Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7137 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם!

 

 

מכר שלי נכשל היום בטסט.

הוא ציין בפני שהטסטר לא נגע לו בהגה, ולא נתן לו בלימה, רק התערב מילולית מספר פעמים :

 

1. המכר נסע בכביש בין- ערוני בנתיב הימני מבין השלושה הנתיבים האפשריים, הבוחן אמר לו לפנות שמאלה, הוא הדליק איתות , הסתכל במראה, הוא רצה לעבור, אך רכב עקף אותו ולא יכל לעבור.

הטסטר העיר לו ושאל למה הוא לא עבר, והוא טען בפניו ש" עם הייתי עובר נתיב הרכב מאחורי היה נכנס בי מאחורה, או שהייתי מקבל ברקס ".

 

האם המכר שלי צודק, או שמשום מה הוא היה חייב לעבור והטסטר צודק?

 

2. חניה - את החניה הוא ביצע מעולה לפי מה שהבנתי ממנו, אך שהוא בא לצאת מהחניה, הוא סובב את ההגה שמאלה עד הסוף, ושהתחיל לנסוע התחיל לסובב את ההגה בחזרה ימינה, אך הטסטר העיר לו ככמעט התנגש ברכב החונה ממשמאל בטענה שהוא סיבב את ההגה יותר מידי שמאלה.

 

3. בכביש חד סטרי, הטסטר אמר לחבר לפנות שמאלה, החבר נעצר , נתן זכות קדימה, אך שכח להדליק איתות שמאלה, והטסטר העיר לו ואמר לו למה הוא לא הדליק איתות? , ולפי טענת החבר, הוא לא שכח ובאמת התכוון להדליק ווינקר לאחר שניה, גם עם הוא לא היה מעיר לו. זאת טענתו.

 

****

 

החבר קיבל את התשובה, ונכשל.

 

לדעתכם, האם הטסטר צודק, או ששווה לחבר לנסות לערער על הטסט?

מה הסיכוי שהוא יקבל תשובה חיובית?

 

 

תודה מראש.

מבולבלים? גם אנחנו.

פורסם

כפי שאני מכיר את הדברים במדינה , לצערי, בדרך כלל, פשוט- שלא ינסה להיות צודק, שינסה להיות חכם. זאת אומרת שישתוק ויגש מוכן יותר לטסט שני. אינני טוען שלא היה מוכן. אולי התרגש יתר על המידה.

 

בברכה

דני

מוסמך ניהול מוסך- E_CAR - 2015

חשמלאי רכבמיזוג אוויר - מוסמך משרד התחבורה,

מומחה התקנות סאונד, נוהל חיווטים, כיוונים סופיים.

עוסק בנדל"ן.

 

פורסם

עירור טסט, כפי שהבנתי מהמורה שלי זה שיקול כלכלי בעיקר.

הערעור בסה"כ מזכה אותך לבצע טסט ללא עלות נוספת,

אך הקאצ' הוא הבירוקרטיה הארוכה שסובבת את הליך הערעור,

אני הבנתי ממנו שזה יכול לקחת בסביבות השבועיים, (לקבל תשובה),

השאלה היא האם לקחת שבועיים ולנסות להשיג טסט נוסף חינם,

בלי שום הבטחה שבאמת תקבל כזה,

או פשוט להמשיך האלה ו"לשלם את המחיר", בשני המובנים.

 

מה שאמרתי תקח בערבון מוגבל, זה מה שאני הבנתי מהמורה שלי ואני לא בטוח באמת אם ההליך צפוי לקחת בסיביבות השבועיים על מנת לקבל תשובה.

 

עמרי.

פורסם

1. הבחור צודק, זה שהטסטר אמר לא בא לפני הבטיחות, אלא אם מדובר על מקרה מוגזם שבו הרכב העוקף היה מספיק רחוק כדי שיתאפשר שינוי הנתיב

שורה תחתונה - נתון לפירושים שונים, אין לחבר שלך סיכוי כאן

 

2. אם הבוחן צודק אז זה לבד יכול להכשיל בטסט

 

3. הבוחן אמנם רוצה שתחשוב שיש לו יכולות אלוהיות, אבל הוא אמור לנחש שחבר שלך רצה להדליק את האיתות בעוד שנייה?

 

ושוב, אין לחבר שלך סיכוי כאן, יותר מדי דברים שנתונים לפירוש הטסטר

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם

1) אי אפשר לדעת מה בידיוק היה שם. אולי הרכב היה רחוק והוא פחד לעבור לנתיב השמאלי.

2) למה לסובב את ההגה שמאלה? אם הוא עשה חנייה ברוורס, אז בלי לגעת בהגה הוא היה אמור לצאת.

דבר שני, אל תאמין לחבר בכל דבר. תאמין לי שאולי היה עוד משהו והוא לא סיפר, אולי הוא לא מדייק בפרטים וכו'.

שיעשה חוזר

עד מתי ספטמבר 08.:(

פורסם

בדוק? ישבת לידו? איך אתה יודע שהוא דובר אמת?

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם

אין לו בגרויות ללמוד אליהם?

 

זאת מילה שלו מול מילה של הטסטר.

גם אם, נניח, שהוא צודק - הוא עדיין צריך להוכיח את זה.

גם אם, נניח, שהוא יוכיח - זה עדיין יקח לו הרבה זמן ויעלה הרבה כסף.

גם אם, נניח, שהוא יעמוד בזה - לא חבל על הזמן? בעוד שבועיים טסט חדש.

