Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7030 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מדובר בפיאט דובלו 2003 טורבו דיזל

לאחרונה יש בעיה במערכת ההילוכים. כשמכניסים לרוורס יש חריקה כאילו ההילוך לא נכנס טוב (זה רק לפעמים קורה, ואני לוחץ על הקלאץ עד הסוף)

לפעמים קשה להכניס לשלישי ולפעמים שמורידים משלישי לשני יש רעידה קלה באוטו.

 

איפה הבעיה? בגיר? במידה וכן, עם אני לא אטפל בזה עכשיו זה יגרום לעוד בעיות?

פורסם

תבדוק אם השטיח לא התקפל מתחת לדוושת הקלאץ'.

 

אם הקלאץ' מפריד נמוך מאוד כנס למוסך. בדובלו אין כיוון קלאץ' וכנראה שהמוט התעקם או שהקלאץ' תקול.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם
תבדוק אם השטיח לא התקפל מתחת לדוושת הקלאץ'.

 

אם הקלאץ' מפריד נמוך מאוד כנס למוסך. בדובלו אין כיוון קלאץ' וכנראה שהמוט התעקם או שהקלאץ' תקול.

 

הקלאץ אכן מפריד נמוך ועם איני טועה זה היה גם בהתחלה ככה.(לפני הבעיה)

מה המחיר בערך לתיקון?

פורסם

ההילוך של הרוורס אינו מכיל דיסק סינכרון , אחרי הלחיצה על הקלאץ' תמתין מספר שניות (כשהאוטו עומד ולא מדרדר / נוסע)לפני ההכנסה לרוורס ותראה אם זה פותר את הבעיה

 

גם כשאתה מעלה / מוריד הילוך , השהיה קטנה בניוטרל (שניה) בין ההילוכים יכולה לעזור

ערן בלגאן - נהג ליסינג מדופלם :roll:

פורסם

כל הבעיות שציינת ידועות כבעיות/תופעות של הגיר הנ"ל.

אל תתקן כי זאת זריקת כסף, 10-20K ק"מ לאחר השיפוץ היקר התופעה תחזור.

מנסיון עם 3 דובלו (שבכולן התופעה קיימת, חלקן ללא החמרה גם לאחר 350K ק"מ), תתחיל להתרגל להעביר לרוורס רק לאחר כ 2 שניות מהלחיצה על הקלאץ ולהוריד משלישי לשני בעדינות.

תהנה מהאוטו, סוס עבודה רציני ביותר.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

×
×
  • תוכן חדש...