Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8329 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני מתכוון לקנות רנו קליאו 1.4 ידני מודל 2000.

כרגע עומדות לפני שתי הצעות:

1. רכב מבעלות פרטית עם קילומטרז' של 53,000 במחיר מחירון

2. רכב מלסינג ע"י חברת השכרה גדולה עם קילומטרז' של בערך 60,000 ובהנחה של 5% מהמחירון.

שני הרכבים ללא תאונות ועברו את הטיפולים השגרתיים בזמן.

במי הייתם בוחרים? האם הרכישה של רכב מלסינג (היה בחברת הייטק) בעייתית? האם זה יתנקם בי כשארצה למכור כך שההנחה בעצם לא קיימת?

אשמח לקבל עיצות

פורסם

לדעתי, ההנחה לא מספיק משמעותית כדי להצדיק אתה הקניה מחברת הליסינג.

הישנם עוד אי אילו הבדלים בין המכוניות, כגון רכב מעושן (סיגריות), מכות פח למיניהן

וכו'? כלומר, האם שתיהן במצב מושלם?

מה עם אפשרויות אחרות? בא בחשבון?

MCS 2008

פורסם

אני הייתי ממליץ לך לחפש בשוק הפרטי. ההנחה שהם נותנים אינה מספקת, וסביר להניח שיהיה לך יותר קל למכור רכב מיד פרטית מאשר יד שנייה מליסינג.

 

לא חסרים אקזמפלרים שמורים של הדגם הזה אשר נמצאים בידיים פרטיות.

 

בהצלחה.

 

גיא

פורסם

בינתים התעדכנתי שהאופציה של הבעלות הפרטית כבר לא רלוונטית (זה מה שקורה כשנעלמים למילואים).

השאלה היא כזו- עקבתי אחרי השוק של הקליאו בחודשיים האחרונים וממה שנראה רוב הרכבים הם כבר ביד שנייה או יותר והקילומטרז' הוא בד"כ 90,000+. המקרה של הרכב שמצאתי ונעלם (יד ראשוןנה, 60,00 ק"מ) הוא חריג.

האם במקרה כזה כדאי לי להעדיף את הרכב מליסינג שיש לו רק 60,000 ק"מ בערך?

שאלה נוספת- כמה לפי דעתכם כדאי לי לדרוש כהנחה מחברת הליסינג?

פורסם
בינתים התעדכנתי שהאופציה של הבעלות הפרטית כבר לא רלוונטית (זה מה שקורה כשנעלמים למילואים).

השאלה היא כזו- עקבתי אחרי השוק של הקליאו בחודשיים האחרונים וממה שנראה רוב הרכבים הם כבר ביד שנייה או יותר והקילומטרז' הוא בד"כ 90,000+. המקרה של הרכב שמצאתי ונעלם (יד ראשוןנה, 60,00 ק"מ) הוא חריג.

האם במקרה כזה כדאי לי להעדיף את הרכב מליסינג שיש לו רק 60,000 ק"מ בערך?

שאלה נוספת- כמה לפי דעתכם כדאי לי לדרוש כהנחה מחברת הליסינג?

 

אני חיפשתי ק.ספורט, שהיא כידוע הרבה יותר נדירה. כבר ממש חשבתי לקנות מאלבר.

בסופו של דבר היא נמכרה יום לפני שהגעתי, התבאסתי, אבל מצאתי אחרי חודש אחת שמורה, ואפילו יש לי עוד אחת ( כבר לא צריך אבל... ).

 

מוסר השכל: אל תמהר, סבלנות, ותמצא אקזמפלר טוב!

רון

פורסם

השאלה היא האם אצליח למצוא "אקסמפלר" במצב טוב וקילומטרז' נמוך (די חשוב כי אני מתכוון לסוע הרבה מאוד, ומעדיף נקודת התחלה די נמוכה). ממעקב שלי רוב הרכבים מגיעים עם קילומטרז' של 90,000 ומעלה. האם מהכרותכם אצליח למצוא משהו טוב מכך?

פורסם
השאלה היא האם אצליח למצוא "אקסמפלר" במצב טוב וקילומטרז' נמוך (די חשוב כי אני מתכוון לסוע הרבה מאוד, ומעדיף נקודת התחלה די נמוכה). ממעקב שלי רוב הרכבים מגיעים עם קילומטרז' של 90,000 ומעלה. האם מהכרותכם אצליח למצוא משהו טוב מכך?

 

התשובה לשאלה שלך הוא כן

 

לא מדובר פה ברכב ספורט או ברכב נדיר, מדובר פה ברכב משפחתי, לא חסר זקנים/משפחות שקנו את הרכב הזה רק בשביל לסוע למכולת ...

אנחנו מכרנו את הקורולה הקודת שלנו לאחר 9 שנים על הכביש, שנת 94 יד ראשונה ו-80K ק"מ, לחבר שלי יש דייהטסו אפלאוז שנת 92 (לא סגור בדיוק על השנה) עם 48K ק"מ, לסבא וסבתא שלי יש קורולה שנת 93 שבקושי עברה 50K ק"מ (ואתה עובד מתייאש על רכב שבקושי 4 שנים על הכביש) ...

מה שאני מנסה להגיד לך שאתה טועה בגדול אם אתה חושב שלא תמצא קליאו שמורות טוב בשוק, יש הרבה מאוד כאלה, כל מה שצריך זה זמן, סבלנות ולפקוח 7 עיניים ...

אלעד רוזנקר, טלפון 0524626633.

ניתן להתקשר להתייעץ בכל הקשור ברכבי אספנות ואופל בפרט (בעיקר ישנים).

פורסם

אני מחפש לקנות רנו קליאו 1.4 ידני משנת 2000

אחרי מעקב של בערך חודשיים אחרי השוק עומדות בפני שתי אופציות כרגע:

1. רכב יד שנייה מפרטי עם בערך 75,000 ק"מ

2.רכב שהתשחרר רק עכשיו מליסינג (יד ראשונה) עם בערך 60,000 ק"מ. והנחה של 5% מהמחירון

בהנחה ששני הרכבים הם במצב טוב וזהה פחות או יותר (צריך עוד להעביר אותם בדיקה במכון כמובן) על איזה משניהם הייתם ממליצים?

כמובן שהייתי מעדיף רכב מפרטי, אבל כמעט כולם הם יד שנייה ומעלה? האם יד שנייה מפרטי עדיף על יד ראשונה מליסינג (בכל הנוגע לפוטנציאל למכור בעתיד)? האם לדעתכם יהיה אפשרי למצוא יד ראושנה מפרטי במצב טוב בפרק זמן סביר? (אני עוקב כבר חודשיים בערך ולא מצאתי)?

לבסוף- האם לדעתכם הנחה של 5% מחברת הליסינג (חברת השכרה גדולה) היא ריאלית או שכדאי להתעקש על הנחה גדולה יותר? מה נחשב ריאלי?

תודה על העזרה

פורסם

לא פחות מ- 10 אחוז. אחרת תפסיד כסף. יש לי רכב מליסינג והיום פשוט קשה למכור אותו גם ב- 20 אחוז מתחת למחירון. אז לא להתפשר.

×
×
  • תוכן חדש...