Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6184 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

רשיוני נשלל ל 4 חודשים.

הפקדתי את הרשיון בבית-המשפט.

איך אני אמור לקבל את הרשיון חזרה?

 

נאמר לי שבגלל שאני נהג חדש אני אצטרך לעשות טסט+תיאוריה שוב, האם זה נכון ומתי ואני אתבקש לעשות את זה? האם אני לא אקבל את הרשיון בלי זה?

ENSURE YOUR BRAIN IS WORKING BEFORE PUT YOUR MOUTH INTO A GEAR

-------------------------------------------------------

מקסים.

פורסם
רשיוני נשלל ל 4 חודשים.

הפקדתי את הרשיון בבית-המשפט.

איך אני אמור לקבל את הרשיון חזרה?

 

נאמר לי שבגלל שאני נהג חדש אני אצטרך לעשות טסט+תיאוריה שוב, האם זה נכון ומתי ואני אתבקש לעשות את זה? האם אני לא אקבל את הרשיון בלי זה?

 

אם אפשר לשאול, על מה הוא נשלל לך ל 4 חודשים?!

Back to the original - NC again.

פורסם
רשיוני נשלל ל 4 חודשים.

הפקדתי את הרשיון בבית-המשפט.

איך אני אמור לקבל את הרשיון חזרה?

 

נאמר לי שבגלל שאני נהג חדש אני אצטרך לעשות טסט+תיאוריה שוב, האם זה נכון ומתי ואני אתבקש לעשות את זה? האם אני לא אקבל את הרשיון בלי זה?

 

אם אפשר לשאול, על מה הוא נשלל לך ל 4 חודשים?!

 

 

ספור ארוך .... אין לי כח לספר הכל שוב.

מישהו נשען לי על המכסה מנוע ורכן עליו עם הגוף.

איזה שוטר מדורניק מפגר חשב שניסיתי לדרוס אותו והביא לי זמיון למשפט על "נהיגה בקלות ראש".

הלכתי למשפט עם עו"ד אשר ארבל המהולל שראיתי עד כמה הוא אידיוט! רק דחה לי את המשפט, לא עשה כלום והביא לי עצות טיפשיות ביותר כמו למשל אמר לי לא להביא עדים.

אם הרשיון של מישהו חשוב לו - לא לפנות לעו"ד ארבל!!!!!

בקיצור השופט המטומטם הזה גזר עליי 4 חודשים! רק העו"ד הזה יודע איך! אנשים דורסים ולא מקבלים עונש כזה.

אההה... ושכחתי שיש עוד 3 חודשים על תנאי למשך שנתיים.

 

למישהו יש תשובה לשאלתי?

ENSURE YOUR BRAIN IS WORKING BEFORE PUT YOUR MOUTH INTO A GEAR

-------------------------------------------------------

מקסים.

פורסם

הרשיון שהפקדת בבית המשפט נשאר בתוך התיק ולא מוחזר אליך. בסיום השלילה אתה צריך לגשת עם המסמך החתום ע"י בית המשפט (=פסק דין) למשרד הרישוי ושם מונפק לך רשיון חדש בעלות סמלית.

ספציפית לגבי המקרה שלך (נהג חדש, תאוריה+טסט וכו') - אינני יודע.

פורסם
הרשיון שהפקדת בבית המשפט נשאר בתוך התיק ולא מוחזר אליך. בסיום השלילה אתה צריך לגשת עם המסמך החתום ע"י בית המשפט (=פסק דין) למשרד הרישוי ושם מונפק לך רשיון חדש בעלות סמלית.

ספציפית לגבי המקרה שלך (נהג חדש, תאוריה+טסט וכו') - אינני יודע.

 

אני יכול פשוט ביום שנגמרת השלילה להתקשר ולבקש שישלחו לי בדואר רשיון חדש?

אם כבר יהיה לי חדש, יש אפשרות להחליף תמונה, אם כן, איך עושים את זה?

ENSURE YOUR BRAIN IS WORKING BEFORE PUT YOUR MOUTH INTO A GEAR

-------------------------------------------------------

מקסים.

פורסם
מקסים ידידי,צר לי לבשר לך,אך מה שאמרת נכון,אתה באמת תצטרך לעבור תאוריה וטסט מחודשים על מנת לקבל חזרה את הרשיון.

 

זה אני צריך לעשות בסוף השלילה?

מותר לי לעשות את זה לפני סוף השלילה?

מותר לי להוציא רשיון לאופנוע נגיד בזמן השלילה?

מישהו אמר לי שאני יצטרך לעשות את זה שוב כשאני אצטרך לחדש את הרשיון(בסוף השנתיים), האם זה נכון או שאני אצטרך בסוף ה 4 חודשי שלילה?

ENSURE YOUR BRAIN IS WORKING BEFORE PUT YOUR MOUTH INTO A GEAR

-------------------------------------------------------

מקסים.

פורסם
מקסים ידידי,צר לי לבשר לך,אך מה שאמרת נכון,אתה באמת תצטרך לעבור תאוריה וטסט מחודשים על מנת לקבל חזרה את הרשיון.

 

זה אני צריך לעשות בסוף השלילה?

מותר לי לעשות את זה לפני סוף השלילה?

מותר לי להוציא רשיון לאופנוע נגיד בזמן השלילה?

מישהו אמר לי שאני יצטרך לעשות את זה שוב כשאני אצטרך לחדש את הרשיון(בסוף השנתיים), האם זה נכון או שאני אצטרך בסוף ה 4 חודשי שלילה?

 

אסור לך להוציא רשיון על אופנוע בזמן השלילה כי השלילה תקפה גם על רשיון לאופנוע

  • 5 שנים מאוחר יותר...
פורסם

"עבירה שבית המשפט גזר על מי שעבר אותה, פסילה בפועל מהחזיק רשיון נהיגה לתקופה של 3 חודשים או יותר."





מצריכה מהנהג לעבור טסט ותיאוריה מחדש.



ככה כתוב בנהלים : http://www.mot.gov.il/wps/pdf/RISHUI/NOHAL/HoratNohal062007.pdf



בהצלחה ותינהגו בזהירות.



450 הרוגים בשנה ואלפי פצועים זו מלחמה - חבל.



עו"ד דורון תמיר

http://law.tamir.co.il

אין לראות באמור לעיל עיצה משפטית.

×
×
  • תוכן חדש...