Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

השרשור נעול! רק פותח השרשור וצוות האתר יכולים להגיב
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6946 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

כל החלקים ההבאים ירדו מראלי S1:

 

מערכת פליטה מלאה (ממיר תקין,דוד אמצע ודוד סופי) ללא סעפת פליטה.הפיתרון לטסטים!!!:twisted:

מסרק הגה לא מתוגבר-תקין.

גלגל הגה מקורי במצב בסדר.

מחשב+צמת ניהול מנוע.

צמת חשמל ראשית.

מצערת+כל החיישנים חיישנים.

מאוורר מנוע.

מפוח מזגן.

חנוכית מזרקים(ללא המזרקים).

צמת מזרקים(ללא מזרקים).

משאבת דלק.

מצוף דלק.

קאליפרים מקוריים.

קפיצים מקוריים.

דיפוני דלתות.

קורות פלסטיק שיושבות בין השמשה הקדמית לדלתות הקדמיות(מתאים לכל ה106ים).

 

כמו כן החלקים הבאים:

לוח שעונים XSI עם רקע שחור מקורי(מתאים לכל ה106 עד שנת 96 כולל).

TPS(חיישן מצב מצערת/פוטנציומטר) לראלי 2 או XSI 1.6 או XSI 1.4.

פסי קישוט לכנפיים אחוריות של 106 XS דור 2 3 דלתות(לא כמו של הGTI).

מפוח מזגן ראלי 2 כולל התריס ומנוע התריס לסירקולציה.

ווסת לחץ דלק מקורי של פיגו-3bar.

 

נא לא לשאול על חלקים שלא מפורטים כאן-אם היה לי הייתי מציין.

 

בפרטי או בנייד-0545900205 רועי

לא לסמס לי בבקשה.

×
×
  • תוכן חדש...