Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8355 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יש לי ברדיאטור מי ברז רגילים. קניתי מים ירוקים מיוחדים ואני רוצה להחליף את מי הברז במים הירוקים, איך אני מרוקן את הרדיאטור ?

פורסם
יש לי ברדיאטור מי ברז רגילים. קניתי מים ירוקים מיוחדים ואני רוצה להחליף את מי הברז במים הירוקים, איך אני מרוקן את הרדיאטור ?

אתה ניגש לרדיאטור ומרוקן. מלמטה.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ואם תרצה תשובה הגיונית, לך לפה: http://www.carsforum.co.il/phpBB2/viewtopic.php?t=15774

"הדבר זר לרוחנו. המשיכה לתיירות לארצנו היא בכותל המערבי, בקברי אבותינו, במערת המכפלה ובקבר רחל. לא מסלול מירוצים!"

-1970, ח"כ מנחם פורוש אל שר התיירות, בנוגע לקיום גרנד פרי ישראלי ראשון.

פורסם

נוזל קרור נאגר בשלושה מקומות

רדיאטור

בלוק מנוע

מטריצת חימום

אם מרוקנים - צריך לרוקן את כולם( הטרמוסטט מונע מעבר חפשי בינהם)

לא פחות חשוב- בעת המילוי צריך לפתוח ברזי ניקוז לאויר..אחרת ישאר אויר במערכת

שבהחלט יתרום להתחממות יתר יצירת קיטור.....

:evil:

:evil:וולו הנאה אחורית 6 צילינדר 164 960 .
פורסם

טוב נו , אני אנצל את ההזדמנות.....

אני גם צריך להחליף נוזל קירור

יש למישהו המלצות? (Rallye Mk2)

טיפים כדי לא לעשות טעויות בריקון הרדיאטור? טיפים איך לשטוף טוב טוב את הכל? שלא ישאר ליכלוך וכדומה? (המים ששמו הבעלים הקודמים ממש על הפנים, כמו בוץ! :shock: )

פורסם

אני אתעלק על הת'רד עוד קצת...

 

אבא שלי הפתיע אותי ובלי להתייעץ איתי, הוא הביא לי נוזל קירור (תמונה מצורפת)

מישהו מכיר? אני ממש לא חושב להשתמש בזה, זה מן תרכיז ששמים ומוסיפים מים רגילים.

אני חושב להידבק להוראות יצרן, אך בכל זאת, מישהו שמע על המוצר?

פורסם

זה לא מתאים למנועי TU.

 

המים מהברז עלולים לפתח קורוזייה בבלוק.

 

תשתמש במים ירוקים.

"הדבר זר לרוחנו. המשיכה לתיירות לארצנו היא בכותל המערבי, בקברי אבותינו, במערת המכפלה ובקבר רחל. לא מסלול מירוצים!"

-1970, ח"כ מנחם פורוש אל שר התיירות, בנוגע לקיום גרנד פרי ישראלי ראשון.

פורסם

מים ירוקים זה שם כללי לסוג מסוים של נוזל קירור עם אי אילו תוספים שונים ומשונים.

 

בד"כ תוספי אנטי פריז להעלאת נקודת הרתיחה והורדת נקודת הקפיאה, נוגדי קורוזייה ונוגדי אבנית (מטעמים מובנים).

 

עדיף להשתמש במים ירוקים לפי המלצת היצרן, אצלך זה PROCOR.

"הדבר זר לרוחנו. המשיכה לתיירות לארצנו היא בכותל המערבי, בקברי אבותינו, במערת המכפלה ובקבר רחל. לא מסלול מירוצים!"

-1970, ח"כ מנחם פורוש אל שר התיירות, בנוגע לקיום גרנד פרי ישראלי ראשון.

פורסם

ואם החלטת למרות ההמלצות להשתמש בתרכיז הזה - אל תערבב אותו עם מי ברז אלא עם מים מזוקקים או לפחות מסוננים.

פורסם

אם אין לך פקק ריקון, אתה יכול פשוט לפרק את הבנד של הצינור התחתון ולשלוף אותו.

קח בחשבון שאם הצינור יבש ועתיק הוא עלול להסדק לך, ושאם זה קורה אז שווה לך להחליף אותו בכל מקרה.

פורסם

אין ספק שאני יחזיר את זה ויביא את ה -Procor הזה...

אני מעדיף ללכת על בטוח, מישהו פה משתמש ב Procor? בעלי הראלי?

 

איזה סוג זה אגב? למישהו יש את השם המלא? תמונה של זה או משהו? שאני יידע במדויק מה לקנות? אני לא רוצה להשאיר את המצב ככה יותר מידי זמן, זה גם ככה מעל ומעבר.

תודה.

פורסם
אין ספק שאני יחזיר את זה ויביא את ה -Procor הזה...

אני מעדיף ללכת על בטוח, מישהו פה משתמש ב Procor? בעלי הראלי?

 

איזה סוג זה אגב? למישהו יש את השם המלא? תמונה של זה או משהו? שאני יידע במדויק מה לקנות? אני לא רוצה להשאיר את המצב ככה יותר מידי זמן, זה גם ככה מעל ומעבר.

תודה.

 

procor 3000 - תמצא אותו בכל מוסך מורשה,ג'אן ח"ח או מחסן החלפים של לובינסקי

שים לב שהנוזל מוכן לשימוש ואין צורה במהילתו במים מכל סוג שהוא.

http://www.motorica.net - מוטוריקה.נט

פורסם
אם אין לך פקק ריקון, אתה יכול פשוט לפרק את הבנד של הצינור התחתון ולשלוף אותו.

קח בחשבון שאם הצינור יבש ועתיק הוא עלול להסדק לך, ושאם זה קורה אז שווה לך להחליף אותו בכל מקרה.

 

אני יודע על מה אתה מדבר, אבל זה ממש בלתי אפשרי להגיע לצינור מלמעלה...

יש דרך אחרת ?

×
×
  • תוכן חדש...