Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

תאונה קשה ממש "מתחת לבית"...


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8368 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
היום בצהריים נודע לי שהנהג

יצא מסכנת חיים ומצבו יתייצב

 

אל תסיק סתם מסקנות ממה שכתוב בעיתון....

לי דווקא נודע היום בצהריים שהפצוע קשה נמצא כרגע במצב של מוות קליני...

עוד דבר שנודע לי היום הוא שהאיבוד שליטה שכביכול קרה תוך כדי ביצוע "מירוץ מכוניות" :roll: היה בעצם ניסיון של הנהג לבצע פניית פרסה במהירות של 90 קמ"ש.

עברתי שם מוקדם יותר היום וזה באמת נראה ככה...

 

עדיף להפסיק עם הספקולציות במקרה הזה ולחכות כמה שבועות לראות אם יהיו מסקנות אחרות ובטוחות.

:-)

  • תגובות 35
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
חברה אני כבר לא יודע מה קורה עם הנהגים בארץ הזאת בשבוע האחרון אני שומע רק תאונות

דרכים כל יום מקרה חדש!

 

יום שני מפגר אחד דרס את אמא שלי עם העגלה שלו: למזלה (ולמזלו :evil: )

היא יצאה מזה בפציעה קלה ביותר והוא הצטער וביקש סליחה והכל אבל אם זה היה נגמר

קצת יותר רע אני לא יודע אם הייתי יכול להחזיק את עצמי,

התאונה שאנחנו דנים עליה עכשיו בשרשור הזה שזה גם מקרה עצוב ונגרם גם הוא עקב

טיפשות.

ולמקרה שאני מקווה שיהיה לפחות האחרון בכל השבוע המסריח הזה: הבן של השכן שלי

שהוא בן 27 בערך עובד באלתה בחור נחמד חביב וטוב עמד ברמזור אדום עם אישתו בחודש השביעי

כשחיילת ''לא ראתה'' אותם עומדים ברמזור והתנגשה בהם מאחורה, אני מקווה שהתינוק בסדר

ושהם יחזרו בריאים ושלמים.

 

חברה תיזהרו היום כשאתם יוצאים אל תתנו לחברים שלכם להשתולל ותיזהרו כדי שכולנו נוכל לחזור הביתה

בשלום ונוכל להנות מהחיים ולא לקטוע אותם דווקא בגיל כל כך יפה!

 

ולמשפט אחרון: לא סתם קוראים לגיל הזה - גיל הטיפש עשרה

 

 

קודם כל אתה סתם מדבר שטויות , אני גם הייתי בגיל הזה ואיתי

כל הנהגים במדינה הזו , לנהגים צעירים יש חלק בתאונות הדרכים הקטלניות

אבל לא חלק גדול כמו שמנסים להראות לנו , שנהגים צעירים משתוללים בכבישים

אז כן יש המון שמשתוללים בכבישים , אז כן יש המון גם מבוגרים שמשתוללים

או גרוע מכך פשוט לא יודעים לנהוג ולא יודעים מה הם עושים.

 

אתה מדבר שטויות על הצבא ופליטת כדור , זו כזו השוואה מגוחכת , תנסה אולי להשוות

את תאונות הדרכים לתאונות אימונים בצבא .. וכמובן מעל הכל לפצועים בצבא

הלוחמים ...

 

לא יעזור אם תתן רשיון לאדם בן 20 , עדיין הוא יתלהב באותה מידה , השנתיים הללו

בין גיל 18 ל 0 , אומנם משמעותיות אבל לא עד כדי כך , הבעיה היא לא בגיל

הבעיה היא בחינוך והוצאת הנהגים החדשים לדרך , בין אם נהג בכתה י"ב בן 17 וחצי

ובין אם נהג חייל בן 20 .

שוב במדינה ששולחת את בניה להרוג ולהיהרג בגיל 18 , לא יכולה שלא לשלוח

את בניה לנהוג בגיל 20...

 

ובקשר לאימרה שלך גילטיפש עשרה היא פשוט מטופשת כשלעצמה ,

הביטוי הוא סתם ביטוי ישן שמשתמשים בו על מנת להצדיק דבר כל שהוא

בקרב "החברים" בקבוצת גיל זו.

אני סבור ובטוח שיש פה הרבה בני נוער בגילאי העשרה , רובם נהגים , ורובם תאמין

או לא , לא מסכנים את חייהם ומשתוללים , ומעל הכל לא מסכנים את חיי האוכלוסיה

פורסם

אני לא התכוונתי להכליל את כולם באימרה הזאת.

