Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6998 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

במחסן המרכזי של צ'מפיון בוודאי שניתן לקנות, אני קונה שם מידיי פעם. כמו כן נדמה לי שגם המוסכים המורשים מחוייבים למכור חלפים, אני לא בטוח.

 

בנוסף תוכל לפנות למוסך רון, הוא גם יכול למכור לך חלקים מקוריים או תחליפיים איכותיים.

פורסם

אני לא כל כך מהר הייתי רץ לקנות חלק מקורי.

השבוע אוטובוס כיסח לי עד היסוד מראת צד אורגינלית.

בחברה - 2300 ש"ח + מע"מ + עבודה

בחנות ברח' סלמה, מראה תחליפית = 440 שקל כולל מע"מ והרכבה וגם כולל חשבונית.

כמובן הרכבתי תחליפית.

אבל אילו היה מדובר בחלק משמעותי יותר לפעילות הרכב, הייתי הולך על אורגינלי.

האמור לעיל הינו לפי מיטב הבנתי ואו מנסיוני ואין הוא במקום יעוץ מבעלי מקצוע בתחומם.

פורסם

אני חושב שכדאי לקנות תמיד ממשווקי חלפים

הם בהרבה יותר זולים

 

את ההרכבה תעשה במוסך מורשה

המוסכים בתקופה זו כבר לא מתנגדים שהלקוח יקנה את המוצר והם ירכיבו

 

הכי חשוב לקנות את החלק המדוייק

פורסם

מוסכניקים בתקופה זו, בדיוק כבעבר, לא רוצים שתביא חלקים עצמך, אבל יש כאלו שמתפשרים כאשר אין מספיק עובדה במוסך באותו יום.

 

יש מוסכים מורשים שמוכרים ח"ח מקוריים לכל דיכפין ויש שלא. רצוי לברר זאת קודם.

פורסם

השאלה היא האם החלף הוא:

מקורי - עם סמל היצרן עליו.

OEM - חלף שמקורו מספק החלפים של היצרן - כלומר חלף שזהה בתכונותיו למקורי אך בלי סמל היצרן עליו. בד"כ החלק הזה יהיה זול יותר.

תחליפי - איכות החלק לא ידועה. יתכן שמדובר בחלק מעולה אך יתכן גם שמדובר בתחליף ירוד ממקור עלום שם.

 

לכן כשמדובר בחלפים שחיוניים לפעולתו התקינה של הרכב - יש להשתמש בחלפים ממקור ידוע בלבד. אני אגב לא מוכן שברכב יותקן שום חלק שאיננו מקורי או OEM.

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם

כבר 5 שנים אני קונה חלפים במרכזי בבני ברק או במוסך פליקס (שאצלם קצת יותר יקר - כנראה יש פערי תיווך),

ומטפל במוסך עליו אני סומך.

 

אין שום בעיה לקנות חלקים מהחברה.

 

איל.

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

×
×
  • תוכן חדש...