Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7135 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שתי התשובות נכונות.

 

 

1.אין סיכוי שהטסטר יעביר את כולם.משהו חייב להיכשל.

2.אתה לא יודע מה הטסטר ראה שלא אהב.אולי חבר שלך לא הנהג הכי זהיר בעולם.

אייל

פורסם

המורים מקבלים דף עם כל מה שהטסטר הכשיל עליו אם אני לא טועה.

הוא יכול להסתכל שם מה הוא לא עשה כמו שצריך לדעת הטסטר.

 

ערעור מיותר.

סה"כ מה שמקבלים זה פטור מתשלום של האגרה של הטסט.

את הכסף שאתה משלם למורה עדיין תשלם.

פורסם

אין מה לעשות לערער גם לא כדאי בגלל עיכוב הזמנים שדוחה את התשובה הסופית בקשר לטסט נוסף

שינוי תוצאת הטסט לא ישתנה עד כמה שאני יודע....טסט נוסף אולי כן

 

בהצלחה שיהיה לו בעתיד

פורסם

אני ממליץ להגיש ערעור, באיזה עיר הוא עשה את הטסט?

 

בירושלים לוקח כחודש לחכות עד לטסט השני (אני לא יודע איך זה בערים אחרות) אבל שיגיש ויחכה מקסימום לא יזכה בערעור אז יעשה טסט שני אין לו מה להפסיד!

 

את חבר שלי הכשילו בגלל שהוא עצר רחוק מדי מהצומת, והוא גלש 2 מטר עד לקו העצירה, באור אדום והבוחן נתן לו ברקס ואמר לו "לאן זה?" למרות שחבר שלי בדיוק עמד לעצור לבד!

ככה זה לא בודקים מי יודע לנהוג אלא, מי יודע להיות חכם ברבע שעה הזאת!

אם אתה לא יודע לנהוג על 100 כ"ס, לא יעזרו לך 500.

פורסם

בהנחה והחבר דובר אמת ולא מנסה לספר את הדברים מנק' מבטו 2 הטעויות בגללן כביכול הוא נכשל לא משמעותיות אך יציאה מחניה תוך סיכון רכב אחר זו כבר טעות משמעותית יותר

 

גיסי ,כאשר עשה טסט על משאית (לפני 6 שנים) ,הטסטר נגע לא בהגה וסובב אותו על מנת כביכול למנוע תאונה ,גיסי סובב את ההגה חזרה כי לדעתו הטסטר טעה ,הוא עבר את הטסט

 

בעצם הכל תלוי בטסטר ובמצב רוחו על הבוקר ( וכאן נכנסת אשתו לתמונה:-P)

 

אז בעצם האשה אשמה שהמכר שלך לא עבר טסט8)

×
×
  • תוכן חדש...