Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7012 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הודעה ראשונה שלי בפורום אז אהלן חבר'ה אני רז התרשמתי במשך חודש + מהפורום פה ולמדתי ממנו הרבה

קיצר אתמול שישי בלילה נכנסתי בעץ עם הדלתות פתוחות עם הג'אסטי 90 שלי קיצר הדלתות בצד של הנהג התעקמו לצד השני ואני רוצה למכור את האוטו אבל עכשיו אני צריך איזה פחח או מישו שיסדר לי אתזה כאילו לא נברא

יש לכם המלצה משו? (מקום זול בראשון) וכמה בערך יעלה?

ואם אפשר לסדר אולי לבד?

פורסם

לפי תאורך לא נראה שכדאי, כלכלית, לתקן את הנזק.

בכל זאת נסה אצל "מוסך גולי" שברח' שמוטקין 31 א.ת ישן (מזרח) ראשל"צ, טל' 03-9659395

או למרדכי 057-7761337 או לטל 057-5553030.

בהצלחה ובברכת חג שמח - רפי לין :-)

פורסם

תודה רבה רפי לין הצלת את חיי:-P

אני חשבתי כבר בכיוון פירוקיות להעיף את האוטו חשבתי כבר לקרוא קדיש עליו

אבל היום בבוקר נסעתי לגולי (ביקשתי מהמפקד לצאת מוגדם מהבסיס8) היום בשל בעיות אלו) נסענו אני וחבר מהבסיס אליו

פגשתי את גולי מדברים פה ושם אמר שמע זה ככה קרוב לטוטלוס :cry: אם עכשיו לא היית על מדים הייתי מעיף אותך מכאן

זה היה חתיכת נזק של הרבה כסף והוא עשה לי הנחה ענקיייייית בזכות שירותי בצה"ל

קניתי דלת מפירוקיה צמוד למוסך שלו 300 שקל דלת קדמית לג'אסטי אדומה והאחורית הוא תיקן לבד

וכבר התקשר אלי לבוא מחר לקחת אותה היא מוכנה

רציתי להגיד ולהשביח על מוסך גולי בשומטקין 31 באזה"ת ישן בראשון לציון

גולי המנהל איתו דיברתי בחור על הכיפאק בנאדם טוב הייתי מוסיף עוד ועוד אבל אין לכם זמן

תיקוני פחחות צבע וכאלה תלכו לגולי תגידו לו אם בא לכם 2 החיילים עם הג'אסטי שלחו אותי והוא יעשה לכם מחיר טוב

יום טוב שיהיה לכם אנשים

פורום מצוין זה

×
×
  • תוכן חדש...