Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

דוד טיטניום


שימו לב! השרשור הזה בן 6256 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

אני יודע שאינקונל היא "סגסוגת על" או איך שלא תרצה לקרוא לזה.

אבל יש קצת הבדל בין להבי טורבינה לאגזוזים.

לא משנה, הבנתי את הכוונה אבל יש כאלו שלא - ויכולים להבין שנירוסטה זה לא מספיק להם לרכב, מה שלא נכון.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

למה שלא יבינו?

כתשובה לשאלה למי זה כדאי כתבתי בפירוש -

כדאי רק למי שבונה מכונית מירוץ עם מנוע מוגדש או מכונית מירוץ אטמוספרית בתקציב גבוה
לאור העובדה שלדעתי אף אחד מבין גולשי הפורום לא בונה מכונית אינדי למשל, זה לא כדאי.

 

מוטי

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

:lol:

כאב תחת רציני

מוטי

 

יש לך משהו לספר לנו? אני רואה אותך חוזר על השורה הזו יותר מדי פעמים לאחרונה

הפרוייקט הקטן(גדול) שלי למכירה, מכונית מרוץ ישראלית(לחצו כאן)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 6256 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...