Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7172 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אם זה היה בונוס זה היה נחמד אבל ברגע שמכריחים אותך לעשות משהו זה מוציא את כל החשק...

 

:evil:

אוטו זה כמו אישה.היית נותן את האישה שלך למישהו אחר?

פורסם

הרעיון עצמו הוא מעולה.

זוכרים ששאלתי על הצעות חוק ב-SMS? זו הייתה הסיבה- העליתי את הנושא הזה בדיוק(טוב, כמעט בדיוק) בהודעה ששלחתי.

ההבדל הוא שלדעתי הקורס צריך להוות תנאי לקבלת הרישיון עצמו, בסיבסוד ממשלתי ופתיחת עוד 2 בתי ספר לפחות באזור המרכז והצפון.

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.

פורסם

אני חושב שמכיוון שעל הכביש נהרגים הרבה יותר אנשים מאשר במטוסים, ובמטוסים יש לטייסים הרבה מבחנים ומבדקים תקופתיים, אז צריך לעשות בדיקות כל 10 שנים או פחות גם לנהגים מבחינת זמני תגובה, שדה ראיה וחדות, תמרוני חירום ואפילו חוקים ותמרורים.

 

לדעתי סימולטור נהיגה משוכלל שיכול לבדוק תגובה להפתעות בכביש, וזמני תגובה. יש אנשים, בעיקר מבוגרים שיתכן שאסור להם להיות על הכביש.

פורסם

 

הנה מספר נתונים ופרטים חשובים שאספנו עבורכם מעשר שנות הפעילות של אלטרנתיבי:

 

 

1 - ישנה תקנה שפורסמה כבר לפני מספר שנים, שמחייבת נהג חדש, 6 חודשים מקבלת הרשיון ונהג מקצועי אחת ל 5 שנים, לעבור הדרכה בת 6 - 8 שעות במרכז להדרכת נהיגה מתקדמת, כדי להמשיך ולהחזיק ברישיון הנהיגה שלהם.

 

 

כיוון שמדובר על קהל של כ 200,000 נהגים בכל שנה, יש צורך בכ- 6 מגרשים בפריסה ארצית. זו הסיבה שאותה התקנה קובעת שהתקנה תיכנס לתוקף אך ורק כשיהיו 6 מגרשים בפריסה ארצית. לא מדובר על מגרשים בסדר גודל של 6 - 8 דונם, כמו הקיימים היום, אלה מגרשים גדולים פי 10.

 

 

2 - בוני ומתפעלי המגרשים יהיו יזמים פרטיים ולא "חברות ממשלתיות" (כפי שהוצע בת'רד בחביבות הכלכלה הישנה ...). רק שמדובר על אופרציה מורכבת וזה לוקח זמן. להערכתנו עוד כשנתיים שלוש יהיו 4 - 6 מגרשים פעילים והתקנה תכנס לתוקף.

 

ראו כתבתו (הלא מפרגנת יש לומר) של גיל מלמד ממעריב:

http://www.nrg.co.il/online/16/ART1/009/290.html#AAAMZdAACAAAhVdAAT

 

 

3 – בעקבות התוצאות המרשימות של התוכנית להפחתת תאונות דרכים, שנתקבלו מהעבודה עם הרבה מאוד ציי רכב וארגונים - ראו מאמרים בלינקים הבאים:

 

 

 

וביחד עם הנתון הידוע, שפורסם בזמנו ע"י ד"ר בקר, המדבר על 9 מיליארד ¤ לשנה, כנזק שיוצא מכיסי חברות הביטוח עקב תאונות דרכים, פנינו רבות לחברות הביטוח בנושא על מנת להוזיל עלויות לבוגרי הקורסים.

 

לצערנו, תגובת כל חברות הביטוח שהיינו בקשר איתן, הייתה שהלקוחות לא ידעו להעריך את "המתנה", ושאין ביכולת החברה, לתת הנחה אמיתית רק לאלו שעושים את הקורס (בזכות ירידת הסיכון), מסיבות כלכליות של תחרות עם החברות האחרות ועוד הסברים של מי שלא רוצה להתאמץ ולשנות.

 

 

4 – לשמחתנו, אכן חלק מציי רכב האיכותיים יותר, מחייבים את בני העובדים או את בני/ בנות הזוג לעבור הדרכה על חשבון החברה.

 

הבעיה היא שלא כל הלקוחות מחפשים את התוצאות - אבל אלו שכן מחפשים אותן יכולים להשיג תוצאות מדהימות של הפחתת תאונות דרכים ונזקים.

 

 

נסיעה בטוחה ומהנה J,

 

 

ערן אביבי

 

אלטרנתיבי - יוצרים תרבות נהיגה

 

 

ערן אביבי

 

"אלטרנתיבי - יוצרים תרבות נהיגה"

פורסם

לדעתי סימולטור נהיגה משוכלל שיכול לבדוק תגובה להפתעות בכביש, וזמני תגובה. יש אנשים, בעיקר מבוגרים שיתכן שאסור להם להיות על הכביש.

יתכן? בנסיעה של חמש דקות אני יכול לספור 10 אנשים שאסור להם להתקרב לקורקינט אפילו.

I Ride Because I Really Like Dessert

×
×
  • תוכן חדש...