Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7124 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי רון,

 

תלוי ברמת הגימור של הרכב, אצלי לא היה קיים מפשיר אדים במראה וזה בטוח.

יום בהיר אחד, בנסיעה בכביש מהיר במהירות של 99 קמ"ש פגעה יונה בחלק החיצוני של המראה ופירקה לי את מכלול המראה ואני ניסיתי לתקן את המראה בעצמי ולא היה שום קונקטור למפשיר אדים.

אולי אני מפספס משהו ?

איזה כייף לי :)

  • תגובות 33
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

שלום,יש למישהו מושג למה כפתור הצירקולציה בגולף MK4 לא פועל כשהמזגן לא דולק?

 

והאם אפשר לחסום את כניסת אוויר מבחוץ איכשהו?

תודה.

Geschmacksmusterschutz

Golf MK3 TDI 😊 // Jetta mk5 TDI 🤮 // E91 Touring 318D 🤩

 

פאפואס בלאט...

פורסם

האם יש לך מזגן עם בקרת אקלים או רגיל ?

מה זאת אומרת הכפתור לא עובד ?

כאשר המזגן עובד אין שום בעיה להפעיל צירקולציה פנימית, ייתכן שבורר כיוון זרימת אוויר נמצא על מצב הפשרת אדים בחלון הקידמי ולכן הכפתור של הצירקולציה קופץ החוצה באופן אוטומטי (ככה זה בתיכנון).

 

ראה קובץ מצורף.

untitled.JPG

איזה כייף לי :)

פורסם

קלימטרוניק כמובן,שכחתי לציין.לא מכאטרוניק.

Geschmacksmusterschutz

Golf MK3 TDI 😊 // Jetta mk5 TDI 🤮 // E91 Touring 318D 🤩

 

פאפואס בלאט...

פורסם

מרק לא כל מה שפולסווגן עושים הוא נכון.

לצערי ככל שאני נתקל בעוד חלקים, אני מגיע למסקנה שהגרמנים מאד חלשים במערכות אלקטרוניות או משולבות אלקטרוניקה. הרבה תקלות והנדסה גרועה.

 

אגב הסלידה שלי היא לא רק מקלימטרוניק אלא מהרבה מערכות אלקטרוניות מיותרות. הרי חייבים לחדש אז דוחפים עוד ועוד ועוד אלקטרוניקה איפה שלא צריך. אל תשכח שאני אומר את זה מנקודת מבט של אחד שמתכנן מערכות כאלה ולכן זה כואב לי אפילו יותר.

 

עשיתם הזרקה ממוחשבת- כל הכבוד. כבר אין צורך במיומנות כדי להתניע את הרכב, יום קר לא מזיז לו, נצילות מנוע עלתה, זיהום אוויר ירד ועוד הרבה יתרונות- מה טוב.

עשיתם ABS, כל הכבוד. חשוב, תורם, בטיחותי, אמין יחסית.

עשיתם כריות אוויר, כל הכבוד. בטיחות עולה בשיעור ניכר.

עשיתם חלון חשמלי אוטומטי, ניחא.

עשיתם בקרת שיוט, ניחא.

עשיתם ESP, כל הכבוד.

וישנן דוגמאות נוספות של המצאות טובות.

 

אבל כאן מתחילות ההמצאות הגרועות של להכניס אלקטרוניקה מיותרת ובקרה ממוחשבת לכל חור שלא צריך אותן.

אז נכון, יותר יפה לראות את הטמפ' בשעון דגיטלי, יותר מגניב שהמהירויות משתנות לבד, אבל בשורה התחתונה הכל חארטה. לא ראיתי שהבקרת אקלים בלנצ'יה תמה שנהגתי בה לתקופה מסויימת תורמת לי משהו אל מול הבורור הסיבובי שמזיז תריס במטריצה, לא ראיתי שבזה שאני קובע את מהירות המאוורר משהו פחות טוב מזה שהמחשב ישחק לי במהירות.

 

ביום שיהיה לי באוטו מדחס שאני יכול לשנות את הספיקה שלו תוך כדי נסיעה אוליי יהיה בזה יתרון כלשהו.

 

כמו הקלימטרוניק שאר מערכות מחורטטות שכל תכליתן- מכירות ועוד דברים שמתקלקלים ועולים הרבה.

פורסם

מערכות בקרת אקלים תורמות לנוחות ובטיחות הנוסעים וחוסכת התעסקות מיותרת בכוון הטמפ' הרצויה ומהירות המאוורר, שמסיטות את תשומת הלב הנהג מהכביש.

 

וזה רצוי וכדאי.

פורסם

אז אני אתכנן רדיו שיחליף תחנות וישחק בווליום לבד כדי לא להסיט את תשומת לב הנהג בזמן הנהיגה, אז אני אמכור אותו כאביזר בטיחותי ואתעשר.

 

אחרי זה אני אמציא זיהוי קולי למספרים כדי שהנהג לא יצטרך להתעסק בהקשת מספרים בטלפון הסלולרי, אופפפס, מוטורלה כבר המציאה את זה בספיריט, רק שזה לא תמיד עובד במכה ראשונה ואז זה דורש ממך יותר תשומת לב.

 

הכל ברוח טובה :-)

פורסם

ובכן אחרת את המועד.

בקרת עוצמת שמע לפי מהירות הרכב כבר קיימת מזמן, ותכנות רדיו שמסונכרנות לפי הנהג על-פי זיהוי המפתח או השלט שפתח את הרכב.

כמו גם מערכת טלפון סלולרי BT מסונכן לרכב בעלת זיהוי קול - מקורי לחלוטין ועובד ללא דופי.

 

והכל באמת כדי לאפשר לנהג להיות מרוכז יותר בנהיגה.

פורסם
והכל באמת כדי לאפשר לנהג להיות מרוכז יותר בנהיגה.

 

ואני אמור בולשיט! אבל חכמים מאיתנו אמרו- "איש איש באמונתו יחיה"


×
×
  • תוכן חדש...