Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6922 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

צהריים טובים,

האם ניתן להשתיל מנוע מדגם חדש של אותו יצרן ברכב ישן?

דוגמאות:

1. השתלת מנוע של פיאט פונטו ספייס בפונטו דור קודם, או אונו לחילופין.

2. השתלת מנוע של פולו חדשה בפולו דור קודם או לפניו.

3. השתלת מנוע של 206 ב106 או 205.

 

הכוונה למקרים בהם נפח המנוע זהה (לא הספק).

 

בברכה.

שי אסרף - Team Kobi-Racing

פורסם

כל מקרה לגופו.

יש מקרים בהם המנוע לא שונה באופן מהותי (או בכלל) בין הדורות וניתן להעביר מנוע מהרכב החדיש לישן יותר (לדוגמא, חלק מהגרסאות של הפונטו-ספייס והפונטו), יש מקרים בהם המנוע דומה מאוד אבל נדרשת עבודת התאמה רצינית (206 ו 106, לדוגמא) ויש מקרים בהם תצטרך המון עבודה ולא תוכל לאשר את המנוע (פיאט פונטו-ספייס לפיאט אונו, לדוגמא).

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

פורסם

"זה כבר קשור בכמות הכסף שאתה מוכן להשקיע "

 

זה משפט לא מדוייק!

משרד הרישוי לא מאשר החלפת דגם מנוע ללא אישור בכתב מן המחלקה הטכנית של היבואן...

ויש מצבים שטכנולוגית /בטיחותית היבואן מתנגד.

:evil:וולו הנאה אחורית 6 צילינדר 164 960 .
פורסם

נשמע מעניין.

אם כבר הוזכר הנושא,

האם אפשרי לשים על 106 XR שנת 99 1.4

מנוע של 206 (1.4\1.6)?

 

והאם ניתן לשים גם את הגיר של ה 206 על ה 106? (אני חושב שאת זה פעם אישרו )

 

תודה! :)

פורסם

משרד הרישוי לא מאשר החלפת דגם מנוע ללא אישור בכתב מן המחלקה הטכנית של היבואן...

קרא כאן: http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=145236

 

האם אפשרי לשים על 106 XR שנת 99 1.4

מנוע של 206 (1.4\1.6)?

והאם ניתן לשים גם את הגיר של ה 206 על ה 106? (אני חושב שאת זה פעם אישרו )

 

למיטב זכרוני המנוע ב206 הוא מנוע TU (לפחות בנפחי ה1.4) ולכן טכנית לא צריכה להיות בעיה.

השאלה היא רק למה בכלל לעשות את זה, כאפשר להעביר רק את מערכת ההזרקה של ה206 אל ה106 ולחסוך כסף ובלאגן במשרד הרישוי?

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

פורסם
"זה כבר קשור בכמות הכסף שאתה מוכן להשקיע "

 

זה משפט לא מדוייק!

משרד הרישוי לא מאשר החלפת דגם מנוע ללא אישור בכתב מן המחלקה הטכנית של היבואן...

ויש מצבים שטכנולוגית /בטיחותית היבואן מתנגד.

 

כנראה שלא ממש הבנת למה התכוונתי :roll:

פורסם

לצביקה- הקישור לקטע של קומפי לא רלוונטי.

מכוני רישוי מסויימים מוסמכים לאשר החלפת מנוע כאשר הדגם המוחלף זהה.

השתלת דגם שונה ובדכ בעל הספק גדול יותר- זו פרוצדורה אחרת (באופן אישי שדרגתי מנוע באופן חוקי)

:evil:וולו הנאה אחורית 6 צילינדר 164 960 .
פורסם

אפשר לשים דגם אחר, הדגם לא חייב להיות זהה, חשוב הנפח וההספק

בעיקרון לא ממש בודקים את ההספק, מסתמכים על אישור המוסך שהרכיב את המנוע

פורסם

אופיר, אתה טועה ומטעה.

אנחנו בודקים 1:1 את נתוני המנוע, אם קיימת ולו סטייה של 1 כ"ס הרכב נשלח אחר כבוד לעמדה מס' 1(ראה תיקון בשרשור לעיל).

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

×
×
  • תוכן חדש...