Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7126 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

כסא הסובארו שלי עשה לי צרות מרגע הקניה- הרגשתי שאין תמיכה לגב , ואכן היו כאבי גב, והמושב נתן תחושה של שקיעה.

פניתי לרפד, והוא נתן לי הערכת מחיר של ריפוד מחדש -300 ש"ח. כתרופה זמנית הוסיף לי ריפוד במסעד הכסא, וקצת ריפוד במושב עצמו. אבל, הגב שלי אמר לי- זה עדיין לא זה.

החלטתי לבדוק לבד.

הוצאתי את הכסא מהרכב- קל מאוד 4 ברגי 14 -והכסא בחוץ

הכנסתי אותו לחדר העבודה.

התחלתי לפרק את הריפוד- קל מאוד- הריפוד תפוס במסילות פלסטיק ובעדינות פתחתי אותם.

ואז הבנתי הכל.

1.הכסא בסובארו בנוי כמו אסלה. כן באמת- מסגרת מתכת , ומספר קפיצים. כשהקפיצים מתעייפים יש שקיעה וירידה בקשיחות , ולכן הגב כואב ואתה מרגיש שאתה יושב נמוך מדי.

 

2.בגב הקפיצים הם מהסוג שיש במיטות צבאיות UUUUUUUUUU ׁבערך.

לקחתי אזיקונים ופשוט חיברתי בין אלמנטי הUUU עם מתיחה קלה. כך גרמנו לקפיצים להתכווץ ולהתקשח.

השתמשתי ב 30 אזיקנים כאשר הקפיצים על המושב- (קשה להסיר אותם כי הם תפוסים בריתוך למסגרת)

 

3.במושב המצב היה יותר קטסטרופאלי- שם יש 5 מוטות מתכת דקים שבכל קצה שלו יש קפיץ ספיראלי רגיל . גם כאן הלבשתי אזיקונים בתוך הקפיץ, עם מתיחה קלה. האזיקון לא מנע מהקפיץ להמתח אבל נתן לו פחות מרחק ונתן קשיחות.

 

4.זהו- המושב תוקן תוך כ 10 דקות עם תוצאות טובות וללא פרוק כלשהוא. סגרתי את קצוות הריפוז במושב ובמסעד- הרכבה חזרה- ויש לי כסא חדש ומתוח.

 

לעיונכם לפני שאתם הולכים לרפד!!!!

מייסד מועדון החמש - בעל מרצדס 170v ליומן השיפוץ

פורסם

יפה על היוזמה אבל כמו שציין אביב אזיקונים יכולים להקרע או להשתחרר.

ניתן היה להשתמש בחוט מתכת אות היית מלפף בסוף - בכל מקרה כל הכבוד על היוזמה.

שום צבא שבעולם לא יעצור אותי מלעשות פרצלציה מהפרצוף של הקונצרטינה הזה...

פורסם

זו הסיבה שבחרתי באזיקונים- שהם לא עם קשיחות של כבל פלדה.

שימו לב שגם מבחינת חלוקת עומסים, כל אזיקון בגב מועמס בעומס שולי יחסית

להערכתי, ומאחר שהשתמשתי באזיקונים איכותיים זהו פתרון סביר.

מייסד מועדון החמש - בעל מרצדס 170v ליומן השיפוץ

פורסם

מצטער להעציב אותך, אבל אזיקונים לא יחזיקו לאורך זמן.בטח ובטח עבור אנשים כבדי משקל.

העומס על המושב הוא עצום. אמנם לא באופן חד פעמי, אבל תחשוב שיעשו לך עינוי סיני (כזה שמטפטפים עליך טיפה אחר טיפה לאורך זמן) עם משקולת של, נניח (משקל אדם ממוצע) של 70 ק"ג...

חוט ברזל הוא הפתרון שאתה צריך, החברים מעליי צודקים.

פורסם

חישוב עומסים על חיזוק באמצעות אזיקונים על מושב

 

משקל אדם : 75 ק"ג:

משקל אזור כפות הרגליים והמסה באזור הדוושות 10 ק"ג

משקל על מסעד המושב: 30 ק"ג (בערך).

משקל על מושב הכסא: 40 ק"ג(בערך)

 

מספר אזיקונים בגב: 30 -עומס על אזיקון: כ 1 ק"ג

מס אזיקונים במושב: 12 אזיקונים: עומס על אזיקון : כ 3 ק"ג.

 

אזיקונים נושאים משקל זה בקלות.

אנסה את זה בחודשים הקרובים ואעדכן אתכם.

מייסד מועדון החמש - בעל מרצדס 170v ליומן השיפוץ

פורסם

יפנים! אצלם הכל פשוט וחסר ארגונומי והנדסת אנוש.

אך יפה שפתרתה את הבעיה ככה, אך חבל שלא תעדתה את זה להראות לחברים את התהליך.

DROZD

×
×
  • תוכן חדש...