Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

עזרה בבחירת טלויזיה חדשה


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7196 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אהלן כולם.

 

 

בתכנון: קנית טלוזיה פלזמה או LCD 32 אינץ' לאחר שההורים קנו מזנון קטן מדי לטלויזה (כן, תבינו עם מה אני חי :smile:)

 

לאחר חיפושים מעמיקים בפורום ובכלל נשארתי יותר מבולבל מבהתחלה.

 

אשמח לשמוע המלצות וסקרים עדכניים מאנשים שקנו.

 

המחיר, בסביבות 5K, לא כולל שירות ועמלת מוסכים.

 

המכשיר צריך לקלוט גם מזוית של 45 מעלות בערך. כלומר, אני צריך לקלוט..אהם...לא חשוב....הבנתם

 

תודה

 

אבי .פ.

:shock:פג'ו 205 ג'ונייייר 3 דלתות - אספנות בשנת 2021 :shock:
  • תגובות 32
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

תקשיב תקשיב ותקשיב טוב!

 

 

בחירת טלוויזיה ובמיוחד LCD, צריכה להעשות אך ורק בחנות שבה מופעלות הרבה טלוויזיות LCD וכולן מקרינות אותו סרט בדיוק, זאת הדרך הכי טובה לזהות מי גרועה ומי טובה, ויש הרבה גרועות. מבחינת איכות תמונה.

פורסם

אין פלזמה או LCD בתקציב של 5K שתיראה טוב. נקודה.

 

אם לא אכפת לך להיות קצת נון-קונפורמיסט, טלוויזיה (רגילה, כן, גדולה כזו ששוקלת המון)

של חברה מוכרת ומכובדת תיתן איכות תמונה טובה פי כמה.

 

מסכי LCD שמוצגים בחנויות נוטים לרוב להיראות טוב יותר בחנות, משום שמוצג בהם

חומר שאיננו מציג את נקודות התורפה של המסכים האלה - קונטרסט נמוך (בעברית, אין פרטים

בסצנות חשוכות), ו"לכלוך" ו"מריחות" ברגע שיש תמונות מתחלפות במהירות.

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

פורסם
תקשיב תקשיב ותקשיב טוב!

 

 

בחירת טלוויזיה ובמיוחד LCD, צריכה להעשות אך ורק בחנות שבה מופעלות הרבה טלוויזיות LCD וכולן מקרינות אותו סרט בדיוק, זאת הדרך הכי טובה לזהות מי גרועה ומי טובה, ויש הרבה גרועות. מבחינת איכות תמונה.

וגם זה לא תמיד נכון. אין לך דרך להבטיח שסיגנל מאותה איכות נכנס לכל טלוויזיה, ולעיתים להיפך - המוכר נותן את הסיגנל הטוב לטלוויזיה שהכי משתלם לו למכור לך.

אם אתה חושב שאני מקשקש - קח בחשבון שעבדתי בחב' כבלים במשך כמה שנים,וביקרתי במספר חנויות כדי לטפל בתקלות שהיו בהן...

פורסם
המוכר נותן את הסיגנל הטוב לטלוויזיה שהכי משתלם לו למכור לך.

אתה מגלה לי דברים חדשים, טוב לדעת,

 

לא סתם אני דוגל בטלוויזיה שעוברת בירושה, סבתא קונה חדש ומעבירה לי את הישן, ככה אני גם לא נרשם ברשות השידור וגם לא דואג לאיכות התמונה!

פורסם

היה שרשור על זה. ככל הנראה האגרה מודבקת לכל מי שמתחתן , ולא לפי רכישת מכשיר. הרי בחנות לא בודקים אם אתה ארזארז או משהמשה.

פורסם
אם לא אכפת לך להיות קצת נון-קונפורמיסט, טלוויזיה (רגילה, כן, גדולה כזו ששוקלת המון)

של חברה מוכרת ומכובדת תיתן איכות תמונה טובה פי כמה.

בהחלט ידוע, אבל לצערי וכפי שכתבתי, אין לי שום דרך להניח את הטלויזה על המזנון, אלא אם אני לוקח אותו חצי מטר מהקיר קדימה.

וגם זה לא תמיד נכון. אין לך דרך להבטיח שסיגנל מאותה איכות נכנס לכל טלוויזיה, ולעיתים להיפך - המוכר נותן את הסיגנל הטוב לטלוויזיה שהכי משתלם לו למכור לך.

אם אתה חושב שאני מקשקש - קח בחשבון שעבדתי בחב' כבלים במשך כמה שנים,וביקרתי במספר חנויות כדי לטפל בתקלות שהיו בהן...

למיטב ידיעתי בחברות הגדולות איכות הפלגים והממשקים הם זהים בחיבורים למסכים, האם יש לך משהו לחדש לנו שמר? נשמע ישראלי למדי, אך ההשקעה המורכבת בהעברת הסיגנל ה"מתאים" , כפי שאמרת, לא משתלם באף חנות גדולה.

מסכי LCD שמוצגים בחנויות נוטים לרוב להיראות טוב יותר בחנות, משום שמוצג בהם

חומר שאיננו מציג את נקודות התורפה של המסכים האלה - קונטרסט נמוך (בעברית, אין פרטים

בסצנות חשוכות), ו"לכלוך" ו"מריחות" ברגע שיש תמונות מתחלפות במהירות.

האם לא מוצגים בהם בדרך כלל סרטים או פרומואים? לדעתי אם כבר, בחיבור מקבילי של עשרות טלויזיות, השיקול הגדול יותר, הוא ההפסדים והרעשים הנוצרים מחיבור מרובה כל כך, עשרות כבלים מפוצלים לא מוסיפים לאיכות התמונה.

 

בכל מקרה, מה כן יכולה להיות אלטרנטיבה טובה לטלויזה כזו, במחיר גמיש של 5 6 אלף.

אשמח לשמוע על דגמים וחברות שונות שהנכם מרוצים מהם

 

תודה על התגובות.

אבי .פ.

:shock:פג'ו 205 ג'ונייייר 3 דלתות - אספנות בשנת 2021 :shock:
פורסם

נסה לבדוק בעודפים או אפילו מתצוגה, מסכי LCD יכולים לעבוד המון שעות וזה לא כל כך משפיע כל עוד המוצר תקין.

מנהל תחום אופנועי שטח בחברת HM-MOTO, יבואנית אופנועי SHERCO, AJP וRIEJU

פורסם

לא מומלץ לקנות פלזמות או כל טלויזיה חדשה ויקרה

 

עוד שנה שנתיים יכנס לארץ שידור בהידפינישן והטלויזיות האלה לא תומכות בזה ולא תראו כלום.

some people need a high five

in the face

with a chair

פורסם

1- לא יכנס לארץ עניין הHD לפני 2010..

2- כבר מוכרים פלאזמות שעובדות בHD בארץ.. יש לנו אחת בסלון :roll:

מי שמודד את התקדמותו, הצלחתו ואושרו בצורה יחסית לאחרים, לעד ישאר מתוסכל;

תמיד יהיה שכן עם גינה גדולה יותר, דשא ירוק יותר ומכסחת-דשא חדשה יותר.

פורסם
יש לנו אחת בסלון :roll:

עבדו עליך ! :p

 

;)

 

כיום מצויין לגבי מרבית הטלויזיות , תמיכה בשידורי HD - האמת שלא וידאתי את זה , אך עפ"י חיפוש דגמים נרחב ב - ZAP , קיימים לא מעט .


×
×
  • תוכן חדש...