Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7006 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מכה נוספת לקבוצת סובארו, הנווט שישב לצידו של קריס אטקינסון משנת 2004 הודיע מיד אחרי ראלי פורטוגל שהוא פורש ממירוצי הראלי, ויקדיש יותר זמן עם משפחתו. וזה אומר שקבוצת סובארו תחפש נווט חדש, כך שלדעתי יהיה לקריס קשה מאוד להוות יריב שקול בהמשך עונת המירוצים הקרובה. אני מקווה מאוד שאני טועה.

 

המשך חג שמח לכולם, והמשיכו לנהוג בזהירות זלמן דגן

פורסם
דובי, יש משרה פתוחה בשבילך...

 

בשמחה .

 

אבל קצת רצינות .

בראלי פורטוגל הצוות של אטקינסון ומקניל "עף" מהדרך, פשוט עף, קשה להגדיר את זה אחרת לגלגול קשה ביותר שבזכות החוזק של הסובארו והקפדה על אמצעי הבטיחות יצא הצוות שלם.

תאונה כזו קשה, מניסיון אישי, גורמת להרבה מחשבות (והרבה כאבים...) ויכולה להוביל למספר מסקנות לכאן או לכאן.

אני מניח שהתאונה הזו היא לא ממש הסיבה לפרידה אבל בטח היתה עוד דבר שדחף לכך.

 

 

דובי

הבלוג שלי- כעת ב-באזר, בלוגים של ספורט .

פורסם

לא היתה שום טעות נווט בראלי פורטוגל, באותו קטע נפגעו המון מן המכוניות שחלקן גם ירדו מהמסלול

כולל סולברג

ברמות הנווט של WRC הכניסה לנעליים של נווט חדש יותר קלה מאשר אצל חובבים כמונו,אטקינסון יקבל בארגנטינה

כנראה הוראות טקטיות אבל רק אם הוא יחליט שהוא נוהג ON THE SAFE SIDE

למי שיסע לירדן השנה צפוייה חוויית חיים,כהכנה לWRC במרץ 2008 בירדן, נתקבלה בקשתם של קבוצת סיטרואן

להגיע במאי השנה (אליפות המזרח התיכון) ולנסות את הC4 ב SHAKE DOWN , לכן נוכל לצפות מעין גדי מזרחה

ולראות את לואב מנסה את המסלול.

לעומת זאת בצד הישראלי "עטור התיירים" :-(, נמשיך לבהות בבולענים, כשענני אבק יתמרו מהצד הירדני וקופת משרד התיירות הירדני

תתמלא במצלצלים .:-D

לא לשכוח מוצ"ש ערוץ 1 6 בערב

חג שמח

דני

מירוצי מכוניות

פורסם

אבוי אם זה קורה כך

תמיד היו ותמיד יהיו תאונות שיגרמו בעטיין של טעויות נווט או נהג

אין מצב כמעט של נדידה בין הכסאות, תבדוק לבד ותראה.

כמה פעמים התרסק קולין מקריי? ראית פעם שקריסט עזב אותו?

ד"א

מידיעה שקיבלתי גריסט לא יגיע לארץ אני צודק?

מירוצי מכוניות

פורסם

דובי דבריך נכונים, יש הרבה מקרים שכשהיתה תאונה בתחרות ראלי, הנווט החליט לא להמשיך בגלל כמה סיבות, והראשונה שבהן פחד,אין מה לעשות. הסיבה השניה היא חוסר בטחון בין הנווט והנהג , ואז מה שקורה הנווט מכניס את עצמו לנהיגה בטחונית ופחות סיכונים כדי להיות בטוח שהוא יסיים את המירוץ בשלום. אם אנו זוכרים? לפני שנה היתה לפטר תאונה קשה, ואחרי שלקחו את הנווט לבית חולים היתה שמועה שהוא סיים את תפקידו, ועד היום אני לא בטוח שהוא מתפקד 100 אחוז.

 

כל טוב והמשיכו לנהוג בזהירות זלמן דגן

פורסם
...

כמה פעמים התרסק קולין מקריי? ראית פעם שקריסט עזב אותו?

ד"א

מידיעה שקיבלתי גריסט לא יגיע לארץ אני צודק?

 

דני

ניקי גריסט עזב את קולין מקריי בסוף עונת 2001 לאחר התאונה הקשה בראלי בריטניה עם הפוקוס.

לעונת 2002 התייצב קולין עם דרק רינגר לצידו.

רק בראלי וולס 2005 עם סקודה, הם חזרו לחדש את הקשר בינהם וגם זה לאחר מו"מ ארוך.

 

אגב, כדאי שתבדוק את המקורות שלך , גריסט מגיע ב-31 למאי לארץ !!!

 

 

דובי

הבלוג שלי- כעת ב-באזר, בלוגים של ספורט .

פורסם

גלן מקניל שעזב את כריס אטקינסון לא המתין הרבה ומצא את הכסא הכי קרוב שיכול היה.

זוגתו לחיים , אמה גילמור, מתחרה באליפות ניו-זילנד בראלי כנהגת והוא ישב לצידה בעונת 2007-

 

http://www.rallysportmag.com.au/home/index.php?option=com_content&task=view&id=1232&Itemid=2

 

ועכשיו השמועות עוד יותר חזקות לגבי סיבות העזיבה שלו.

 

 

 

 

דובי

הבלוג שלי- כעת ב-באזר, בלוגים של ספורט .

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם

היום יצאה הודעה רשמית כי סטפן פריבו יהיה נהג המשנה של אטקינסון החל מראלי ארגנטינה.

הבלגי בילה 3 ימים בסרדיניה עם אטקינסון באימונים שונים והוחלט כי השידוך מוצלח.

 

אטקינסון אמר בסוף האימון -

"Of course there's still work to do, as Stephane gets used to my notes system, and my words and phrases, but it's good so far."

 

הנווט הבלגי כבר סייע לקבוצת סובארו בעבר כאשר ניווט לסטפן סאראזן .

 

 

דובי

הבלוג שלי- כעת ב-באזר, בלוגים של ספורט .

×
×
  • תוכן חדש...