Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7036 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם,

רציתי לשים פילטר אוויר פתוח ברכב שלי (מגאן קופה שנת 00 ), ומחיפוש מורחב על החברות, הבנתי שהן המומלצות והטובות בעניין.

 

אשמח לקבל חוות דעת על החברות, על סוגי הפילטרים, ויתרונות וחסרונות של כל חברה (וגם אם אפשר השוואות בין החברות)

 

כגון :

אמינות

תפוקה

עלויות

 

אפשר לומר שאני מוכן להשקיע עד 400-450 שקל לפילטר חדש.

יישב על רכב : רנו מגאן קופה שנת 2000 מנוע 1600 אם זה משנה משהו.

בנוסף, רציתי שתמליצו לי על מקום שממנו אוכל לקנות את הפילטר במחירים טובים, רצוי באיזור הדרום .

כי פשוט אין לי מושג למי לפנות.

 

תודה רבה, דרור.

Hu: Alpine 9855R Comp: Morel Hybrid Ovation 6 Amp: Kicker 06ZX650.4 Subwoffer: Hertz ES 300

Black Renault Megane Coupe 1.6 16v

פורסם

לרכב כמו שלך (ובכלל) מומלץ פילטר INBOX

יעני פילטר פתוח בתוך בית הפילטר המקורי

K&N נחשב ליצרן הטוב בעולם בנושא זה

לגבי סימוטה אין לי מושג

מחירים - מה שציינת יכלול גם קיט ניקוי שיספיק לכמה ניקויים טובים

אפשר להזמין מEABY, אפשר בהיבואנים בארץ, או הסדנאות המחזיקות את המוצרים (E&A, פיט-סטופ, ספוילד ואחרות)

 

ליאור

Keep The Rubber Side Down ...And...Pedal To The Metal

"מוות לשיעמום"

פורסם

היי ליאור, אני מודה לך על התגובה .

 

מאיזו סיבה מומלץ לרכב שלי פילטר InBox ?

מה ההבדל בין פילטר רגיל לבין InBox ?

 

ואני שמח שהמחירים שציינתי באמת מתאימים,

לגביי הסדנאות שנתת לי, אפשר לקבל את האתרים שלהם?

אני מכיר רק את Pit-Stop.

 

תודה , דרור.

Hu: Alpine 9855R Comp: Morel Hybrid Ovation 6 Amp: Kicker 06ZX650.4 Subwoffer: Hertz ES 300

Black Renault Megane Coupe 1.6 16v

פורסם

אתה יכול לקנות פילטר פתוח ולעשות צנרות ככה שהפילטר לא יהיה קרוב למקור חום..

אם אין לך כוונה לשנות מיקום של הפילטר תשאיר את הפילטר המקורי שלך..

 
 

 

 
 
פורסם

תמיר , אני מעט חולק עליך.

לפותח השירשור, כמו לכל אחד, יש 3 אופציות שונות

 

1. להישאר עם הפילטר המקורי, כמובן לשים פילטר של החברה (בד"כ מכותנה) ולא תחליפי מנייר, לשלם על פילטר כל טיפול.

 

2. לשים פילטר פתוח, בצורה של המקורי, בבית הפילטר המקורי, ליהנות מפילטר פתוח ואיכותי יותר, ומחיסכון כספי עקב השימוש החוזר לאחר הניקוי, וכן מאספקת אוויר טרי וקר מקידמת הרכב עקב שימוש בתעלות האוויר המקוריות של היצרן.

 

3. לשים פילטר פתוח "אמיתי" פילטר, בצורת קונוס + צנרת, הממוקם או בתא המנוע או בחלקו הקדמי הנמוך של המנוע, רוב ההתקנות שאני ראיתי, נראות זוועה, לוקחות אוויר חם מלייד הרדיאטור, או מתא המנוע, אם מותקן נמוך, הפילטר יכול לשאוב טינופת ואפילו מיים משלוליות ולהזיק בצורה אנושה למנוע, לפעמים הפילטרים יפים וצבעוניים, אבל של יצרן עלום שם שהאיכות לגביו לא הוכחה, יוצאים מן הכלל הם שוב, K&N, שנותנים פילטר + צנרת מותאמים פר רכב, לפעמים בתוספת קיר אוויר לתיעול אוויר טוב יותר, מפרסמים נתוני הספק !!! אבל המחיר בהתאם, 200-400 דולר לקיט !!! לדעתי, ברכב סטנדרטי +, בזבוז כסף.

 

שוב, אני הייתי הולך (והלכתי אצלי) על אופציה 2, פילטר REPLACEMENT איכותי

 

ליאור

Keep The Rubber Side Down ...And...Pedal To The Metal

"מוות לשיעמום"

פורסם

תודה רבה ליאור, בהחלט הבהרת לי את העיניינים .

 

אני מעדיף כמה שיותר איכותי, לא משנה לי המראה כל עוד זה מתחת למכסה מנוע.

אם אתה אומר ש-InBox יותר איכותי, ומה לגביי הספקים? האם יש הבדל בין פילטר בצורת כונס, מאשר InBox בהספקים ?

 

ואיזה חברה הכי טובה ל-InBox ? אין לי בעיה להשקיע 400 שקל לפילטר פתוח + ערכת ניקוי.