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

פורסם

הסיכוי לעירעור שואף לאפס.

הבוחנים ותיקים וקשה מאוד לערער על ההחלטה שלהם.

 

 

 

 

ל'

תגיש כזאת תביעה אזרחית ואחרי שבוע עוד תוכל להראות לחברים שלך את טביעת הנעל של השופט על התחת שלך לאחר שהוא בעט אותך החוצה מבית המשפט.

פורסם

סיפור אישי ונוגע ללב.

 

בזמן השיעורי נהיגה שלי, אני והמורה שלי נסענו פעם אחת והמורה שלי דיבר בקשר שיש לכל הנהגים של האיזור. [בערך כמו נהגי מונית].

אחד המורי נהיגה מספר בקשר, להלן הדברים כהוויתם:

"שמעת י' [השם של המורה שלי] אתמול כשישבתי בישיבה עם כל הטסטרים והאחראי, הם אמרו שהעברנו יותר מידי אנשים טסטים השבוע. המכסה היא שני אנשים ביום ושבוע שעבר עברו 10 ביום.

הוא אמר לנו שניזהר ושהוא לא רוצה לראות דבר כזה קורה שוב פעם!"

 

אתם יכולים להאמין יכולים לא, זה מה שאני שמעתי בקשר בזמן שנהגתי, לא יודע עם הבן אדם שיקר למורה שלי. לפי דעתי הוא דיבר בכנות.

:2gunfire: פיג'ו 405 ידנית 1.6 :2gunfire:
פורסם

עירעור על טסט הוא תהליך מסובך ולא יעיל

התשובה אמורה להגיע תוך שבועיים, בתאכלס, מגיעה בערך אחרי חודש.

הדבר היחיד שזה מזכה אותך זה לחסוך 350 שקל טסט (משתנה אבל זה הממוצע), את האגרה תצטרך לשלם מחדש בכל מקרה.

שווה לחכות שבועיים נוספים מן המינימום בשביל לחסוך 350 שקל? ובתמורה כמובן לקבל טסטר שכבר מהתחלת הטסט לא רואה אותך בעין יפה?

אגב, יצא לי לשמוע על מקרה שתלמיד זכה בעירעור ולאחר מכן קיבל את אותו טסטר שוב שעירער עליו, אני מקווה שאתם כבר מנחשים מה הייתה תוצאת הטסט.

 

בכל מקרה שבוע שעבר עברתי טסט ראשון, היה לי טסט של בידיוק 6 דקות על השעון

היה קליל =]

פורסם

אין לו הרבה מה לעשות, (כלום האמת)

רבים וטובים ממנו נכשלו, איש איש וטענתו הוא למה הוא צודק והטסטר דפוק.

 

אני יכול להעיד על אי אילו אנשים שאין להם מספיק קואורדינציה על מנת לתפעל רכב ידני ועדיין עברו טסט ראשון לעומת טרקטוריסטים ותיקים ונהגים שכבר נהגו שנים לפני הרישיון (לא על הכביש מן הסתם) אשר לא עברו בטסט ראשון.

קורה, אין מה לעשות, בסוף כולם יקבלו רישיון.

 

(בחורה אחת מהכיתה (בשנת 99) שלי עשתה 120 שיעורים ו8 טסטים) לצער כולנו היא עברה בסוף. (הקיבוץ שילם על הכל)

פורסם

תודה לכם חבר'ה.

 

לפי דעתכם, מבין 3 ההערות, מה הטעות הכי חמורה שהוא עשה?

לפי דעתי אני חושב שרק בגלל הווינקר הוא הכשיל אותו....

תקנו אותי עם אני טועה.

מבולבלים? גם אנחנו.

פורסם
הם אמרו שהעברנו יותר מידי אנשים טסטים השבוע. המכסה היא שני אנשים ביום ושבוע שעבר עברו 10 ביום.

הוא אמר לנו שניזהר ושהוא לא רוצה לראות דבר כזה קורה שוב פעם!

יש בזה היגיון מסויים, מעוות, אבל יש. הרבה עוברים טסט = הרבה נהגים, הרבה מכוניות, דלק מתייקר, זיהום אוויר, המדינה מפסידה כסף.

 

בסינגפור (כן, גם אני ראיתי את התוכנית של חיים הכט) יש חוק שלפיו מספר אזרחים שיכולים להוציא רישיון נהיגה בשנה, מוגבל. לא הספקת - חכה שנה. אצלהם גם פתרו את בעיית הפקקים כך שמספר המכוניות שעולות על הכביש שווה למספר המכוניות שיורדות מהכביש.

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם
תודה לכם חבר'ה.

 

לפי דעתכם, מבין 3 ההערות, מה הטעות הכי חמורה שהוא עשה?

לפי דעתי אני חושב שרק בגלל הווינקר הוא הכשיל אותו....

תקנו אותי עם אני טועה.

על ההערה הראשונה אפשר להגיד בשפת רחוב "חפיף"

עוד שנייה או שתיים בפנייה שמאלה לא מזיקה וכמובן לא מסכנת אף אחד (בהנחה שאין אף אחד מאחוריו והוא עובר בזהירות בלי בלימות חזקות מדי)

 

החוסר באיתות משמעותי וגם החנייה (אם הוא אכן היה פוגע ברכב אחר)

אי מניח שהמשקל שנותנים לכל אחד מהם תלוי מאוד בבנאדם

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

×
×
  • תוכן חדש...