Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6940 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

אני טס לחו"ל והרכב יעמוד כ 7 חודשים.

אני מבטל לו ביטוח ורשיון רכב אז לנסוע בו אי-אפשר.

 

מה הדרך הטובה ביותר לשמור עליו?

בנוגע ללהניע אותו אני יכול לבקש מאבא שלי שיעשה את זה איזה פעם בשבוע אבל נראה לי לא משהו הרעיון, כי זה תקופה דיי ארוכה ונראה לי שימאס לו באיזה שלב.

הרכב הוא 106XS שנת 96 מנוע 1.4

האם כדאי לכסות אותו בכיסוי או שהוא ירקב ככה?

ENSURE YOUR BRAIN IS WORKING BEFORE PUT YOUR MOUTH INTO A GEAR

-------------------------------------------------------

מקסים.

פורסם

ללא ביטוח וטסט - אסור לך להעמיד את הרכב ברחוב, רק בשטח פרטי, וגם זה בסימן שאלה.

 

הכי טוב, לדעתי, להשאיל את הרכב לאבא/אמא/אח/אחות או חבר קרוב, שיסע ברכב וישמור עליו בתמורה לתשלום הטסט, הביטוחים ותיקונים שוטפים.

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

פורסם

אם לא שטח פרטי, צריך להזיז את הרכב כל שבועיים אם אני לא טועה.

אחרת העיריה תיקח אותו.

מספיק שתזיז אותו 20 מטר.

תגיד לאבא שלך שפעם בשבוע ייסע איתו לעבודה.

רוצה להצחיק את אלוהים...

ספר לו את התוכניות שלך.

פורסם
ללא ביטוח וטסט - אסור לך להעמיד את הרכב ברחוב, רק בשטח פרטי, וגם זה בסימן שאלה.

 

הכי טוב, לדעתי, להשאיל את הרכב לאבא/אמא/אח/אחות או חבר קרוב, שיסע ברכב וישמור עליו בתמורה לתשלום הטסט, הביטוחים ותיקונים שוטפים.

 

למה בסימן שאלה? הרי זה חוקי לבטל טסט/ביטוח, אז איפה מצפים ממני לשים אותו בזמן הזה?

 

לאבא ואמא יש רכבים, אין לי אחים. אין לי למי להשאיל את הרכב.

 

בכל אופן, השאלה זה איך לשמור על הרכב מבחינה קוסמטית/מכנית ....

 

למגיב השני, לא שווה להחזיק לאוטו ביטוח+טסט לתקופה כזאת בשביל שאבא יסע על האוטו לעבודה. בטח לא כשיש לו רכב מהעבודה.

ENSURE YOUR BRAIN IS WORKING BEFORE PUT YOUR MOUTH INTO A GEAR

-------------------------------------------------------

מקסים.

פורסם

זה בסדר לא יקרה כלום..

אחי טס לחצי שנה..

בערך אחרי 4 חודשים אבא שלי הניע אותו פעם ראשונה עשינו סיבוב קצר בחניה החזרנו אותו לעוד חודשים בחניה ושאחי חזר הכל עבד.. חוץ ממצבר לדעתי..

פורסם

אתה חייב לנסוע עם הרכב פעם בשבוע, אחרת הוא יירקב לך וכשתגיע , עלות התיקונים תהיה גבוהה יותר מהביטוח+טסט .....

×
×
  • תוכן חדש...