Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7170 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יפנית ממוצעת +.

 

מה אתה רוצה לדעת?

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

פורסם

הונדה= יפננית= המון בעיות פלסטיקה ופח.

 

מנסיון עם מאזדה, אתה מוזמן לבוא למפגש הקרוב ולשמוע את הבגאג' שלי.

גם אני אוהב ללחוץ Ctrl+W

:twisted:

פורסם

סה"כ טובה.

 

יחסית הרבה נפח. צריך לקחת בחשבון מבחינת הגברה וסאב.

בלי קשר, אוטו מפנק :-)

"אני לא יודע אם יש מספיק מגברים בבית..."

פורסם

לא החלפת רכב לפני כמה חודשים?

כבר אתה מחפש רכב חדש?

 

אגב אלי , לפני כמה ימים נעמדת מאחורי ברמזור , כמעט יצאתי להרביץ לך.

מוכר סטים קומפוננט ומגברים ברמה גבוהה לרכב!

 טוויטרים HYBRID AUDIO L1 PRO + L1V2

מידריינג Hybrid Audio L4

מגברים לרכב - TRU TECHNOLOGY S44 - \ TRU TECHNOLOGY S45

פורסם

אין כמו האקוסטיקה והאיטום של מרצדס ובמוו

הבימר שלי,עוד מעט בת 12 , האיטום והבידוד רעשים שלה פשוט מדהים

אין שום צורך בדינאמט

E34 1995 BMW 540I M-SPORT WHITE

2001 SUZUKI GSX-R750 BLACK CUSTOM PAINT

פורסם
גרמניות בכלל אם כי מרצ\B.m.w בפרט, גם הפאסטים והפולו שלי יצא לשבת בפנים ולשמוע לא איכזבו מהבחינה הזאת.

לא שאני מזלזל.

אבל יש שאלה נוספת.

איזה מערכת היתה מותקנת!. כי סאב של 100W לא גרום לפלסטיקים לרעוד ברוב הרכבים הללו.

אבל סאב של 750W יגרום ל90% מהרכבים לרעוד.

גלגלצ: דיווחי תנועה ביציאה ממצרים. עומס תנועה ענקי ממחלף סיני עד מחלף ים סוף, משה תיזמן 40 שנה. תודה לך משה.

מודעת מכירה ................ פרויקט איטום על הרכב שלי

פורסם
אין כמו האקוסטיקה והאיטום של מרצדס ובמוו

הבימר שלי,עוד מעט בת 12 , האיטום והבידוד רעשים שלה פשוט מדהים

אין שום צורך בדינאמט

אין דבר כזה.

גם בגולף שנחשב אחד הרכבים האקוסטים שיש נדרש איטום והרבה ממנו.

 

כל רכב צריך איטום.

כל פח של רכב מייצר רזוננס, אלא אם הבימר שלך עשויה מMDF(והיא לא) היא עדיין צריכה איטום.

גם אם זה פח מסוג "גרמני","אוסטרי" "שוודי","אמריקאי" ,"צ'כי" ואוזבקי מצידי.

פח מייצר רזוננס.נקודה.

 

אגב, אין דבר כזה רכב לא אקוסטי, יש פחות מידי איטום.!.

 

 

ניר

under construction..

פורסם
אין דבר כזה.

גם בגולף שנחשב אחד הרכבים האקוסטים שיש נדרש איטום והרבה ממנו.

 

כל רכב צריך איטום.

כל פח של רכב מייצר רזוננס, אלא אם הבימר שלך עשויה מMDF(והיא לא) היא עדיין צריכה איטום.

גם אם זה פח מסוג "גרמני","אוסטרי" "שוודי","אמריקאי" ,"צ'כי" ואוזבקי מצידי.

פח מייצר רזוננס.נקודה.

 

אגב, אין דבר כזה רכב לא אקוסטי, יש פחות מידי איטום.!.

 

 

ניר

גולף??

עזוב חבל על הוויכוח

אני מזמין אותך לארגן גולף דור 5 חדשה ,אני יביא את הבימר הזקנה שלי ונעשה השוואה של אקוסטיקה,איטום ובידוד רעשים

 

לא כתבתי שהבמוו שלי מושלמת

בכל רכב אפשר לשפר את האיטום והאקוסטיקה, גם במייבאך 62

הכל פונקציה של כמה אתה אובססיבי לנושא

E34 1995 BMW 540I M-SPORT WHITE

2001 SUZUKI GSX-R750 BLACK CUSTOM PAINT

פורסם
אין כמו האקוסטיקה והאיטום של מרצדס ובמוו

הבימר שלי,עוד מעט בת 12 , האיטום והבידוד רעשים שלה פשוט מדהים

אין שום צורך בדינאמט

זה מה שאתה חושב,שאין צורך בדנמייט.

אם תנסה,אתה לא תחשוב כך יותר.

פורסם

אין לי צורך בדינאמט מכמה סיבות-

 

*אני לא פריק מטורף של מוזיקה באוטו כמו רובכם כאן

יש לי יופי של מערכת בבית , ושאני נכנס לאוטו זה בעיקר בשביל לנהוג פרופר

 

*המערכת נשמעת מדהים כמו שהיא גם בלי שום אטימת דלתות ותא מטען

אני נהנה ממנה די והותר כרגע ואני לא מתכוון ללכת לשום תחרויות של סאונד קואליטי או בשביל למדוד דיצבלים של העוצמה של הסאבים ששם האיטום בא מאוד לידי ביטוי

 

*והסיבה העיקרית- שיש לך וי8 בווארי כזה , רוב הזמן המערכת סגורה,החלונות פתוחים,ריח של גומי שרוף מציף את האוטו ויש לך קונצרט באוזניים

אטימה בדינאמט תפחית את הרעשי מנוע בתא נוסעים ,שזה הדבר האחרון שאני רוצה בכזה אוטו

E34 1995 BMW 540I M-SPORT WHITE

2001 SUZUKI GSX-R750 BLACK CUSTOM PAINT

פורסם

*והסיבה העיקרית- שיש לך וי8 בווארי כזה , רוב הזמן המערכת סגורה,החלונות פתוחים,ריח של גומי שרוף מציף את האוטו ויש לך קונצרט באוזניים

אטימה בדינאמט תפחית את הרעשי מנוע בתא נוסעים ,שזה הדבר האחרון שאני רוצה בכזה אוטו

 

 

תומך מחזק ומוסיף שכותב הודעה זו רואה במערכת סטריאו לרכב כתחליף זול להנאה מנהיגה

 

בM3 לא הייתי מתקין רדיו

×
×
  • תוכן חדש...