Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6941 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

אני מעוניין לדעת מתי יגיע לישראל פורד פוקוס 2008, אני מעוניין יותר לגבי גירסת ה5 דלתות.

אם למישהו יש פרטים טכניים או תמונות זה יהיה אחלה..זה לא יהיה רובוטי כן? :)

וגם כמה זה יעלה אם מישהו יודע?

 

שאלה שניה - אם אתם מכירים את פורד פוקוס 5 דל' - מה אתם אומרים על הרכב? כדאי? [בקטגוריה של עד 130K, מכונית משפחתית קומפקטית].

 

שאלה שלישית - בקשר לקורולה החדשה - שמעתי שבישראל, חוץ מזה שהיא מגיעה עם 4 כריות אוויר, אין לה גם ESP [למרות שכותבים שיש]. מה אתם חושבים על הטענה הזו ?

 

שאלה רביעית - האם העסק של הגיר הרובוטי מצליח בחו''ל? שמעתי שהוא לא טוב לכן לדעתי אף אחד לא יעבור לרובוטי, לפחות כל עוד הוא עושה בעיות של עצירה קלה בעת העברת הילוך, זינוק בעלייה ומי יודע מה עוד שלא שמתי לב בנסיעת מבחן...

 

תודה

פורסם

1 - תוכל ליצור קשר עם היבואן הן דרך האתר:

http://www.ford.co.il/InnerPages/Contact.html

ו/או טלפונית לאחד מאולמות התצוגה:

http://www.ford.co.il/InnerPages/Ulamot.html

ולקבל תשובות מוסמכות.

 

2 - הפורד פוקוס 5 דלתות הנוכחית היא רכב מוצלח ומומלץ מאוד.

כנק' חולשה בפוקוס עומד בעיקר מנוע ה-1.6 שהוא מרגיש חלש ואיטי מאוד.

אני לא זוכר אם נמכרו פוקוס 5 דלתות 1.6 או רק 2.0.

בכל מקרה לא נהגתי על מנוע ה-2.0 של הפוקוס, אך אם מדובר על אותו מנוע שבמונדיאו הוא מנוע טוב ונעים לנהיגה.

 

3- אם היבואן טוען שיש לה ESP ואין לה ESP מדובר בעבירה פלילית, ספק רב אם הוא יעשה דבר כזה.

 

4- חו"ל מורכב ממספר מקומות.

בעקרון בארה"ב, שוק הרכב הגדול מכולם, עדיין נאמנים לתיבה האוטומטית.

במדינות עולם שלישי, או מדינות מתפתחות - רוב הרכבים ידניים, מטעמי עלות רכישה ותחזוקה.

באירופה - יש העדפה ברורה לידני, עקב חדוות הנהיגה. אע"פ שבשנים האחרונות, בעיקר בערים הגדולות וסביבותיהן - אוטומטי הופך למצרך יותר ויותר נפוץ.

DSG - שהיא סוג של תיבה רובוטית, לא ממש, אבל גם לא אוטומטית רגילה (היא בעלת 2 מצמדים) נחשבת לתיבה מצויינת.

לרובוטית היו חבלי לידה קשים, הציבור לא קיבל אותה באהבה גדולה, לא רק בארץ.

היצרנים במקום לחדול להשתמש בה דוחפים אותה יותר ויותר - כנראה שיש סיבה לכך.

אני מאמין שהתיבות הרובוטיות יהיו יותר ויותר נפוצות, בייחוד שאחרי מכונית הבית של מר ישראלי, הקורולה הלכה ועשתה מעשה לא יאומן של הצטיידות בתיבה כזאת.

 

לפני כמה שנים, שהתחילו לייבא את הקורולה הקודמת מתורכיה, ואחריה את הסיוויק, אנשים דיברו על מרד צרכנים, איכות קלוקלת וכו'.

ואתם יודעים מה? אם היה מדובר ברכבים אחרים סביר להניח שזה שהם לא מיוצרים ביפן אכן היה גומר את הקריירה שלהם בארץ, אבל המותג היה מספיק חזק לא רק לשרוד את זה, אלא גם להביא לתודעה של מר ישראלי שהרכב שלו יכול לבוא גם ממקומות שהם לא יפן, וזה בסדר. ברור שלליסינג היה פה גורם מכריע, אבל עדיין...

להזכירכם שמיצובישי הביאו לנסר מתאילנד, אף אחד לא קנה.

עכשיו תורה של הקורולה גם להראות למר ישראלי, שלא חובה אוטומטי.

 

מסכן מר ישראלי, כ"כ הרבה תהפוכות עוברות עליו...

פורסם

נכון להיום למיטב ידיעתי - הקורולה החדשה נמכרת עם 4 כריות אוויר וללא ESP. והיבואן אפילו לא מאפשר להזמין.

הפוקוס היא רכב מעולה - החולשה היחידה שלו כאמור היא מנוע ה1.6 החלש (מה שיגרום לצריכת דלק גבוהה כי תצטרך ללחוץ הרבה על הגז), אם תבחר במנוע ה2.0, אתה בעצם תתגבר על הבעיה העיקרית של הרכב ותקבל חבילה מאד משתלמת ואיכותית.

בנוסף צריכת הדלק לא תהיה גבוה הרבה יותר מ1.6.

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

פורסם

פוקוס בדור הקודם לפני הנוכחי גם ידוע כחלש ל1.6?

או מדובר רק בדור החדש הנוכחי?

2013 TOYOTA VENZA LIMETED 3.5 V6

HU: Clarion NX501, AMP1:HIFONICS Brutus 1610d,AMP 2:JL AUDIO XD400 4,Component:Cerwin Vega v-max 65, SUB: JL AUDIO 12W6V2

פורסם

בדור הקודם לא הייתה בעיה כי הרכב שקל פחות, אאל"ט מדובר על כ200 קילו הבדל - על אותו המנוע.

הוא לא היה טיל בליסטי, אבל לא עגלתי כמו הנוכחי.

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

×
×
  • תוכן חדש...