Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6965 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

אשמח לחוות דעת בנוגע ל 2 תקלות קטנות ברכב.

 

1) בעת סיבוב של ההגה לפעמים מורגש ניתוק קטן, שמורגש ממוט ההגה, כאילו לא כל הברגים סגורים כמו שצריך...

אם למישהו יש מושג מה זה יכול להיות...

 

2) האם צריך לחכות לפני ההתנעה כך שכל הנורות יכבו? לרב אני נתקל בהשהייה, ממש חוסר תגובה אם אני לא ממתין עד שהנורות יכבו. (אין רעש של סטרטר ולא כלום).

 

3) אשמח להמלצה על סוג של תוסף שעושה את העבודה.

 

תודה

 

אופיר

פורסם

לגבי 2 - סביר להניח שמדובר בסויץ' תקול , מחלה ידועה בפולו בשנתוניים הללו.

מיום ליום ההשהייה תגדל לך, עד שבסוף לא יהיה לך סטרטר בכלל.

לדעתי? בינתיים תסחוב עם זה , עד שתצטרך להחליף את הסויץ'.

פורסם

תודה לשניכם,

 

אני אקפוץ לבדוק את ההגה, ואחכה שהסוויץ' ימות (זו לא בעיה מעיקה מאוד)

 

מישהו יכול להמליץ על תוסף?

פורסם

הייתי עכשיו במוסך ליד הבית ונאמר לי שהבעיה היא כניראה בצלב בהגה ושצריך להחליפו.

 

מישהו יודע מה תפקידו של החלק ומה אמור להיות מחיר תיקון?

 

מוסך אחד אמר לי 300, אחד אמר לי 700...

אין פתרון חסכוני לבעיה? האם זה יבדק בטסט ההולך וקרב?

פורסם

צלב ההגה זהו מפרק למשנה את זוית מוט ההגה.

זה יבדק בטסטוהמחיר שקבלת סביר.

 

מתג ההתנעה שלך לא תקין, כמו שרשם קודמי ולעניות דעתי ניתן עוד לנצל את המתג הקים

  • ספונסר פורום
פורסם

נושא המפרק של ההגה לא שכיח בכלל בפולו וזה כנראה גם לא המקרה שלך ,

המוט של ההגה הינו מוט שכורס פנימה במקרה של תאונה ,השיטה בפולו הינה

של מוט בתוך מוט שבמקרה של תאונה אחד נכנס לתוך השני ,עם השנים נוצר

מעט מאד חופש בין המוטות הללו שגורם לתיקתוק קטן .

העיניין לא דחוף אם כי אפשר להיכשל בטסט .

כמובן שכדאי לבקר במוסך כדי לוודא שאלו אכן הדברים .

מרכז שרות מומחה לרכבי פולקסווגן אודי סיאט וסקודה .

במוסך רון מקבלים שנה אחריות על עבודה וחלפים .

ישראל ב"ק 18 ת"א 035373204 .

×
×
  • תוכן חדש...