Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מודל 94' עם 50K ק"מ - זיוף קילומטרז'?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7087 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

איילה,

 

לא בטוח שכדאי לוותר על הרכב. הבחירה שלך צריכה להתבסס על מצבו ועל כמה דורשים עליו הבעלים. קחי את הרכב למקום אמין שאת סומכת עליו ותראי מה יהיו התוצאות. באופן כללי יש מצב שאכן הנסועה אכן נמוכה כפי שתארת. ברשותי סוזוקי סוויפט שנת 95 שרכשתי אותה עם 71,000 ק"מ. במקרה שלי היה תיעוד מלא של כל הטיפולים במוסך ואכן הם תאמו את הקילומטרז' הנמוך, אפילו שהרכב שלי היה יד 3! פשוט כל הידייים מיעטו לנסוע ברכב (אדם מבוגר ונהג אוטובוס עשו עליו 30,000 ק"מ) את השאר עשתה בחורה שקצת קילקלה קוסמטית את הרכב.... אבל מכנית האוטו מצויין ושמור פנימית. ניתקלתי כבר בסוויפט של זקנה בת 80 שנת 93! עם 60,000 ק"מ. הרכב היה מדהים לגילו, אבל רצו איזה 5000 מעל המחירון. נראה שהסוויפטים היו חביבים על גיל הזהב....

 

שיהיה בהצלחה....

פיאט 124 - רק החלודה יכלה על האוטו הזה...

פורסם

אני מסכים שכדי לדעת מה מצבו האמיתי של הרכב אין כמו לחפש סימני בלאי, אבל אם אני אוכל לתת את הרכב שלי לדוגמה בן 10 עם קילומטראז' נושק ל 200,000 אז:

מושבים שלמים לגמריי בלי קרעים, שקעים ונקיים מאוד.

שק ידית הילוכים + ידית הילוכים חדשים לגמריי.

דוושות שלמות ולא שחוקות בכלל.

הגה שלם, לא אכול ולא דהוי.

דש בורד שלם, נקי, מבריק וללא שום סימן דהייה.

 

אין שום דרך לדעת מה הרכב הזה עבר. אם הרכב שמור ומטופל יהיה קשה לדעת מה "הקילומטראז האמיתי". מצד שני אם הרכב שמור ומטופל זה נראה כמו קנייה בטוחה.

 

איתמר.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

פורסם

את הג'סטי שלי מכרתי עם 67K ק"מ (להערכתי לפחות סיבוב שני, לפי מצב הבולמים וכל מה שיכול לגלות על הנסועה של הרכב).

לדודה שלי יש סוויפט שנת 2000 או 2001 מהשכרה, האוטו בקושי עשה 70K ק"מ מול הפוקוס של ההורים שלי שנת 2004 מליסינג שנסעה כבר 75K ק"מ, לא מאמינים לזה ? חבל, כי האוטו אצלה משנת 2002, והיא נוסעת פחות מ4K ק"מ בשנה (רק בעיר)

לסבא שלי יש קיא פרייד שנת 2001 מהשכרה, האוטו נסע 73K ק"מ וקנינו אותו עם 55K לפני 3 שנים בערך, שוב, אדם מבוגר שנוסע לרוב בתוך העיר.

את הבמוו שלי מכרתי עם 167K בשעון, הלוח שעונים הקודם הראה 232K, לכו תדעו מה הלוח המקורי הראה או כמה הרכב נסע.

מה אני רוצה להגיד כאן ? הסוויפט של דודה שלי במצב מעולה, הקיא של סבא שלי במצב רע, הבמוו שהייתה לי הייתה במצב סביר, הפורד של ההורים שלי במצב מצויין.

שורה תחתונה ? הק"מ זה סתם דבר, יותר חשוב זה אם האוטו היה בטיפול פעם בשנה (בהנחה ונסע רק 4K ק"מ כל שנה) או כל 10K ק"מ, ומה מצבו הכללי של הרכב, את כל זה יש לשכלל בהתאם למחיר הנדרש בעבור הרכב, ולעשות את ההחלטה.

 

בהצלחה.

אור מעבר לדלת, שירותי פריצה לבית ולרכב 24/7

פורסם

את לא צריכה לוותר בגלל שאין רישמומים מהמוסך, זה רכב שכבר לא משנה אם עשה 150 או 50.

קחי אותו למוסך שיעשו סדיקת קומפרסיה ובדיקה מכאנית כללית, ישפכו מעט אור על מצבו, תדעי ותשקלי את ההחלטות שלך אחר כך, כמו כן תמיד תוכלי לשעות ישור קו טיפול10 אלף כולל החלפת מים ברדיאטור ובדיקת בלמים, זה רכב אמין ומצויין בתור רכב ראשון.

הלוגו של רוב מכוניות העל הוא חיית בר. יגואר, למבורגיני, פרארי, רק פג'ו האגדית יש לה אריה, בגלל זה פג'ו בעייני היא מכונית על.

×
×
  • תוכן חדש...