Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7200 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם.

קניתי לפני 4 חודשים סיאט קורדובה דיזל 99 שידעתי (לפי קבלות) שטופלה כראוי אצל היבואן.

נסעתי 10K והיום התקשרתי למוסך לבדוק עלויות של הטיפול המתקרב.

להפתעתי נאמר לי שהטיפול האחרון שהרכב עשה היה ב170K והיום האוטו כבר ב195K.

כמובן שאני רץ מחר בבוקר להכניס את הרכב לטיפול.

שאלותיי הן:

א. עד כמה זה חמור? איזה נזק יכול להיגרם כתוצאה מכך?

ב. האם יש דברים ספציפיים שעלי להוסיף בטיפול עקב כך? (אני לא מטפל אצל היבואן אלא במוסך רגיל)

ג. איזה שמן מומלץ לסוג רכב זה?

ד. האם יש דגשים לגבי סוג רצועת הטיימינג שעלי לשים?

ה. מהי עלות סבירה לטיפול שכולל: תוסף לסולר, מסנן, 4.5 ליטר שמן, החלפת רצועת טיימינג ומותחן.(אלו הדברים שהיבואן אמר שצריך לעשות בטיפול , נתן הצעת מחיר של 1600 ש"ח כולל מע"מ).

 

אשמח מאוד אם תוכלו להתייחס לכל הסעיפים.

תודה רבה, צביקי.

פורסם

במנועי דיזל יש להקפיד לבצע טיפולים בזמן.

נזק למנוע בטווח הקצר לא נגרם אבל תייתכן שחיקה מוגברת בגלל אי-החלפת שמן מנוע במירווחים המומלצים על ידי היצרן.

 

1. רצועת תיזמון רק מקורית

2. מסנן שמן רק מקורי

3. שמן מנוע מומלץ סינטטי מלא בדרגת צמיגות 5W40 ובדרוג CF.

המחיר סביר השאלה איזה חלקים מרכיבים לך.

איזה כייף לי :)

×
×
  • תוכן חדש...