ויש כאלה שהם אחראים ויש כאלה שלא

רובם ממה שאני רואה הם לא אחראים מספיק בשביל לנהוג בטוסטוס

ויש כאלה שאפשר לתת להם פרארי והם לא יעברו לך את המהירות המותרת ב 4 קמ''ש

זה ככה בכל גיל הנה היום נהג טרקטור מחורבן נסע בנתיב השמאלי ופתאום הוא החליט

שהוא רוצה לעבור נתיב שלי ורק במזל, פוקס, מלאך שומר תקרא לזה איך שבא לך התחלטי

להאט כי ראיתי שאני צריך שמאלה ופתאום אני רואה אותו חותך אותי ואם הברקסים שלי היו במצב

טיפה פחות טוב ממה שהם היו באותו רגע הוא היה רומס אותי בלי להרגיש אפילו

במקום זה הוא רק העיף לי את הטמבון וזה לא נגמר באסון

הנהג היה בן 35 עם 10 שנים נסיון נהיגה על טרקטור אבל הוא היה עייף אז הוא לא שם לב אלי

זה יכול לקרות לכל אחד בכל גיל אבל זה קורה לרוב בגילאים שמתחת ל 20 בגלל שלרוב הילדים

האלה אין את המושג פחד טבוע להם בראש הם עוד לא איבדו שליטה על רכב והם לא מכירים

את ההרגשה להיות בספין מסוכן וחסרי אונים כשהם בידיעה שאין להם אפשרות לעשות כלום

בנידון והם הולכים להתנגש בקיר או כל דבר אחר

לכן רוב הנהגים החדשים הם מסוכנים ואלה שהם לא חדשים וסתם עושים שטיות כמו זה עם הקליאו

ששם את הילד שלו על המגש הם פשוט מפגרים עם דפקט לכל החיים ששום דבר לא יעזור להם.

למכירה ספרים בעברית!!! נדירים ביותר לרנו מגאן החדשה לכל המעונינים נא לפנות אלי בפרטי

פורסם
קודם כל אתה סתם מדבר שטויות , אני גם הייתי בגיל הזה ואיתי

כל הנהגים במדינה הזו , לנהגים צעירים יש חלק בתאונות הדרכים הקטלניות

אבל לא חלק גדול כמו שמנסים להראות לנו , שנהגים צעירים משתוללים בכבישים

אז כן יש המון שמשתוללים בכבישים , אז כן יש המון גם מבוגרים שמשתוללים

או גרוע מכך פשוט לא יודעים לנהוג ולא יודעים מה הם עושים.

 

לירן, אני לא טוען פה שכל, ואפילו לא שרוב הנהגים הצעירים משתוללים, אבל זו ממש עובדה בשטח שרוב הנהגים המשתוללים הם צעירים. מעט מאד פעמים בחיי יצא לי לראות בן 35 שבודק את המגבלות של הרכב שלו בכביש ציבורי תוך סיכון אחרים, ודי הרבה פעמים יצא לי לראות בן 18 שעושה את זה.

גם תפוצת 'רכבי השתוללות' (רכב קטן עם מנוע גדול) בקרב צעירים גבוהה מאשר בקרב מבוגרים. נראה לי (ואני מודה שאני לא מתבסס על מספרים בדוקים אלא על התרשמות) שתאונות שנגרמות בגלל 'שטויות של הנהג' קורות יותר לנהגים צעירים. גם חברות הביטוח, שמאוד חשוב לרווחים שלהן לדעת את הסטטיסטיקה הזו יודעות את זה, והתעריפים בהתאם.

 

מה לעשות שנסיון ושיקול דעת הם דברים שמגיעים עם הגיל, ובגילאי 16-18 ההורמונים יותר חזקים מהשכל, וכולם (גם אני) חושבים בגיל הזה שהם יותר חזקים וחכמים מאלוהים. זו עובדה שגם הצבא מנצל לטובתו, אבל זה דיון לת'רד אחר (תעשה 'סקר התלהבות מהצבא' בקרב בני 17-18 בהשוואה לבני 20-21).

 

נכון שלמבוגרים יש חלק לא מבוטל בתאונות, אבל זה נובע מגורמים שונים לגמרי, לא מיהירות וסיכון לא מחושב.

My responses are limited. You must ask the right questions

פורסם

שלום

לא הייתי אומר שהגיל זה מה שגורם לתאונות אלה כמות הנהיגה והנהג, ורק לאחר שנתיים ויש מצבים ששלוקח יותר זמן, אבל נהג בתקופה של השנתיים לומד בכל נסיעה שלו עוד משהו חדש, ולומד להכיר את הרכב ולדעת לחשב מרחקים והכל, אבל מה שאני רוצה להגיד לא משנה מה נהג שלא נוהג לא ידע לנהוג ולא יקבל בטחון עצמי

ועכשיו יקפצו ויגידו אנשים כן אבל יש נהגים עם בטחון מופרז אז אני יגיד לכם אני מדבר על בטחון מהשוג שיודעים לנהוג ולא משתוללים.

 

וצודקים יש נהגים בכל הגילאים שמשתוללים אבל אני מכיר הרבה אנשים שמשתוללים ולא מודעים למצב שלהם עד יום אחד שהם יחבו את זה בעצמם כמו פאנצר במהירות של 150 לדוגמא או לעשות צלחת ולמצוא אאת הרכב בתעלה.

 

הכל תלוי בחינוך שמקבלים ומי החברים וכמה הם משפיעים על הבנאדם לגיל יש קצת השפע, ושטויות של נהגים נגמרים לפעמים בגלגל שבור ולפעמים בתאונה קטלנית ,

ועם להורים לא אכפת איך הילד נוהג אז לילד צריך להיות אכפת!!!

לא יודע עם במקרה הזה היה אותו הדבר כי לא מכיר את האנשים .

עמית

נולדתי עם הגה!


×
×
  • תוכן חדש...