Jump to content

ערן אביבי

  • הודעות

    13
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי ערן אביבי

  1. נמצא אגן שמן, תודה רבה
  2. אהלן חברים, חבר זקוק דחוף לקרטר, אם מישהו יודע משהו על היכן ניתן להשיכ וכו', הוא ישמח לקבל פרטים. קיבלנו מידע שניתן להשתמש באגן שמן של BX, אם למישהו יש מושג האם זה נכון, גם בעניין הזה נשמח לפרטים. תודה רבה, אלעד - 052-2333627
  3. לכל משתתפי ליגת king of drift 2008. אלטרנתיבי מודיעה בזאת על הקפאת הליגה נכון ליום 12.2.08 ועד להודעה חדשה. הקפאת הליגה, צעד קשה שנעשה באין ברירה, נעשית בעקבות מספר אירועים שקרו בתחום הספורט המוטורי בארץ. אנו מקווים שההחלטה תתקבל בהבנה. אנו מבקשים להזכיר שהליגה הזו הוקמה לא מתוך צעד כלכלי ריווחי אלא מתוך רצון לקדם את הספורט המוטורי בכלל ואת אומנות הדריפטינג בפרט. להתראות בקרוב, גיל בן יוסף
  4. אתם מוזמנים לקרוא על האימון מיום שישי האחרון. http://www.alternativi.com/articles_det.asp?id=47 תהנו,
  5. דריפטרים יקרים שלום רב, מזה זמן רב אני שומע כל יום רעשי צמיגים, הצורחים את נשמתם עד כדי כאב לב, בכיכר מתחת לחלון ביתי. אני פונה אליכם – נהגים יקרים, אנא, עזבו את הכיכר ובואו ל... King of drift 2008 לאחר שיחות רבות עם הרבה נהגים החלטנו שהגיע הזמן לעשות מעשה. אנחנו פותחים את ליגת הדריפט של אלטרנתיבי לקהל הנהגים אוהבי ריח צמיגים שרופים ואת המראה מהחלון הצדדי. האירוע הראשון יהיה לנהגים בלבד. את כל הפרטים תוכלו למצוא באתר של אלטרנתיבי בלינקים הבאים: פרטים על התחרות – http://www.alternativi.com/articles_det.asp?id=45 תקנון תחרות - http://www.alternativi.com/articles_det.asp?id=27 תקנון אימון - http://www.alternativi.com/articles_det.asp?id=46 האירוע הוא ללא קהל. הגעה רק לאחר הרשמה מולי, להתראות על המגרש ביום שישי הקרוב, ערן אביבי אלטרנתיבי – יוצרים תרבות נהיגה
  6. הי לכולם, תודה על המחמאות ואסף תודה על ההכתרה... היה ממש כיף לשמוע את ענבל, זלמן ומיקי (לפי סדר הדיבור) מספרים ונותנים טיפים של ניסיון אמיתי וכמובן הסרט של ראלי ירדן שמיקי הביא. תודה לכל מי שלקח חלק והצדיע ברגלים שלו והגיע, מראה שיש לאן לגדול - נהגים ונווטים בעבר, בהווה ובעתיד, אנשים שהספורט חשוב להם, אנשי מועדון מרוצי ישראל וליגת הראלי ספרינט ועוד ועוד ועוד... כמובן התודה הכי גדולה לדובי על הארגון, הכיבוד והעשייה. אם פספסתי מישהו, אני מבקש סליחה. נתראה במפגש הבא,
  7. שלום לכולם, אנחנו באלטרנתיבי נשמח לארח אתכם אצלנו ולאזור בארגון המפגש. אסף, מבחינת תפריט קולינארי, אפשר בהחלט לעבוד על הרעיון של יותר מבייגלה וופלים. דובי, דבר איתי ובוא נסגור תאריך כדי שגם זלמן, ענבל וגידי יוכלו להגיע. להתראות אצלנו,
  8. הנה מספר נתונים ופרטים חשובים שאספנו עבורכם מעשר שנות הפעילות של אלטרנתיבי: 1 - ישנה תקנה שפורסמה כבר לפני מספר שנים, שמחייבת נהג חדש, 6 חודשים מקבלת הרשיון ונהג מקצועי אחת ל 5 שנים, לעבור הדרכה בת 6 - 8 שעות במרכז להדרכת נהיגה מתקדמת, כדי להמשיך ולהחזיק ברישיון הנהיגה שלהם. כיוון שמדובר על קהל של כ 200,000 נהגים בכל שנה, יש צורך בכ- 6 מגרשים בפריסה ארצית. זו הסיבה שאותה התקנה קובעת שהתקנה תיכנס לתוקף אך ורק כשיהיו 6 מגרשים בפריסה ארצית. לא מדובר על מגרשים בסדר גודל של 6 - 8 דונם, כמו הקיימים היום, אלה מגרשים גדולים פי 10. 