כזאת, כבר לא קצת זמן (למעלה משנתיים אני מניח) שכאשר היא משאירה ת'אוטו עומד יומיים שלושה המצבר מתרוקן, לא לגמרי אבל חלש מאוד ואי אפשר להתניע ת'אוטו.

לפני ארבעה חודשים האוטו עבר אליי, נקנה מצבר חדש שהוא בדיוק כמו המצבר הקודם, והבעיה נמשכת.

הרדיו דיסק נותק לגמרי, וזהו, אין לי עוד רעיונות.

מה אתם אומרים? רעיונות?

פורסם

ברוך בואך לפורם ידידי,

 

הבעיה שאתה מתאר מוכרת ונדונה רבות. בצע חיפוש לפי הערכים "זרם זליגה" ו- "זרם פרזיטי".

פורסם

כן ניתן לבדוק טעינה, בעזרת רב מודד.

הטעינה התקינה צריכה לנוע בין 14 -14.5.

טעינה לא תקינה תיהיה מתחת או מעל למה שכתבתי!

"זול וזוגלובק - שניהם מתחילים בזין, ובשניהם תקבל נקניקיה"

חיפושיות 73-74

פורסם

אכן ניתן בבית, אך לא צריך לבדוק גם תחת עומס? (אורות, רדיו, ושאר צרכנים)

עוד מעט יבוא אוטו חדשדנדש!!!:twisted:

בקרוב...8) מאוד...:twisted:

פורסם
אכן ניתן בבית, אך לא צריך לבדוק גם תחת עומס? (אורות, רדיו, ושאר צרכנים)

 

טעינת המצבר מהווה בעבור האלטרנטור עומס לא מבוטל.

פורסם

בדיקת טעינה עם מד מתח בלבד אינה מספיקה וחשוב לבדוק בנוסף את זרם הטעינה וזרם כיסוי הטעינה כדי לקבוע חד משמעית האם מערכת הטעינה תקינה.

דובר על כך במספר שרשורים בעבר, וההמלצה שנתנה לך קודם לגבי החיפוש עדיין תקפה.

פורסם

אוח, בלאו הכי אין לי את הציוד המתאים.



ועיינתי בפוסטים קודמים על זרם פרזיטי, החכמתי במקצת.

קיצר, אפנה לחשמלאי רכב בהזדמנות, תודה לכולם.

×
×
  • תוכן חדש...