 

תודה רבה ליאור.

Hu: Alpine 9855R Comp: Morel Hybrid Ovation 6 Amp: Kicker 06ZX650.4 Subwoffer: Hertz ES 300

Black Renault Megane Coupe 1.6 16v

פורסם

4Runner

אם תשים לב...התקנת פילטר פתוח ממש במיקום הנוכחי תוריד מהביצועי מנוע.. הפילטר פשוט צמוד למנוע וזה אומר שהוא ישאב אוויר מאוד חם.. זה לא כמו רכב טורבו שהאוויר עובר דרך קולר ומתקרר..

 

הייתי ממליץ קיט לרכב ספציפית או פילטר כותנה inbox (ורק בגלל העלות הכספית לטווח ארוך)

 
 

 

 
 
פורסם

אם התכוונת לסעיף 2 שלי, אז האוויר שהפילטר נושם הוא קר, מחזית הרכב

 

אין לי מושג מה זה "הפילטר פשוט צמוד למנוע" אין חיה כזו, וגם אם התכוונת לסעיף 3 שלי, וברכב עם אינטרקולר, אם האוויר שהפילטר נושם חם, תהיה ירידת ביצועים.

 

דרך אגב, אם התכוונת לרכב שלי, יש לי פילטר INBOX פתוח (K&N), יש לי טורבו ויש לי אינטרקולר ....

Keep The Rubber Side Down ...And...Pedal To The Metal

"מוות לשיעמום"

פורסם

אתה לא הבנת אותי..

אם תסתכל התמונה הראשונה שהוא הביא אתה תראה שהקופסא של הפילטר אצלו צמודה למנוע..

עכשיו אם הוא ירצה לשים פילטר אוויר פתוח הוא כנראה ימוקם איפה שקופסא ממוקמת..

 

אז מה שאני ממליץ זה לעשות צנרת עד הפנס הימיני ולמקם את הפילטר אוויר פתוח שם.

 

וכשכתבתי "פילטר כותנה inbox (ורק בגלל העלות הכספית לטווח ארוך)"

התכוונתי בידיוק לסעיף 2 שאתה כתבת.. :)

 
 

 

 
 
פורסם

רק ערכת הניקוי עולה כ- 200 ש"ח.

 

הפילטר עצמו עולה בארץ הקודש בין 350 ועד ל 600 ש"ח (ויותר), תלוי בגודל ובמותג וכו'.

[FONT=Comic Sans MS][COLOR=green][B][COLOR=#696969]ACTION speaks LOUDER than WORDS[/COLOR][/B][/COLOR][/FONT] [FONT=Comic Sans MS][COLOR=green][B]K[/B]eep [B]m[/B]e [B]c[/B]aged [B]a[/B]nd [B]f[/B]ree [B]t[/B]he [B]b[/B]east[/COLOR][/FONT] [COLOR=#f1f6f8][FONT=Verdana][COLOR=#000000][B]Jin Ba Ii Tai [/B]-[FONT=Book Antiqua] [URL="http://www.youtube.com/watch?v=cVarDBb199M&feature=player_embedded"]Fast[/URL] in, [URL="http://www.youtube.com/watch?v=CyDykQWck74&ob=av3e"]Drift[/URL] out[/FONT][/COLOR][/FONT][/COLOR]

פורסם

מבדיקה שלי לגבי פילטר אינבוקס של K&N עם היבואן בארץ, "ג'יפלנד" העלות היא 550 ש"ח לא כולל מע"מ , בנוסף אתה צריך לבדוק את הדגם הספציפי והם מביאים מכולה כל חודש..

[email protected] זה המייל של איש הקשר, אתה מוזמן לנסות.

הפשרה של היום היא הנורמה של מחר

פורסם

שאלה לגבי הפילטר inbox , למה להחליף את הפילטר המקורי לפילטר פתוח ? מה היתרון בזה ?

יש לי אופל קורסה 1.2מאוד ישנה 84 ואני מוכן לעשות עליה ניסויים, אבל לא רוצה לקנות סתם,

BMW M3 לבעלי לב חזק !!!

Everybody makes mistakes, that’s why they put erasers on pencils!!

פורסם

היבואן ג'יפלנד זה ב.ינוביץ, שיושב בתחנה המרכזית הישנה, יש לו שם חברה שונה ליבוא.

 

מחיר פילטר K&N INBOX אמור להיות כ 40$ ושמעתי שבארץ ניתן להשיגו ב 250-300

 

מחיר ערכת ניקוי, 11$ !!! תעשו את החשבון לבד, אני כבר הבאתי 4 ערכות כאלו מ EBAY (מקוריות של K&N)

Keep The Rubber Side Down ...And...Pedal To The Metal

"מוות לשיעמום"

פורסם

מר בנאי, האם גם לך קורה שבערכת הניקוי ספריי הניקוי נגמר הרבה יותר מהר מספריי השמן ?

אני מנקה את הפילטר פעם בחצי שנה, ועכשיו כבר כמעט נגמר לי ספריי הניקוי, ולעומת זאת ספריי השמן נשאר בוא עוד הרבה.

 

יש לך ערכה למכירה כרגע ?

DS 7 CROSSBACK 2019

RENAULTSPORT CLIO 203 2010

 

×
×
  • תוכן חדש...