2 - בוני ומתפעלי המגרשים יהיו יזמים פרטיים ולא "חברות ממשלתיות" (כפי שהוצע בת'רד בחביבות הכלכלה הישנה ...). רק שמדובר על אופרציה מורכבת וזה לוקח זמן. להערכתנו עוד כשנתיים שלוש יהיו 4 - 6 מגרשים פעילים והתקנה תכנס לתוקף. ראו כתבתו (הלא מפרגנת יש לומר) של גיל מלמד ממעריב: http://www.nrg.co.il/online/16/ART1/009/290.html#AAAMZdAACAAAhVdAAT 3 – בעקבות התוצאות המרשימות של התוכנית להפחתת תאונות דרכים, שנתקבלו מהעבודה עם הרבה מאוד ציי רכב וארגונים - ראו מאמרים בלינקים הבאים: http://alternativi.com/comp_safety.htm http://alternativi.com/downloads/have%20you%20known.doc וביחד עם הנתון הידוע, שפורסם בזמנו ע"י ד"ר בקר, המדבר על 9 מיליארד ¤ לשנה, כנזק שיוצא מכיסי חברות הביטוח עקב תאונות דרכים, פנינו רבות לחברות הביטוח בנושא על מנת להוזיל עלויות לבוגרי הקורסים. לצערנו, תגובת כל חברות הביטוח שהיינו בקשר איתן, הייתה שהלקוחות לא ידעו להעריך את "המתנה", ושאין ביכולת החברה, לתת הנחה אמיתית רק לאלו שעושים את הקורס (בזכות ירידת הסיכון), מסיבות כלכליות של תחרות עם החברות האחרות ועוד הסברים של מי שלא רוצה להתאמץ ולשנות. 4 – לשמחתנו, אכן חלק מציי רכב האיכותיים יותר, מחייבים את בני העובדים או את בני/ בנות הזוג לעבור הדרכה על חשבון החברה. הבעיה היא שלא כל הלקוחות מחפשים את התוצאות - אבל אלו שכן מחפשים אותן יכולים להשיג תוצאות מדהימות של הפחתת תאונות דרכים ונזקים. נסיעה בטוחה ומהנה J, ערן אביבי אלטרנתיבי - יוצרים תרבות נהיגה www.alternativi.com
  9. הרעיון מאחורי החוק הינו בטיחות! מצורף קישור למאמר שתרגמנו מהאתר של - NHTSA http://alternativi.com/db/articlepics/daytimerunninglights-HE10-06_1.pdf נסיעה בטוחה לכולנו, ערן אביבי אלטרנתיבי - יוצרים תרבות נהיגה
  10. השבוע דנו בנושא הזה ואני מצטט את התשובה של איתי אלון, מנכ"ל "אלטרנתיבי" בנושא - "אם יש שוני בין מצב הבלאי של הצמיגים הקידמיים לאחוריים שמצריך דיון ומחשבה לגבי היכן לשים את מי - התשובה המתבקשת היא חד משמעית - יש להחליף את ארבעת הצמיגים. נקודה. כל דיון נוסף חסר טעם כיוון שהתשובה לגבי היכן להתקין את הצמיג החדש לעולם לא תהיה חד משמעית ובודאי שלא תיצור מצב של בטיחות מלאה. יש לזכור שצמיגים הינם אחד מחלקי החילוף הזולים ברכב. לגבי הדנלופ הספציפי - אני דוקא התרשמתי בנסיעות מבחן, שהצמיג סביר ביותר במשפחת הצמיגים שאינם ספורטיביים וגם יכולת האחיזה שלו על רטוב סבירה ביותר. כשהכביש חלק במיוחד עקב המצאותם של זרזי החלקה ו/או צבע על הכביש - כמעט כל צמיג יחליק במהירות נמוכה יחסית." ערן אביבי אלטרנתיבי - יוצרים תרבות נהיגה
  11. מהנסיון שלי בתחרות כזאת, השתתפתי באחת בניו זילנד, בקטגוריה שבה אתם משתתפים, צריך לשים מוט חיזוק מאחורי כיסא הנהג כדי שהאוטו לא ימעך ועוד חגורת בטיחות נוספת המגיעה מצד ימין של הנהג. הדבר הכי חשוב זה תאונות חכמות. בניו זילנד בד"כ מנצחות המכוניות הקטנות יותר, בגלל שהן קלות לתמרון. חשוב מאוד לא לדחוף את האף לאן שלא צריך! הכוונה להשאיר אותו שלם ולא להתנגש איתו באחרים כדי לשמור על המנוע עובד. מכות צד הן הכי חכמות, בד"כ הנהג חייב לגעת בכל רכב אשר עובר לידו. מצבר בתוך הרכב כדי להימנע מבעיות ועדיף שיהיה בתוך מיכל פלסטי אטום ככל האפשר במקרה של התהפכות. ולא לשכוח לסגור את המשקף של הקסדה, הבוץ שטעמתי מיד עם השמע השריקה לא היה טעים והכי חשוב - להנות הכי שבעולם, זה פשוט מרוץ כיפי. ערן אביבי
×
×
  • תוכן חדש...